Gå til innhold

Møte foreldrene til kjæresten for første gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dresscode? Seriøst, slapp av. :PAnonymous poster hash: 2d4eb...fec

Hehe, jeg vet! Jeg stresser nok litt vel mye med dette.. Men har lyst til å få til et bra første møte og et godt førsteinntrykk :)

Anonymous poster hash: d415c...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok så en "fin" jeans er ok? Skjønner at ikke sånne "tøffe" eller hullete motesaker gjør seg, men bra man kan gå med jeans, trives best med det. :)

Anonymous poster hash: d415c...2d1

Hvorfor skulle ikke en vanlig bukse være ok? Er det ikke det de fleste går i?

Anonymous poster hash: 2d4eb...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke en vanlig bukse være ok? Er det ikke det de fleste går i? Anonymous poster hash: 2d4eb...fec

Jo det er jo det. Bare jeg som stresser :)

Anonymous poster hash: d415c...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt! Var dødsnervøs første gangen. Tror ikke jeg tok med noe, men om dere skal på middag så kunne dere jo tatt med en flaske vin. Det er koselig uansett og kan aldri virke negativt mener nå jeg. Hadde på meg en svart bukse og en topp, var fin men ikke pyntet. Og det gikk selvfølgelig kjempefint men jeg var veldig nervøs på forhånd så eg forstår alle spørsmålene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt! Var dødsnervøs første gangen. Tror ikke jeg tok med noe, men om dere skal på middag så kunne dere jo tatt med en flaske vin. Det er koselig uansett og kan aldri virke negativt mener nå jeg. Hadde på meg en svart bukse og en topp, var fin men ikke pyntet. Og det gikk selvfølgelig kjempefint men jeg var veldig nervøs på forhånd så eg forstår alle spørsmålene dine ;)

Takk! Kanskje jeg gjør dette til en større sak enn det er, men jeg gruer meg fælt. Vil jo at det skal gå bra Godt å høre at andre også har tenkt sånn, men at det har gått fint :) Jo mer jeg tenker på det, jo flere detaljer kommer jeg på, hehe :)

Svart bukse eller en jeans og topp blir det nok :)

Anonymous poster hash: d415c...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk skal ta det så høytidelig, å skulle møte foreldrene. I alle min forhold har det skjedd naturlig. At de har kommet innom mens jeg har vært der, at vi har reist innom de for noe eller på andre måter. Men vi har aldri reist ens ærend bare for å hilse på hverandre, hvis du skjønner. Da er det jo ikke rart at folk får prestasjonsangst.

Når mine typer har møtt mine foreldre, har det også skjedd av seg selv, ved ett tilfeldig besøk innom før vi skal videre el.

Slik må det ofte gjøres hvis en ikke bor i samme by som foreldrene sine :) Skulle mine bare poppet innom meg, ville det inkludert en 6 timers biltur hver vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Kanskje jeg gjør dette til en større sak enn det er, men jeg gruer meg fælt. Vil jo at det skal gå bra Godt å høre at andre også har tenkt sånn, men at det har gått fint :) Jo mer jeg tenker på det, jo flere detaljer kommer jeg på, hehe :)

Svart bukse eller en jeans og topp blir det nok :)

Anonymous poster hash: d415c...2d1

Ja det gjør du jo, men det gjorde jeg og ;)

Var så nervøs at jeg var kvalm. Men det er aldri så fælt som du forestiller deg det :) Vårt møte gikk kjempefint og jeg fikk et godt forhold til svigers :)

Edit : Leif

Endret av AryaUnderfoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte mine svigerforeldre første gang forrige helg, og skjønner deg utrolig godt.

Syntes det var veldig skummelt og var veldig nervøs.

Jeg hadde på meg en vanlig bukse, men med en lit fin topp over.

Også hadde jeg med blomster, men det er fordi jeg liker å ha med meg noe.

Trekk pusten, det går bra, men det er nervepirrende.

Jeg syns det var ekstra ille fordi xen til kjærsten min hadde gjort et vaeldig bra inntrykk, og de likte henne veldig godt.



Anonymous poster hash: 3fc80...8f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør du jo, men det gjorde jeg og ;)

Var så nervøs at jeg var kvalm. Men det er aldri så fælt som du forestiller deg det :) Vårt møte gikk kjempefint og jeg fikk et godt forhold til svigers :)

Edit : Leif

Takk for råd :) går nok greit, går som regel bedre enn man ser for seg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd :) går nok greit, går som regel bedre enn man ser for seg.. :)

Hvor gamle er de, og hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 3fc80...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...