Gå til innhold

Eneste uinviterte i "vår" gjeng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte hele tiden at brudgommen muligens har vært litt betatt av TS.

Men da de sier de har gått med på dette tullete ultimatumet fra forloveren tror jeg de lyver. Den er for dum, at alle liksom gikk med på det fordi forloveren er forelsket i TS. Bullshit

Enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant vending dere har spekulert dere til, jeg tviler sterkt på at det er saken :sjokkert: Da ville vel bruden f.eks ikke klart å være så nær meg? Da stoler jeg heller på det de sier.

Idag er jeg ikke like sliten og forvirret, så jeg har bestemt meg for å dobbeltsjekke med forlovderen til brudgommen. Det er jo selvsagt ikke for å være ekkelt med ham, men for å få alle kortene på bordet en gang for alle. :) Det at de brøt det de lovde ovenfor ham får bare være. Ikke noe nytt ellers, svarte kort til bruden at jeg forsto hun var lei seg, men det forholder jeg meg ikke til akkurat nå :) (skriver fra en annen pc så er usikker på om koden min er den samme som de siste innleggene fra meg? Evt den første posten?) ts



Anonymous poster hash: b5e04...a25
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du håndterer dette veldig voksent og behersket ts :)

All ære til deg for det, for du må jo ha blitt vanvittig såret.



Anonymous poster hash: e097d...a72
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du håndterer dette veldig voksent og behersket ts :)

All ære til deg for det, for du må jo ha blitt vanvittig såret.

Anonymous poster hash: e097d...a72

Takk, det var snilt sagt :) Jeg kan ha gitt inntrykk av å være behersket og voksen, men du har rett, jeg ble virkelig såret og sint en stund. Nå har det roet litt, og jeg tar ting som det kommer. Det er alltid trist å miste gode venner, selv om jeg ikke har laget drama, tatt det opp eller blåst det opp andre steder enn på KG, så ser jeg med god hjelp fra dere at jeg burde ikke se på de som like nære som før. Noe som er helt greit.

Anonymous poster hash: b5e04...a25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt tråden og må innrømme at dette var mer spennende enn noen såpeserie jeg noen gang har sett. Føler virkelig med deg ts. Håper du kommer til bunns i dette, for høres ut for meg som mange andre her sier, at dette ikke stemmer helt. Og det er så vondt og ikke vite sikkert. Har desverre ikke noe råd til deg, men synes det høres fornuftig ut å spørre forloveren. Og som gjest sa, kanskje tone ned vennskapet litt og la det gå sin gang. Dette virker ikke som de beste vennene man kan ha, som lot deg gå uvitende på denne måten og snakket bryllup og fest.

Ønsker deg masse lykke til. Du virker som ei grepa dame som fortjener bedre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man med tv-serier når man har kg i livet sitt?

Spent på hva forloveren sier. Og lurer litt på hva som foregikk i hodene på de av venninnene som ikke visste om den her forelskelsen, men som ikke sa noe da det viste seg at du som den eneste ikke ble invitert. Helt snålt at de ikke sa noe om det.

Endret av Gjest
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg. Synes det er tøft at du fortsatt har hodet hevet. Det er nesten sånn at jeg tror at dette er en trolletråd pga utviklingen og den tragiske bortforklaringen. Men jeg er helt sikker på at du snakker sant, og at du har venner som skjuler noe for deg. Synes du skal snakke med brudgommens forlover, og se reaksjonen hans. Blir han helt spørrende, har du mye å ta opp med bruden og omgangskretsen din.



Anonymous poster hash: 2908e...fea
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper AB som postet i #84, #87, #89 leser videre og ser hvor feil hun har tatt. Blir vanskelig å se seg selv fra brudens ståsted nu. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man med tv-serier når man har kg i livet sitt?

Spent på hva forloveren sier. Og lurer litt på hva som foregikk i hodene på de av venninnene som ikke visste om den her forelskelsen, men som ikke sa noe da det viste seg at du som den eneste ikke ble invitert. Helt snålt at de ikke sa noe om det.

Ja det er underlig!

Dette må virkelig være tidenes overfladiske og slemme vennegjeng, siden det å utelate en person helt uten videre er allment akseptabelt.

Anonymous poster hash: 4ed5f...e9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rart ut at det skal være pga kompisen til brudgommen ikke vil ha Ts der.....høres ut som ei fabrikert unnskyldning.

Spekulerer i om Ts er ei vakker dame som er populær og bruden var redd for at Ts skulle ta glansen fra henne på bryllupsdagen. Mange bruder blir helt brudenazi og mister alt fokus når det kommer til bryllupet sitt. Og, kanskje bruden kalkulerer med at Ts ikke har guts til å konfrontere kompisen til brudgommen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant vending dere har spekulert dere til, jeg tviler sterkt på at det er saken :sjokkert: Da ville vel bruden f.eks ikke klart å være så nær meg? Da stoler jeg heller på det de sier.

Idag er jeg ikke like sliten og forvirret, så jeg har bestemt meg for å dobbeltsjekke med forlovderen til brudgommen. Det er jo selvsagt ikke for å være ekkelt med ham, men for å få alle kortene på bordet en gang for alle. :) Det at de brøt det de lovde ovenfor ham får bare være. Ikke noe nytt ellers, svarte kort til bruden at jeg forsto hun var lei seg, men det forholder jeg meg ikke til akkurat nå :) (skriver fra en annen pc så er usikker på om koden min er den samme som de siste innleggene fra meg? Evt den første posten?) ts

Anonymous poster hash: b5e04...a25

Vel, jeg har personlig opplevd at en mer perifer venninne som kom meg veldig nær en periode føltes som en trussel for forholdet jeg da hadde. Dette kom ikke som kastet på meg over natten, men det kom gradvis. Sjalusi er en meget sterk kraft som folk undervurderer, om de ikke har opplevd det selv.

Anonymous poster hash: 4ed5f...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rart ut at det skal være pga kompisen til brudgommen ikke vil ha Ts der.....høres ut som ei fabrikert unnskyldning.

Spekulerer i om Ts er ei vakker dame som er populær og bruden var redd for at Ts skulle ta glansen fra henne på bryllupsdagen. Mange bruder blir helt brudenazi og mister alt fokus når det kommer til bryllupet sitt. Og, kanskje bruden kalkulerer med at Ts ikke har guts til å konfrontere kompisen til brudgommen.

Tenkte litt dette jeg også!

Anonymous poster hash: 4ed5f...e9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har personlig opplevd at en mer perifer venninne som kom meg veldig nær en periode føltes som en trussel for forholdet jeg da hadde. Dette kom ikke som kastet på meg over natten, men det kom gradvis. Sjalusi er en meget sterk kraft som folk undervurderer, om de ikke har opplevd det selv.

Anonymous poster hash: 4ed5f...e9f

En venninne en trussel for forholdet??? Gav fyren din henne oppmerksomhet av typen som ikke kunne misforståes??? Da er det jo fyren du skal ta, ikke venninnen.

Endret av Gjest
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, for et opplegg. Og for noen elendige venner! Må si at jeg syns den forklaringen virker noe tynn.



Anonymous poster hash: a0666...ccf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg selv i å være ekstreeemt nysgjerrig på utfallet her..

Men på en side håper jeg at det er et troll, for at noen kan være så slemme er bare kvalmt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spent på hva TS sier når hun kommer tilbake til tråden.

Jeg har ikke noe nytt, hvis det var det du tenkte på:) Dere tar dere av den spekuleringen jeg prøver å ikke ta, så selv om mye av det som spekuleres i her høres for fjernt ut, så vil jeg også sjekke det ut, dette med forloveren. Har ennå ikke tatt kontakt med ham, tenker å gjøre det veldig snart.

Blir litt usikker selv på hva jeg skal tro når dere deler deres syn, selv synes jeg det ikke har vært så dramatisk som det reageres på her: JA,de har håndtert en sak veldig merkelig, de har latt meg spekulere på egen hånd når det kunne vært unngått, og de har vært tankeløs de siste treffene etter bryllupet ble annonsert. Ja, det har vært fryktelig til tider, men jeg har vel distansert meg mer til dette idag siden jeg kjenner jeg bare ikke engasjerer meg så veldig for hverken bruden, brudgom, bryllupet, vennene og selve "gjengen". ts

Anonymous poster hash: b5e04...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer ennå en multi-sitering like lang som en kjedelig bryllupstale (hoho morsomt.. :P)

Har fulgt tråden og må innrømme at dette var mer spennende enn noen såpeserie jeg noen gang har sett. Føler virkelig med deg ts. Håper du kommer til bunns i dette, for høres ut for meg som mange andre her sier, at dette ikke stemmer helt. Og det er så vondt og ikke vite sikkert. Har desverre ikke noe råd til deg, men synes det høres fornuftig ut å spørre forloveren. Og som gjest sa, kanskje tone ned vennskapet litt og la det gå sin gang. Dette virker ikke som de beste vennene man kan ha, som lot deg gå uvitende på denne måten og snakket bryllup og fest.

Ønsker deg masse lykke til. Du virker som ei grepa dame som fortjener bedre.

Takk for kjempegod støtte, selv om jeg ikke ønsker at dette skal være underholdende så forstår jeg deg likevel godt, sitter ofte selv å klør meg i hodet av flere tråder her på KG. Men å være ts i en sånn er ikke like gøy... :) Selv om dette tilfellet føles mildt ut sammenlignet bra mye annet her inne.

Hva skal man med tv-serier når man har kg i livet sitt?

Spent på hva forloveren sier. Og lurer litt på hva som foregikk i hodene på de av venninnene som ikke visste om den her forelskelsen, men som ikke sa noe da det viste seg at du som den eneste ikke ble invitert. Helt snålt at de ikke sa noe om det.

Jeg lurer også på flere ting, kanskje jeg får noen svar. Akkurat idag (som nevnt i forrige sitering jeg gjorde til deg) er jeg ikke så engasjert...

Stakkars deg. Synes det er tøft at du fortsatt har hodet hevet. Det er nesten sånn at jeg tror at dette er en trolletråd pga utviklingen og den tragiske bortforklaringen. Men jeg er helt sikker på at du snakker sant, og at du har venner som skjuler noe for deg. Synes du skal snakke med brudgommens forlover, og se reaksjonen hans. Blir han helt spørrende, har du mye å ta opp med bruden og omgangskretsen din.



Anonymous poster hash: 2908e...fea

Jeg er nok ikke det vakreste menneske på jord, men jeg ser ikke ut som et troll, hverken her jeg sitter eller ellers ;) Hvis det stemmer det flere skriver, at det virkelig kan ligge mer bak, så finner jeg det forhåpentligvis ut en dag

Ja det er underlig!
Dette må virkelig være tidenes overfladiske og slemme vennegjeng, siden det å utelate en person helt uten videre er allment akseptabelt.


Anonymous poster hash: 4ed5f...e9f

Du skriver noe der... Vet ikke hva dette ender i, selv kjenner jeg jo disse menneskene og klarer ikke forbinde ord som overfladisk og slem med dem. Ennå.

Høres rart ut at det skal være pga kompisen til brudgommen ikke vil ha Ts der.....høres ut som ei fabrikert unnskyldning.

Spekulerer i om Ts er ei vakker dame som er populær og bruden var redd for at Ts skulle ta glansen fra henne på bryllupsdagen. Mange bruder blir helt brudenazi og mister alt fokus når det kommer til bryllupet sitt. Og, kanskje bruden kalkulerer med at Ts ikke har guts til å konfrontere kompisen til brudgommen.

Jeg er ikke spesielt vakker, men jeg er av den typen som er omgjengelig og blid mot de fleste jeg møter. Tror jeg er det folk kaller "søt og hyggelig, men ikke modellpen" hvis du skjønner :)

Vel, jeg har personlig opplevd at en mer perifer venninne som kom meg veldig nær en periode føltes som en trussel for forholdet jeg da hadde. Dette kom ikke som kastet på meg over natten, men det kom gradvis. Sjalusi er en meget sterk kraft som folk undervurderer, om de ikke har opplevd det selv.



Anonymous poster hash: 4ed5f...e9f

Jeg ser ikke for meg bruden sjalu på meg, men for all del, jeg har lært å ikke utelukke alt helt selv om jeg virkelig ikke tror det er noe mer bak. Men at jeg blir påvirket av det dere skriver, er en annen sak.

Wow, for et opplegg. Og for noen elendige venner! Må si at jeg syns den forklaringen virker noe tynn.



Anonymous poster hash: a0666...ccf

Vi får se, jeg ser jeg må vel være litt på vakt fremover. Jeg kjøpte ihvertfall forklaringen der og da.

Jeg tar meg selv i å være ekstreeemt nysgjerrig på utfallet her..

Men på en side håper jeg at det er et troll, for at noen kan være så slemme er bare kvalmt!

Jeg er like nysgjerrig som deg, men forsøker også å være distansert fra å være for engasjert. Vil ikke bli for såret eller sjokkert evt evt om det skulle være noe mer. Jeg har ikke skrevet tråden i troll-modus ihvertfall, og ser på dette med helt andre øyne enn de som leser tror jeg. Har lest flere ting her inne jeg personlig synes er 100 ganger verre innad i vennskap.

ts



Anonymous poster hash: b5e04...a25
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...