Gå til innhold

Møte en gutt for første gang, hjelp


Orakelet96

Anbefalte innlegg

Heei :)
Vil bare begynne med at jeg er en 16 år gammel jente. Har snakket veldig mye med en gutt via sosiale medier, og på telefon. Dette er en gutt jeg virkelig liker allerede, og vi har mange felles venner osv så jeg vet at han ikke er en idiot.

Men jeg avlyser alltid, og finner på alle mulige unnskyldninger når han spør om vi skal møtes. Jeg er bare så pinglete, og tør rett og slett ikke. Aner ikke hvorfor, men tror kanskje jeg bare er redd for å fucke alt opp siden jeg faktisk virkelig liker han.

Litt dårlige erfaringer, siden den forrige gutten jeg møtte og likte veldig godt viste seg å bare være ute etter sex. Han tok jomfrudommen min, og snakket ikke med meg etterpå. Etter det har jeg hvert veldig redd for å bli såret, og tør rett og slett ikke møte gutter.

Hjelp, hva skal jeg gjøreee??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tør du fortelle han at den forrige du møtte bare var ute etter sex og at han såra deg? Si at du gjerne vil møte han, men at du ikke vil ha sex med han ennå?

Hvis han er noe å samle på så forstår han deg og behandler deg med respekt. Hvis han bare er utetter sex så gidder han ikke.

Det er vel med kjærester som ellers i livet. Den som intet våger intet vinner.

Har hørt fra flere eldre folk at de angrer med på det de ikke har gjort enn på det de har gjort... Hvis du bare utsetter det kan du komme til å angre senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Heei :)

Vil bare begynne med at jeg er en 16 år gammel jente. Har snakket veldig mye med en gutt via sosiale medier, og på telefon. Dette er en gutt jeg virkelig liker allerede, og vi har mange felles venner osv så jeg vet at han ikke er en idiot.

Men jeg avlyser alltid, og finner på alle mulige unnskyldninger når han spør om vi skal møtes. Jeg er bare så pinglete, og tør rett og slett ikke. Aner ikke hvorfor, men tror kanskje jeg bare er redd for å fucke alt opp siden jeg faktisk virkelig liker han.

Litt dårlige erfaringer, siden den forrige gutten jeg møtte og likte veldig godt viste seg å bare være ute etter sex. Han tok jomfrudommen min, og snakket ikke med meg etterpå. Etter det har jeg hvert veldig redd for å bli såret, og tør rett og slett ikke møte gutter.

Hjelp, hva skal jeg gjøreee??

Hvis du gjerne vil ha han til å miste interessen så er du på helt riktig vei. Fortsetter du med avvisningen vil han begynne å irritere seg over deg og da vil du aldri få muligheten. Si rett ut at du gjerne vil finne på noe med han. men at du vil vente med sex til dere er helt komfy og godt kjent.

Det er en ærlig sak, og som Pettern sier her.....Dersom han ER skikkelig interessert så vil han holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...