Gå til innhold

Chattet med ei jente fra samme sted som meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi chattet i en time, hun ga meg skype-adresse, og utifra den fant jeg henne på facebook! Og alt stemte, både med navn, alder og interesser, så det må være henne..

Hun var så fantastisk søt, jeg ble helt skjelven ved tanken på at hun kanskje vil på date med meg.. Hun vet riktignok ikke hvordan jeg ser ut enda. Jeg er ganske middemådig, og noen hakk under denne jentas nivå. Er så redd jeg er for dårlig for henne...

Shit, hva skal jeg gjøre.. Jeg ble betatt av å prate med henne, ble ikke mindre betatt av å se bilde av henne.



Anonymous poster hash: a4fec...14a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppfør deg helt normalt og vær deg selv, ikke la nervene fucke dette her til nå gutten min :)



Anonymous poster hash: 1b9a6...714
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun faktisk har gitt deg skypen sin uten å vite hvordan du ser ut, så ikke bekymre deg. Det vil si at hu egentlig gir litt faen hvordan du ser, og syntes du sikkert er veldig hyggelig.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge i 20-åra, men det er 8 års forskjell da.. Er det noe å tenke på, tror dere?

Er overraska at jeg ble så betatt etter en chat :fnise:



Anonymous poster hash: a4fec...14a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfør deg helt normalt og vær deg selv, ikke la nervene fucke dette her til nå gutten min :)

Anonymous poster hash: 1b9a6...714

Jeg skal ikke det..

Anonymous poster hash: a4fec...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun faktisk har gitt deg skypen sin uten å vite hvordan du ser ut, så ikke bekymre deg. Det vil si at hu egentlig gir litt faen hvordan du ser, og syntes du sikkert er veldig hyggelig. :)

Forhåpentligvis har du rett. Hun har sett bilde og vi prater fremdeles.. Men det jeg lurer mest på er om det er greit med 8 års aldersforskjell når vi begge er i 20-åra.. Det føles litt mye..

Anonymous poster hash: a4fec...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke det er noe problem med 8 års aldersforskjell, og siden denne jenta snakker med deg og skyper med deg osv så ser sikkert ikke hun på det som noe problem heller. Det blir bare et problem hvis du gjør det til et problem.

Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er noe problem med 8 års aldersforskjell, og siden denne jenta snakker med deg og skyper med deg osv så ser sikkert ikke hun på det som noe problem heller. Det blir bare et problem hvis du gjør det til et problem.

Lykke til :)

Takk!

Jeg liker jenta for godt til at dette skal bli noe problem. Det kjipe er at hun er litt negativ til seg selv, og mener hun er stygg osv... Har sett bilder av henne, og hun er litt tykk. Men kunne ikke brydd meg mindre, syns det bare er kjempesexy, og ansiktet er nydelig..

Anonymous poster hash: a4fec...14a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Jeg liker jenta for godt til at dette skal bli noe problem. Det kjipe er at hun er litt negativ til seg selv, og mener hun er stygg osv... Har sett bilder av henne, og hun er litt tykk. Men kunne ikke brydd meg mindre, syns det bare er kjempesexy, og ansiktet er nydelig..

Anonymous poster hash: a4fec...14a

Da er det nok ikke aldersforskjellen hun fokuserer på.

Hvis hun føler seg trygg på at du liker henne uansett, så får du henne kanskje over på andre tanker. Hun har vel fått med seg at de fleste vil ha slanke jenter og fått det for seg at hun ikke er bra nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...