AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg tok trafikalt grunnkurs i juli 2008 (altså uten mørkerkjøring) og pga langvarig skade kom jeg ikke ordentlig i gang med kjøringen. Kan jeg begynne å kjøre nå, eller har det utløpt? Jeg finner ingenting på selve beviset som sier hvor lenge det er gyldig. Anonymous poster hash: 0b38c...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Del Skrevet 13. september 2014 Du må ta mørkekjøringen før du kan begynne. Veldig greit, tar bare 3 timer. Anonymous poster hash: 23e1d...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Del Skrevet 14. september 2014 Ganske sikker på at du må ha nytt kort for rett til å øvelseskjøre. Fikk nytt i posten etter en stund husker ikke hvor lenge etter det første. Hadde ikke mørkekjøring før på trinn fire i opplæringen og da hadde jeg hatt flere års opphold pga sykdom. Anonymous poster hash: 605fc...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå