Gå til innhold

Noen her som er i ferd med å forelske seg skikkelig?


Ms. Steele

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en fyr i sommer og føler meg nå som en fjortis. Sender meldinger med hjerter og nuss døgnet rundt. Er ikke akkurat 20 lenger. Flere enn meg her som opplever litt medgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er du akkurat da, 50 år eller? Anonymous poster hash: 8c418...945

He he, ikke akkurat, men føles som 14 :) Er 39 om det skulle ha noen betydning her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt en veldig søt gutt som nettopp har flyttet til byen. Vi har ikke kjent hverandre lenge da, så det er nok et stykke til den skikkelige forelskelsen, men det er en morsom følelse likevel. Lenge siden jeg faktisk har likt noen.

Det er så mye som stemmer at jeg nesten lurer på om det er for godt til å være sant. Det første han gjorde da han var på besøk hos meg for første gang var å ta ut favorittboka mi fra bokhylla og si at han elsker den. Helt tilfeldig akkurat den boka.

Han virker interessert. Sender lange meldinger og sånn, men jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva han ønsker, eller hva jeg selv ønsker, men gøy er det likevel :)





Anonymous poster hash: 120b7...81b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å kjenne på sommerfuglene i magen når jeg tenker på HAN. Tar meg selv i å smile for meg selv når jeg tenker på HAN. Blir smårar når jeg kjenner samme parfymelukt som HAN bruker. Hjertet hopper noen ekstra slag når jeg får sms/ oppringning fra HAN..... Ja, jeg tror jeg holder på å bli forelska...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig forelsket, men vi skal ikke treffes mer så jeg må bare bite tennene sammen og ikke snakke med han. :(



Anonymous poster hash: a17ed...6e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte en fyr i sommer og føler meg nå som en fjortis. Sender meldinger med hjerter og nuss døgnet rundt. Er ikke akkurat 20 lenger. Flere enn meg her som opplever litt medgang?

Opplever både medgang og motgang. Jeg er spent på hvordan mitt prosjekt ender. Er i ferd med å falle for ei fantastisk jente, som bor langt unna meg... :blomst::sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohyes, og det er skummelt og veldig gøy samtidig!

Vi må holde det skjult da, for vi studerer sammen og jeg blir teknisk sett sjefen hans. Men det er skikkelig vanskelig, da noen av mine beste venner er i klassen, og jeg har så lyst til å fortelle hvorfor jeg er så gira hele tiden :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Men han bor i en annen by, så vet ikke om det blir noe mer enda... Det er vel det eneste negative jeg har å si, og det egentlig ganske så lovende bare det :nigo:



Anonymous poster hash: a785c...b9c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har truffet en kjempefin fyr, er bare noen uker siden jeg traff han.

Fikk sommerfugler i magen med en gang nesten (så fort har jeg aldri falt for noen før). Har snakket masse med han, vi sender meldinger hver dag, har også truffet han et par ganger. Skal på date med han snart :biggrin: Må vel bare innrømme for meg selv at jeg er i ferd med å bli skikkelig forelska...:)

(og jeg er rundt din alder ts, men føler meg som en fjortis av og til, hehe).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt en som er 3 år yngre enn meg... kjenner litt sommerfugler.. samtidig så er jeg forvirret... liker jo til vnlig eldre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart. Jeg har ikke kjent ham lenge i det hele tatt, men likevel kommer sommerfuglene når jeg får melding av ham. Jeg aner jo ikke om han er interessert i det hele tatt! Det virker sånn, men det er vanskelig å vite, og nå reiser jeg og blir borte i to uker.

Det er så rart med sånne følelser. Det er så lenge siden sist, og planen min var at jeg skulle være singel leeenge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Mulig.. blitt kjent med en supertrivelig mann på sukker. Vi skal treffes om ca en uke og jeg prøver å fortelle meg selv å ikke få de store forventningene i forkant.. men akk, han virker utrolig sjarmerende, snill og god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...