Gå til innhold

Soppslang i hagen min..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal jeg liksom skyte soppen? :ler:

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

Eller en sau :P

oooh...lurer på hvordan en høy sau oppfører seg...eller om sauen faktisk er høy fra før av...o_o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg liksom skyte soppen? :ler:

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

Nei. Tyvene.

Anonymous poster hash: 9cbc0...ad0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller en sau :P

oooh...lurer på hvordan en høy sau oppfører seg...eller om sauen faktisk er høy fra før av...o_o

Er du dum? "Eller om sauen faktisk er høy fra før av"..ehh.

Anonymous poster hash: 9cbc0...ad0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"D-d-d-d-duu altså...Hvordan skal jeg si dette...Jeg har en haug med folk som ligger på plenen min med kurver og plukker sopp, er det vanlig???" :skratte:

Det værste er at jeg ikke vet om betjentene hadde bare begynt å le eller om det hadde endt opp med at det kom fem politibiler og et helikopter som var kalt inn fra nabofylket.. :laugh: Du vet, prioriteringer..

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du dum? "Eller om sauen faktisk er høy fra før av"..ehh.

Anonymous poster hash: 9cbc0...ad0

Ja jeg er steindum... -.-

FYI så var det en spøk...

Men er veldig få som tar min humor... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller en sau :P

oooh...lurer på hvordan en høy sau oppfører seg...eller om sauen faktisk er høy fra før av...o_o

Noe sier meg at en sau på flein bææææder helt. :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tyvene.

Nei, det høres ut som noe en innavla sauebonde kunne finne på å gjøre. :P

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres ut som noe en innavla sauebonde kunne finne på å gjøre. :P

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

En innavla sauebonde på fleinsopp :skratte: *Tenke på en bonde med en fin nordnorsk ordspråk..*

Huff nei, må slutte å tulle..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke så bekymret så lenge jeg vet jeg ikke kan havne i trøbbel for det. Hvis noen har lyst til å spise det greiene der for hallusinasjoner og slikt så be my guest. Jeg er mer redd for at noen av ungdommene i nærheten skal få nyss i dette og prøve å lete etter soppene og enda opp med feil sopp eller noe og pådra seg alvorlig forgiftning.

Jeg mener tenk hvis noen av dem som plukket, fikk med seg et par giftige sopp og invalidiserer seg eller verre. Det hadde gitt meg skikkelig dårlig samvittighet. :(

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

Hvorfor i all verden skulle du fått dårlig samvittighet? Her kommer noen snikende inn på din eiendom og plukker sopp som de ruser seg på. Det er da ikke ditt problem om noen skulle bli syke. Til pass for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden skulle du fått dårlig samvittighet? Her kommer noen snikende inn på din eiendom og plukker sopp som de ruser seg på. Det er da ikke ditt problem om noen skulle bli syke. Til pass for dem.

Ikke mitt problem nei, men jeg hadde nok fått dårlig samvittighet hvis noen av mine kollegaers sønner eller døtre hadde omkommet fordi de alt de hadde plukket hos meg var fleinsopp.

Blir uvell av å tenke på det, nei en ting er sikkert. Soppen må vekk.

Noen vet om det går ann å ta liv av soppen uten at det går utover plenen nevneverdig?

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke mitt problem nei, men jeg hadde nok fått dårlig samvittighet hvis noen av mine kollegaers sønner eller døtre hadde omkommet fordi de alt de hadde plukket hos meg var fleinsopp.

Blir uvell av å tenke på det, nei en ting er sikkert. Soppen må vekk.

Noen vet om det går ann å ta liv av soppen uten at det går utover plenen nevneverdig?

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

Høre med ett hagesenter om de har noen gode råd? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soppen kan vokse overalt, ikke bare i skogen :)

Og JO det er den soppen Juni spiser *husker den episoden, jeg som faktisk ikke ser på HC..*

Du får ringe til politiet og fortelle at hagen din har brutt loven ;)

Haha, Hotel Cæsar - Norsk drama på sitt aller beste. :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høre med ett hagesenter om de har noen gode råd? :)

Ja det skulle tatt seg ut. Det er ett hagesenter her innen for flere milsomkrets og ei venninne jobber der..

Hvis jeg spør etter råd om fleinsopp der så kommer det til å være de neste tolv symøtenes tema. Aldri i livet.

Hva skal jeg liksom si

'Hei.. Jeg har.. et lite.. problem med.. fleinsopp i haagen miin..'

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skulle tatt seg ut. Det er ett hagesenter her innen for flere milsomkrets og ei venninne jobber der..

Hvis jeg spør etter råd om fleinsopp der så kommer det til å være de neste tolv symøtenes tema. Aldri i livet.

Hva skal jeg liksom si

'Hei.. Jeg har.. et lite.. problem med.. fleinsopp i haagen miin..'

Anonymous poster hash: 2fb1d...802

Nei altså si du plages med sopp :)

At du ønsker å bli kvitt fruktlegemene...Og om hun kanskje har råd for Mycelet som er soppens del som ligger under jorda..

AT du har hørt at det er vanskelig å bli kvitt, men prøver på råd for det om? :P

Om hun spør hvilken så si..fluesopp eller røyksopp eller hvilken som helst sopp..Men at det plager deg litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...