Gå til innhold

Jennifer Lopez er en utrolig vakker og sexy kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

J.lo er 44 år og ser bedre ut enn noen gang, Synes hun ser helt smashing ut jeg :) Håper jeg ser like bra ut når jeg har passert 40

Ryddet for bilder.

Irrlys, mod.



Anonymous poster hash: d94c7...774

Endret av irrlys
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KeyserSoze

Hun er utrolig vakker :) Jeg venter på kommentarer som "Alle kan jo bli vakker med sminke, extensions,spray tan,personlig trener,botox og fillere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo fra Puerto Rico. Synes at latinamerikanske damer har en tendens til å se yngre ut.

Anonymous poster hash: aa7ea...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Hun ser godt for alderen sin. Hun kunne lett å gått for å være 37-38 f.eks :) Hun har alltid vært pen. Også den magen da? :sjokkert: Hun har jo flatere magen enn meg :fnise:

Jeg likte henne veldig godt i filmen Selena :)

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Lopez er utrolig vakker. Jeg har digget henne siden jeg var tenåring. At hun ser slik ut i en alder av 44 er beundringsverdig!

Så bra ser ikke jeg ut når jeg passerer 40, ser ikke sånn ut nå engang! ;)

Anonymous poster hash: 4efc5...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes ikke hun er klassisk vakker, mer søt, også har hun en sensuel utstråling. Killer kropp, og en utrolig flott dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker jeg sikkert som en sjalu og bitter kjerring. Men husk hvor mye disse kjendisene blir stæsjet opp før de opptrer eller skal på rød løper.. Syntes hun er søt selv, men uten all bronzeren og extensions så ser hun jo ut som en vanlig dame. Men creds for kroppen!

Anonymous poster hash: 53ad4...f43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo fra Puerto Rico. Synes at latinamerikanske damer har en tendens til å se yngre ut.

Anonymous poster hash: aa7ea...abd

Kjenner en del latinamerikanere, og det er dessverre ikke sant. Mange har en hudtype som ser bedre ut i tredveårene, men de fleste ser ikke bedre ut enn europeere ettersom de blir eldre.

Ikke hatefullt ment, sier bare at veldig mange har dannet seg et inntrykk utifra kjendiser og folk de ser på film. Et par av mine kamerater liker veldig godt 'latinas' men kvier seg for ekteskap de mødrene deres på 50 alltid er veldig store og mange ender opp slik.

Ellers, ja Jennifer Lopez er nydelig. Klart at hun har mange profesjonelle til å hjelpe henne men hun jobber hardt for den kroppen og hun har også klassiske trekk som forblir vakre med årene.

Anonymous poster hash: 7dfea...13b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utrolig vakker :) Jeg venter på kommentarer som "Alle kan jo bli vakker med sminke, extensions,spray tan,personlig trener,botox og fillere"

Det er jo til en viss grad sant, for slike ting får en jo til å se yngre ut, men man må jo fortsatt ha pene trekk i utgangspunktet slik som hun har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en del latinamerikanere, og det er dessverre ikke sant. Mange har en hudtype som ser bedre ut i tredveårene, men de fleste ser ikke bedre ut enn europeere ettersom de blir eldre.

Ikke hatefullt ment, sier bare at veldig mange har dannet seg et inntrykk utifra kjendiser og folk de ser på film. Et par av mine kamerater liker veldig godt 'latinas' men kvier seg for ekteskap de mødrene deres på 50 alltid er veldig store og mange ender opp slik.

Ellers, ja Jennifer Lopez er nydelig. Klart at hun har mange profesjonelle til å hjelpe henne men hun jobber hardt for den kroppen og hun har også klassiske trekk som forblir vakre med årene.

Anonymous poster hash: 7dfea...13b

Kommentaren din virket veldig belastet ut. Er du sjalu?

Anonymous poster hash: aa7ea...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for bilder som bryter med kopiretten, samt svar til moderering. Spørsmål til moderering tas på PM eller Ris og ros.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Det er jo til en viss grad sant, for slike ting får en jo til å se yngre ut, men man må jo fortsatt ha pene trekk i utgangspunktet slik som hun har.

Nettopp. Alle blir finere men proff styling men ikke alle blir like fin som henne. Man må være veldig pen i utgangspunktet for å få et slikt resultat. Hvis man styler opp mora til honey boo boo så ser hun ikke plutselig ut som jlo for å si det sånn.

Jlo er flott uten sminke også :)

Endret av KeyserSoze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp. Alle blir finere men proff styling men ikke alle blir like fin som henne. Man må være veldig pen i utgangspunktet for å få et slikt resultat. Hvis man styler opp mora til honey boo boo så ser hun ikke plutselig ut som jlo for å si det sånn.

Jlo er flott uten sminke også :)

Helt enig :)

Anonymous poster hash: 34621...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...