Gå til innhold

Er jeg teit som trur at eksen fremdeles har følelser for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er liksom alle disse små "hintene". Ja jeg har gjort noe forferdelig stygt mot han jeg rota med bestekompisen hans. Han har tilgitt oss begge og vi har fremdeles kontakt altså jeg og eksen. Han fikk seg ny dame rett etter bruddet, og ble da i grunn ganske stille. Det er nå i det siste han har vært veldig ivrig til å ta kontakt, og det var sist helg det med hans beste kompis skjedde. Likevel vil han altså ha kontakt, han dro til syden denne uka med hun nye. Han sporte om han fikk låne en høyttaler av meg å ha med, noe jeg følte jeg skylte han etter det som skjedde sist helg. Vi snakket en god stund sammen bortimot en time, og for første gang har vi klart å ikke krangle når vi i ettertid av bruddet har møttes. Han sendte meg en melding en stund etterpå å sa at han egentlig hadde tenkt å gi meg en klem som takk for at han fikk låne den, da tenker jeg holdt det ikke med et takk?
Også noe av det han sa i bilen var at han hadde savnet meg og hadde sett for oss at vi kunne bli sammen for han trudde ikke det ville funke med hun nye, men ikke nå som jeg hadde rota med hans bestekompis. Likevel har han alle andre ganger når jeg har sport om han har følelser for meg har han svart: nei.
Tiden for vise, jeg vil uansett ikke være sammen med han: så å si det eneste jeg savner med han er sexen.

Hva tror dere? Kan det ligge noe mer bak, det er da ikke normalt å klemme eksen når man har funnet seg en ny? Hadde jeg vært hun nye hadde jeg blitt kjempe sinna.



Anonymous poster hash: 89640...588
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han en "klemmefyr". Jeg har bekjente som klemmer på alt og alle, de hadde sikkert også klemt på en eks de har et vennskapelig forhold til. Ville ikke lagt noe særlig i en klem fra en som disse.

Er han derimot som meg som har "klemmesperre" (men overlever om andre klemmer av reine høflighetsgrunner), ja da er det litt rart om han ønsker å klemme på en venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...