Gå til innhold

Hvorfor er Svenske jenter penere enn Norske jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

You make no sense.

Kan du ikke bare godta at norske og svenske kvinner ikke er særlig forskjellig?

Da er det nok du som ikke henger helt med, kjære deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg på, siden grensen er ikke så langt fra hverandre.

De fleste svenske jentene jeg ser er 8-10

mange norske jenter er 6. noen er 7-8 og få er 9-10

Anonymous poster hash: 02338...b68

1. Poenget med tråden din er å provosere, du lurer ikke meg. Så vit at jeg IKKE er provosert, bare lettere forundret over hvor trangsynt du er.

2. Hvor i landet bor du? Siden du mener at du treffer på så mange svenske jenter at det er et representativt utvalg for hele sveriges befolkning OG at det er sammenlignbart med antall norske jenter du treffer på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet du linket til er over 4 år gammelt. Det er hentet fra bryllupet til Kronprinsesse Victoria og Daniel i 2010.

Bildet jeg linket til er fra forrgie helg.

Hun var pen før, men jeg synes hun har tapt seg nå.Det er tydelig at mange år med sigarettrøyking er begynt å sette sitt preg på huden hennes.

Anonymous poster hash: b6947...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Det lurer jeg på, siden grensen er ikke så langt fra hverandre.

De fleste svenske jentene jeg ser er 8-10

mange norske jenter er 6. noen er 7-8 og få er 9-10

Anonymous poster hash: 02338...b68

Jepp, alle svenske jenter er penere enn alle norske jenter. Common knowledge.

Jeg bare elsker generaliserende tråder!

:sarkasme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Prinsesse Madeleine, som liksom skal være det store symbolet på svensk skjønnhet

er noe spesielt pen:

http://svenskdam.se/2014/09/kunglig-glans-vid-childhood-middag-pa-berns/

Anonymous poster hash: b6947...a32

Hun må få lov å ha et uheldig bilde? Jevnt over er hun en pen dame som de fleste menn ville hatt og de fleste jenter ville sett ut som.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You make no sense.

Kan du ikke bare godta at norske og svenske kvinner ikke er særlig forskjellig?

Syns denne diskusjonen er tullete og jeg vil ikke hive meg på,men jeg reagerer sterkt på din uttalelse. Det er så mange som ikke klarer å diskutere ordentlig og som ikke tåler å høre andres mening. Nå snakker vi om inntrykk og smak. Du kan ikke fortelle noen at de bare skal "godta" din inntrykk vel?

Det er som å snakke med 5 åringer.. dette er helt seriøst, uten å tulle nå det vil lærer om på barneskolen. "Alle for lov til å ha egen mening" Bare ikke på KG:)

Anonymous poster hash: 6ae6c...e9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Prinsesse Madeleine, som liksom skal være det store symbolet på svensk skjønnhet

er noe spesielt pen:

http://svenskdam.se/2014/09/kunglig-glans-vid-childhood-middag-pa-berns/

Anonymous poster hash: b6947...a32

Jeg synes hun er pen, kanskje ikke det beste bildet du fant der. Men hun er ingenting mot vår egen Dronning Sonja. Hun er vakker i dag, og hun var virkelig nydelig som ung. :)

Uten at dette skal bli en diskusjon om kongefamiliene. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne diskusjonen er tullete og jeg vil ikke hive meg på,men jeg reagerer sterkt på din uttalelse. Det er så mange som ikke klarer å diskutere ordentlig og som ikke tåler å høre andres mening. Nå snakker vi om inntrykk og smak. Du kan ikke fortelle noen at de bare skal "godta" din inntrykk vel?

Det er som å snakke med 5 åringer.. dette er helt seriøst, uten å tulle nå det vil lærer om på barneskolen. "Alle for lov til å ha egen mening" Bare ikke på KG:)

Anonymous poster hash: 6ae6c...e9b

Men altså, skal ikke jeg få mene at han bør godta at det er slik det er? :sjokkert:

Hm, jeg kan ikke huske at jeg på barneskolen lærte at alle får ha en egen mening, bare ikke på KG. Men det er greit, skal forsøke å forholde meg til dette heretter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var pen før, men jeg synes hun har tapt seg nå.

Anonymous poster hash: b6947...a32

Så når folk prater om "før i tiden" så mener de "for fire år siden"? Det var da godt vi endelig fikk slått fast det, AB!

Siden du er opptatt av å få frem de ferskeste bildene så fant jeg et bilde fra i dag faktisk:

http://4.bp.blogspot.com/-XNtl-gGXUO4/T3Cu1hEHWfI/AAAAAAAADHo/YqeYBpSy7DM/s1600/H.K.H.Prinsessan_Madeleine_2_BE.jpg

Her ser hun mye bedre ut enn på det bildet du fant frem.

Anonymous poster hash: e68f5...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lurer jeg på, siden grensen er ikke så langt fra hverandre.

De fleste svenske jentene jeg ser er 8-10

mange norske jenter er 6. noen er 7-8 og få er 9-10

Anonymous poster hash: 02338...b68

Ingen av de svenske damerne jeg kjenner er objektivt sett penere enn norske, men de kjører alle bimboestetikk som menn finner så behagelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de svenske damerne jeg kjenner er objektivt sett penere enn norske, men de kjører alle bimboestetikk som menn finner så behagelig.

Stiller meg bak denne. Det er mye bimbostil i Sverige uten at jeg fatter hvorfor. Svenske damer er vakre, men har forferdelig smak. Norske damer syns jeg også utrolig vakre og du som dro frem dronning Sonja har helt rett. Hun er en klassisk og ren skjønnhet.

Selv syns jeg at norske kvinner ofte har tykkere hår, mer markerte øyenbryn og større øyne enn svenske. Jeg syns også svensker generelt kan ha et lengre drag i ansiktet og lengre tenner enn nordmenn, men det er altså bare min personlige oppfatning :)

Anonymous poster hash: 98d18...e37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil mene svenske jenter jevnt over er penere enn norske, og jeg har møtt forholdsvis mange. Jeg tror det er dels genetiske forskjeller, dels kulturforskjeller.

Svensker har faktisk litt andre gener enn oss i Norge. De får for eksempel oftere lyst hår enn oss og de er nesten ikke disponert for rødt hår og fregner slik mange i Norge og Danmark er.

Det er heller ingen hemmelighet at svensker har bedre oppdragelse og selvdisiplin enn oss. Klart det medvirker til hvorvidt jenter virker attraktive eller ikke.

Vet ikke helt om jeg synes danske jenter er noe penere, og jeg har studert i København.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg bak denne. Det er mye bimbostil i Sverige uten at jeg fatter hvorfor. Svenske damer er vakre, men har forferdelig smak. Norske damer syns jeg også utrolig vakre og du som dro frem dronning Sonja har helt rett. Hun er en klassisk og ren skjønnhet.

Selv syns jeg at norske kvinner ofte har tykkere hår, mer markerte øyenbryn og større øyne enn svenske. Jeg syns også svensker generelt kan ha et lengre drag i ansiktet og lengre tenner enn nordmenn, men det er altså bare min personlige oppfatning :)

Anonymous poster hash: 98d18...e37

Lengre tenner? Studerer du lengden på tenna til folk? Takk for en god latter :skratte:

Anonymous poster hash: eaa96...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må få lov å ha et uheldig bilde? Jevnt over er hun en pen dame som de fleste menn ville hatt og de fleste jenter ville sett ut som.

Ja jecn over en pen dame. Det jeg skrev var at hun er ikke noe spesielt pen i den forstand at hun er ut av denne verden vakker. Jeg kan gå rundt i en vanlig norsk by og finne jenter som er mye penere enn henne.

Anonymous poster hash: b6947...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...