Claptrap Skrevet 10. september 2014 #101 Skrevet 10. september 2014 Vet du hvordan jeg vet at det du sier bare er piss? Jeg ser for meg selv hvordan det vil være å ta dama i rumpa med en strap on, helt meningsløst. Det ville ikke gitt meg noe. Hva skulle jeg fått ut av å gjøre det med henne?Å penetrere henne med meg selv derimot er noe helt annet, for deg gir jo faktisk nytelse. Så kan du bruke argumentet at du vil se han nyte, men faktum er at han ikke kommer til å gjøre det. Og om han gjør det vil det fortsatt være men en skrekkblandet fryd der han mest sannsynlig vil ligge stille å konsentrere seg forsiktig om å ikke ha vondt. Jeg skal vedde på at du ikke har noe spesielt forhold ti rumpa hans. Du tenner ikke på å gi han en rimjob for eksempel ? Så dette har ingenting med at du liksom får noe seksuelt av å stikke en nerveløs plastgreie inn i han. Dette handler om at du vil vise deg, at du vil se hvordan det er å være den som gir osv på bekostning av han. Dette er ikke en seksuell fantasi, dette er en typisk kvinnegreie der du vil hevde deg på bekostning av han. Selvfølgelig er det bedre å stappe kuken enn en plastikkpikk i ei dame, men så er det slik at vi damer ikke så mye å stappe inn i mannfolk. Men det betyr ikke automatisk at det er uaktuelt for mannen. Dere har fremdeles prostata oppi der, og analsex kan være like digg for begge kjønnene. Dessuten er det mange damer som tenner på å gi (som igjen tenner mannen, forhåpentligvis) og det er mange menn som tenner på tanken på å bli stimulert analt. Hvorfor er det så galt å slå to fluer i et smekk på dette området? Håper du tuller, for du kan umulig si at damer og strap-on er bare tull og ikke er en fantasi som noen menn har. 2
KajsaSueReturns Skrevet 10. september 2014 #102 Skrevet 10. september 2014 Og fordi det ikke ville gitt deg noe er det helt utenkelig at andre kan få noe ut av det? Alle mennesker har jo identiske tenningsmønstre og preferanser. Det sier noe om at jeg kan forstå fascinasjonen for analsex, da folk som har dette som regel også har et seksuelt forhold til rumpehullet. Så lenge en jente ikke tenner på å for eksempel gi en rimjob eller stikke en funger inni eller gjøre noe anent med rumpehullet, så tenner hun heller ikke på rumpehullet, og da har hun helt andre motiver for å ta han enn seksuelle. Du finner ikke menn som tenner på å ta dama bak fordi det skal ha en eller annen effekt på henne, men fordi de faktisk liker analen hennes, men her er nok ikke det tilfelelt. Jenter som vil ha strap on sex er som regel ikek spesielt fascinert av rumpa til gutten.
Tøytigern Skrevet 10. september 2014 #103 Skrevet 10. september 2014 Kjære vene, jeg snakker jo selvfølgelig om de som faktisk VIL ta den bak - Jeg mener IKKE at alle menn har et hemmelig ønske om det. Jeg mener også at noen av de som vil ta den bak ikke tør å si det i frykt for å bli stemplet som homo, underdanig eller lignende. Det har du sikkert rett i.
Tøytigern Skrevet 10. september 2014 #104 Skrevet 10. september 2014 (endret) Så fordi DU ikke ville fått noe ut av det, hadde ikke jeg fått noe ut av det heller? Enten er du her for å lage F eller så er du religiøs elller noe Vet om en prest som kom på legevakt for å fjerne en potet fra anus, fordi de ikke fikk den ut igjen, selv. Så det med religiøs har lite med saken å gjøre.. (De tørte ikke gå noe sted å kjøpe buttplug, av frykt for å bli stemplet... Det ble de allikevel. Folk er drittsekker.) Endret 10. september 2014 av Tøytigern
Claptrap Skrevet 10. september 2014 #105 Skrevet 10. september 2014 Det sier noe om at jeg kan forstå fascinasjonen for analsex, da folk som har dette som regel også har et seksuelt forhold til rumpehullet. Så lenge en jente ikke tenner på å for eksempel gi en rimjob eller stikke en funger inni eller gjøre noe anent med rumpehullet, så tenner hun heller ikke på rumpehullet, og da har hun helt andre motiver for å ta han enn seksuelle. Du finner ikke menn som tenner på å ta dama bak fordi det skal ha en eller annen effekt på henne, men fordi de faktisk liker analen hennes, men her er nok ikke det tilfelelt. Jenter som vil ha strap on sex er som regel ikek spesielt fascinert av rumpa til gutten. Okei, så, du mener at om ei jente vil holde tunge og fingre unna analen hans, men strap-on er helt greit så tenner hun ikke på rumpehullet og har andre egoistisk motiver. Ok, om vi tar det på en annen måte. Om ei dame vil holde munn, tunga og hender unna pikken hans, så tenner hun ikke på penis?
KajsaSueReturns Skrevet 10. september 2014 #106 Skrevet 10. september 2014 (endret) Okei, så, du mener at om ei jente vil holde tunge og fingre unna analen hans, men strap-on er helt greit så tenner hun ikke på rumpehullet og har andre egoistisk motiver. Ok, om vi tar det på en annen måte. Om ei dame vil holde munn, tunga og hender unna pikken hans, så tenner hun ikke på penis? Eh, ja? Har du hørt om selvbedrag før? Endret 10. september 2014 av KajsaSueReturns
Claptrap Skrevet 10. september 2014 #107 Skrevet 10. september 2014 Eh, ja? Har du hørt om selvbedrag før? Håper for all del du tuller nå Da er det mange lesbiske kvinner i forhold med menn der ute, siden mange ikke orker tanken på å suge eller ha fingrene så mye i nærheten av penisen. Tror jeg backer ut av denne diskusjonen, den ble litt for fjern for meg. 1
Tøytigern Skrevet 10. september 2014 #108 Skrevet 10. september 2014 (endret) Håper for all del du tuller nå Da er det mange lesbiske kvinner i forhold med menn der ute, siden mange ikke orker tanken på å suge eller ha fingrene så mye i nærheten av penisen. Du skal ikke se bort fra at det er tilfellet. Er ikke bare homser som er kan befinne seg så langt inne i skapet at de ikke vil innrømme at det finnes en dør... Endret 10. september 2014 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #109 Skrevet 10. september 2014 Det hadde vært kult å prøve!!Anonymous poster hash: 2799a...254
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #110 Skrevet 10. september 2014 Hvordan har det gått, TS? Har du fått prøvd ut den danse-dildoen din? Anonymous poster hash: bd0e5...8f9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #111 Skrevet 11. september 2014 Hvordan har det gått, TS? Har du fått prøvd ut den danse-dildoen din? Anonymous poster hash: bd0e5...8f9 Danse-dildo?Anonymous poster hash: 2799a...254
Gjest Coolaid Skrevet 11. september 2014 #112 Skrevet 11. september 2014 Men hadde du fortsatt sett på han som en mann etter det? Anonymous poster hash: bd0e5...8f9 Deg igjen ???? Er så lei av det utsagnet der.
Gjest Minesveiper Skrevet 11. september 2014 #113 Skrevet 11. september 2014 Hvis mannen er keen så hvorfor ikke Jeg ville sagt nei.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #114 Skrevet 11. september 2014 Dette gjør vi. Dvs. både min mann og jeg liker analsex, både å gi og å få. Begynte ikke rett på strap-on, da, vi begynte med å massere med fingrene utenpå. Det gikk ganske lang tid fra vi begynte med det, via fingring, til vi prøvde strap-on første gang, et år eller noe. Nei, ingen tvinger noen som helst, og begge synes det er godt, både å gi og å få. Vi tar begge initiativet til begge deler. Og ja, han er definitivt en mann i mine øyne. Barsk mannemann. Anonymous poster hash: f5988...226 1
KineAnd Skrevet 11. september 2014 Forfatter #115 Skrevet 11. september 2014 Hvordan har det gått, TS? Har du fått prøvd ut den danse-dildoen din? Anonymous poster hash: bd0e5...8f9 Det var vanskeligere enn jeg trodde, men det var ganske fint egentlig
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #116 Skrevet 11. september 2014 Hadde jeg hatt en type som hadde tent spesielt på det så hadde det vært greit å prøve. Når det kommer til den jeg er glad i så er jeg innstilt på å prøve noe for å se hvordan det er før jeg bestemmer meg om dette er noe jeg liker eller ikke liker. Ser ikke noe forskjell på det og analsex der typen knuller mitt rompehull så er ikke noe big deal. Anonymous poster hash: f188a...3a8 2
Gjest nobilian Skrevet 12. september 2014 #117 Skrevet 12. september 2014 Ehh... Jo.. Man vet jo at menn har større fysisk nytelse av analsex enn en jente, pga prostata. Så egentlig er det jo helt feil at det er jenta som liksom skal være mottaker hele tiden! Det er klart det er psykisk hos mange menn, rent fysisk skulle det vel ikke være direkte vondt...men..siden sex i høyeste grad også er en psykisk greie, synes jeg du skal la det ligge totalt om han ikke ønsker det. Om ei jente virkelig har psykiske sperrer mot noe seksuelt, og ikke vil prøve, driver jo ikke jeg og pusher og argumenterer med at hun etter all sannsynlighet vil like det rent fysisk? Det er respektløst.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #118 Skrevet 12. september 2014 Start med rimming. Ri han mens du sitter med rumpen mot han, da kan du leke med ballene hans og fingre han i anus mens du rir. Det kan være en god start og det er sykt deilig for han....vil jeg tro. Er hvertfall noe jeg liker :-) Anonymous poster hash: 02817...9a5 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 20. september 2014 #119 Skrevet 20. september 2014 Jeg har jo Strap on, fikk tullegave for et par år siden, artig og danse med! Da er det jo bare å prøve! Tror hvis du tar dette litt forsiktig og introduserer han med tanken, mens dere er kåte, kan du få han med på det:-) Bruk glidekrem å vær litt forsiktig, han vil garantert elske det. Dame gjør dette ofte på meg, det er helt himmelsk og tro meg, det gir meg de sterkeste og villeste orgasmer, jeg får helt black out når det går for meg og opplever oftest flere orgasmer etter hverandre. Anbefaler at du prøver dette på han:-)
Gjest Iben Skrevet 20. september 2014 #120 Skrevet 20. september 2014 Skremmende hvor stuereint sodomi har blitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå