KajsaSueReturns Skrevet 10. september 2014 #21 Skrevet 10. september 2014 Så alle jentene da stakkars? Som gjerne i mensenuka lar gubben gå inn bakveien, tror du de synes det er noe digg? Og dette skjønner du, men likevel ønsker du å utsette typen din for det? Akkurat som jeg skjønte, du tenner ikke på å gjøre dette på typen din. Kvinner som vil gjøre dette med typene sine vil hovedsaklig ta ut frustrasjon og sinne på han. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #22 Skrevet 10. september 2014 Bare tull og tøys. Det gjør fortsatt vondt å bli penetrert og selv om det skulle vært godt å få prostata stimulert, så ville det gjort vondt i tarmveggene. Det er en myte at det skal være så digg, det må i så fall en masse øving til pluss en ekstrem følsomhet på prostata som langt i fra alle menn har. Homofile menn + ytringsfirhet + internet = digg analsex myte. har kvinner andre tarmvegger enn menn? Anonymous poster hash: 8c874...0e2 7
Gjest Hummels Skrevet 10. september 2014 #23 Skrevet 10. september 2014 (endret) Bare tull og tøys. Det gjør fortsatt vondt å bli penetrert og selv om det skulle vært godt å få prostata stimulert, så ville det gjort vondt i tarmveggene. Det er en myte at det skal være så digg, det må i så fall en masse øving til pluss en ekstrem følsomhet på prostata som langt i fra alle menn har. Homofile menn + ytringsfirhet + internet = digg analsex myte. Menn burde tåle litt smerte. Dessuten er det vondt i begynnelsen ja. Det er det jo for kvinner også første gangen de har sex. Blir bedre og bedre etter hvert så lenge man slapper av. Er ikke så vondt at han dauer av det. Ikke bare homofile menn som blir pult vertfall. Skal uansett la mannen få bestemme selv, vil han ikke så vil han ikke. Endret 10. september 2014 av Baby_Blue
Gjest HarryDotter Skrevet 10. september 2014 #24 Skrevet 10. september 2014 Ville du pult typen din i rumpa, om du fikk muligheten? Kjæresten min er ikke så gira virker det som, men jeg er så ufattelig tent på det. Jeg vet du nå får strapons som stimulerer klitoris og slikt, men det er liksom ikke det heller, det er det psykiske med det. Å få gi, for en gangs skyld. Analsex skal jo være godt for ham også? Jeg personlig har aldri hatt noe ønske om å få en strapon opp i ræva...men hva gjør man ikke da for å glede dama? Om dette virkelig var et sterkt ønske fra henne så hvorfor ikke prøve?? Man er da like mye mann dersom man i et heteroseksuellt partnerskap har analsex begge veier. Også kan det jo være greit å finne ut hvordan det føles også....så vet man hvordan damene har det 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #25 Skrevet 10. september 2014 Også kan det jo være greit å finne ut hvordan det føles også....så vet man hvordan damene har det Nettopp! Anonymous poster hash: 7e5ce...350 2
KajsaSueReturns Skrevet 10. september 2014 #26 Skrevet 10. september 2014 har kvinner andre tarmvegger enn menn? Anonymous poster hash: 8c874...0e2 Hvis en kvinne lar eg bli tatt bak så er det hennes sak. Det betyr ikke at all verdens menn der ute skylder kvinner en runde med strap on. Kvinner går også med på analsex for å glede partneren sin fordi han faktisk får noe ut av det, kvinner får ingenting ut av å stikke noe inn i rumpa på en fyr.
Gjest Riskjeks Skrevet 10. september 2014 #27 Skrevet 10. september 2014 Hvis han gjerne ville det, så.
KineAnd Skrevet 10. september 2014 Forfatter #28 Skrevet 10. september 2014 Og dette skjønner du, men likevel ønsker du å utsette typen din for det? Akkurat som jeg skjønte, du tenner ikke på å gjøre dette på typen din. Kvinner som vil gjøre dette med typene sine vil hovedsaklig ta ut frustrasjon og sinne på han. Nei. Selvfølgelig må man ha huet med, for at det skal være godt! Men jeg sier bare at det KAN VÆRE GODT! det er ikke utelukkende slik at man gjør det som et maktspill! Tvert i mot tror jeg 1
Gjest HarryDotter Skrevet 10. september 2014 #29 Skrevet 10. september 2014 (endret) Hvis en kvinne lar eg bli tatt bak så er det hennes sak. Det betyr ikke at all verdens menn der ute skylder kvinner en runde med strap on. Kvinner går også med på analsex for å glede partneren sin fordi han faktisk får noe ut av det, kvinner får ingenting ut av å stikke noe inn i rumpa på en fyr. Du har et godt poeng her...men så handler IKKE sex og nærhet om hva man "skylder" partneren sin. Det handler om hva man ønsker å gi. "Nå har jeg faenmeg slikka deg i 10 minutter..nå er det din tur til å suge meg!" Definitivt ikke den type sex jeg kunne tenkt meg iallefall. Endret 10. september 2014 av HarryDotter 1
KineAnd Skrevet 10. september 2014 Forfatter #30 Skrevet 10. september 2014 Jeg personlig har aldri hatt noe ønske om å få en strapon opp i ræva...men hva gjør man ikke da for å glede dama? Om dette virkelig var et sterkt ønske fra henne så hvorfor ikke prøve?? Man er da like mye mann dersom man i et heteroseksuellt partnerskap har analsex begge veier. Også kan det jo være greit å finne ut hvordan det føles også....så vet man hvordan damene har det Men du sier at da kan du føle hvordan damene har det... Det er også litt feil føler jeg, da må du ihvertfall gå inn i rollen for en kveld 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #31 Skrevet 10. september 2014 Hvis partneren hadde vært åpen for det hadde jeg helt klart prøvd. Ikke fordi jeg tror det tenner meg, men fordi jeg generelt sett er nysgjerrig og gjerne prøver. Hadde vel endt opp med "herregud hvordan orker du å jukke på meg så lenge!?!?" etter 5 min! Anonymous poster hash: 50c0d...1ef 1
Sphynx Skrevet 10. september 2014 #32 Skrevet 10. september 2014 Og dette skjønner du, men likevel ønsker du å utsette typen din for det? Akkurat som jeg skjønte, du tenner ikke på å gjøre dette på typen din. Kvinner som vil gjøre dette med typene sine vil hovedsaklig ta ut frustrasjon og sinne på han. Nå må du gi deg. Seriøst, ta deg en bolle. 4
KineAnd Skrevet 10. september 2014 Forfatter #33 Skrevet 10. september 2014 Hvis partneren hadde vært åpen for det hadde jeg helt klart prøvd. Ikke fordi jeg tror det tenner meg, men fordi jeg generelt sett er nysgjerrig og gjerne prøver. Hadde vel endt opp med "herregud hvordan orker du å jukke på meg så lenge!?!?" etter 5 min! Anonymous poster hash: 50c0d...1ef Ja, tror det er ganske mye mer slitsomt enn vi tror!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #34 Skrevet 10. september 2014 Prøvde det noen ganger med eksen min, og han likte det veldig godt. Jeg ble aldri helt komfortabel med bevegelsene! Merkelig, men også veldig pirrende å ta ham skikkelig! Anonymous poster hash: 10ec6...16f 2
Sphynx Skrevet 10. september 2014 #35 Skrevet 10. september 2014 Prøvde det noen ganger med eksen min, og han likte det veldig godt. Jeg ble aldri helt komfortabel med bevegelsene! Merkelig, men også veldig pirrende å ta ham skikkelig! Anonymous poster hash: 10ec6...16f Ja ass! Det må være something something!
Gjest HarryDotter Skrevet 10. september 2014 #36 Skrevet 10. september 2014 Men du sier at da kan du føle hvordan damene har det... Det er også litt feil føler jeg, da må du ihvertfall gå inn i rollen for en kveld Jeg tenkte rent fysisk...altså hvor vondt det eventuellt er og hvor mye som skal til for å få noe spass stort opp i et så lite hull Jeg antar at damenes hull ikke er noe mer strekkbart enn hos oss menn? Jeg blåser i hva slags kjønnsrolle det putter meg i jeg tenner liksom ikke på tanken om at en dame tar meg i rumpa....det ligger ikke der...men jeg tenner på at dama tenner om du skjønner..hahaha ...om hun blir fornøyd er jeg fornøyd....er nok i overkant enkel på sånne greier
KineAnd Skrevet 10. september 2014 Forfatter #37 Skrevet 10. september 2014 Jeg vet ikke, men det er noe med å se han stole såpass på meg også. For jeg skjønner jo selvfølgelig at for mange gutter er det en høy mur og klatre over. Og så tror jeg bare jeg vil vise han at det er greit å være litt passiv også 2
Gjest daisydaisy Skrevet 10. september 2014 #38 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde nok følt meg rar med strap-on på.
Gjest HarryDotter Skrevet 10. september 2014 #39 Skrevet 10. september 2014 Ja ass! Det må være something something! Pisk typa di litt frøken! Si at ikke det blir noe klem på han før han lar deg prøve Hahahahaha....neida...bare kødder
KineAnd Skrevet 10. september 2014 Forfatter #40 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde nok følt meg rar med strap-on på. Jeg har jo Strap on, fikk tullegave for et par år siden, artig og danse med! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå