Gjest daisydaisy Skrevet 10. september 2014 #41 Skrevet 10. september 2014 Jeg har jo Strap on, fikk tullegave for et par år siden, artig og danse med! Prøver du å fortelle meg at du vifter med en falsk penis foran deg når du danser? 1
Gjest HarryDotter Skrevet 10. september 2014 #42 Skrevet 10. september 2014 Ja, tror det er ganske mye mer slitsomt enn vi tror! Hahahaha ja det skal være helt sikkert!!! Kondisen blir testet på høyeste nivå! Dere damer slipper litt "billig" unna akkurat der.....
Tøytigern Skrevet 10. september 2014 #43 Skrevet 10. september 2014 Ville du pult typen din i rumpa, om du fikk muligheten? Kjæresten min er ikke så gira virker det som, men jeg er så ufattelig tent på det. Jeg vet du nå får strapons som stimulerer klitoris og slikt, men det er liksom ikke det heller, det er det psykiske med det. Å få gi, for en gangs skyld. Analsex skal jo være godt for ham også? Men, herre. Du gir jo uansett, når dere har sex. Med mindre du ligger der akkurat som Oppblåsbara, da...
Tøytigern Skrevet 10. september 2014 #44 Skrevet 10. september 2014 Hahahaha ja det skal være helt sikkert!!! Kondisen blir testet på høyeste nivå! Dere damer slipper litt "billig" unna akkurat der..... Gjør de? Hvaslags sex har du, når du mener dette? 2
KineAnd Skrevet 10. september 2014 Forfatter #45 Skrevet 10. september 2014 Prøver du å fortelle meg at du vifter med en falsk penis foran deg når du danser? Gir tyngdekraften en helt ny mening :D
KineAnd Skrevet 10. september 2014 Forfatter #46 Skrevet 10. september 2014 Hahahaha ja det skal være helt sikkert!!! Kondisen blir testet på høyeste nivå! Dere damer slipper litt "billig" unna akkurat der..... Prøvd og ri eller? Ikke utdelt avslappende liksom 3
Gjest HarryDotter Skrevet 10. september 2014 #47 Skrevet 10. september 2014 Gjør de? Hvaslags sex har du, når du mener dette? Er vel en kjent sak at det svært ofte er mannen som peiser og puler på....damene ligger ofte og "får"....for meg er det iallefall en kombo av nytelsen og den fysiske økten som man blir sliten av...men alle er ikke like da
Gjest Heartbeat Skrevet 10. september 2014 #48 Skrevet 10. september 2014 Ville forsøkt med noe mindre først. Strap on er jo gjerne nesten samme str som en vanlig kuk Men er morsomt å ha venninnekvelder med en slik. Kan jo tilfredstille flere
Tøytigern Skrevet 10. september 2014 #49 Skrevet 10. september 2014 Prøvd og ri eller? Ikke utdelt avslappende liksom Det var det jeg tenkte på... Men,jeg lurer på, når du har den fasinasjonen for å pule en mann med en strap on. Sikker på at du ikke er bifil? Jeg tror en mann som er bifil hadde sikkert tatt den i rumpa fra en dame. Ellers ville jeg gått ut fra at han var homofil og så langt inne i skapet, så han ikke ser at det er en dør der å gå ut av...
Gjest HarryDotter Skrevet 10. september 2014 #50 Skrevet 10. september 2014 Prøvd og ri eller? Ikke utdelt avslappende liksom Ja ok da den har dere....og den koster vel kalorier tipper jeg..hahaha
KineAnd Skrevet 10. september 2014 Forfatter #51 Skrevet 10. september 2014 Det var det jeg tenkte på... Men,jeg lurer på, når du har den fasinasjonen for å pule en mann med en strap on. Sikker på at du ikke er bifil? Jeg tror en mann som er bifil hadde sikkert tatt den i rumpa fra en dame. Ellers ville jeg gått ut fra at han var homofil og så langt inne i skapet, så han ikke ser at det er en dør der å gå ut av... Nei. For om jeg var bifil ville jeg ha brukt strap on på en kvinne også og det vil jeg ikke! Har ikke noe inderlig drøm om det ihvertfall
KineAnd Skrevet 10. september 2014 Forfatter #52 Skrevet 10. september 2014 Ville forsøkt med noe mindre først. Strap on er jo gjerne nesten samme str som en vanlig kuk Men er morsomt å ha venninnekvelder med en slik. Kan jo tilfredstille flere Å bruke strap on med venninner? Aldri vært en fantasi, men om jeg hadde vært full nok, hvem vet
Tøytigern Skrevet 10. september 2014 #53 Skrevet 10. september 2014 Er vel en kjent sak at det svært ofte er mannen som peiser og puler på....damene ligger ofte og "får"....for meg er det iallefall en kombo av nytelsen og den fysiske økten som man blir sliten av...men alle er ikke like da Da har de per definisjon ikke et sexliv der hun er fysisk aktiv. Men allikevel gir hun jo til mannen hele veien, med å la han få den nytelsen inne i henne, med muskelarbeid, visuelle stimuli, kanskje drity talk, bygge han opp på selvfølelsesfronten osv. Sex én vei er ego-sex, ikke å ha samleie eller elske med hverandre. Da er det en introvert, kjedelig affære og muligens hakket bedre enn å dra den selv. Men tilfredstillende sex? Nei, ikke for noen av dem. Da er sexlivet ikke skrudd på, for å si det sånn. Man har ikke benyttet wifi-passordet og kommet seg på nett.
Gjest HarryDotter Skrevet 10. september 2014 #54 Skrevet 10. september 2014 Det var det jeg tenkte på... Men,jeg lurer på, når du har den fasinasjonen for å pule en mann med en strap on. Sikker på at du ikke er bifil? Jeg tror en mann som er bifil hadde sikkert tatt den i rumpa fra en dame. Ellers ville jeg gått ut fra at han var homofil og så langt inne i skapet, så han ikke ser at det er en dør der å gå ut av... Nå svarer ikke jeg for henne altså.. Jeg er ikke det spor bi eller homo..for meg handler det man gjør sammen med en kvinne seksuellt, om noe innen kategorien HETERO uansett. Om hun liker å stikke en finger i munnen min eller ræva mi får være opptil henne...for meg er det en fullstendig heteroseksuell sak så lenge man utfører dette med en kvinne.
Tøytigern Skrevet 10. september 2014 #55 Skrevet 10. september 2014 Nei. For om jeg var bifil ville jeg ha brukt strap on på en kvinne også og det vil jeg ikke! Har ikke noe inderlig drøm om det ihvertfall Ok. Men jeg forstår ikke at du tror du må putte inn noe i rassen hans for å gi, under sex?
Tøytigern Skrevet 10. september 2014 #56 Skrevet 10. september 2014 Nå svarer ikke jeg for henne altså.. Jeg er ikke det spor bi eller homo..for meg handler det man gjør sammen med en kvinne seksuellt, om noe innen kategorien HETERO uansett.Om hun liker å stikke en finger i munnen min eller ræva mi får være opptil henne...for meg er det en fullstendig heteroseksuell sak så lenge man utfører dette med en kvinne. Sånn å forstå. Ja, jeg ser den.
Cathrine88 Skrevet 10. september 2014 #57 Skrevet 10. september 2014 Hvis en kvinne lar eg bli tatt bak så er det hennes sak. Det betyr ikke at all verdens menn der ute skylder kvinner en runde med strap on. Kvinner går også med på analsex for å glede partneren sin fordi han faktisk får noe ut av det, kvinner får ingenting ut av å stikke noe inn i rumpa på en fyr. Og ingen får noe som helst ut av sexy undertøy, kostymer, rollespill eller dirty talk heller, for sex er kun fysisk? 6
Gjest HarryDotter Skrevet 10. september 2014 #58 Skrevet 10. september 2014 (endret) Da har de per definisjon ikke et sexliv der hun er fysisk aktiv. Men allikevel gir hun jo til mannen hele veien, med å la han få den nytelsen inne i henne, med muskelarbeid, visuelle stimuli, kanskje drity talk, bygge han opp på selvfølelsesfronten osv. Sex én vei er ego-sex, ikke å ha samleie eller elske med hverandre. Da er det en introvert, kjedelig affære og muligens hakket bedre enn å dra den selv. Men tilfredstillende sex? Nei, ikke for noen av dem. Da er sexlivet ikke skrudd på, for å si det sånn. Man har ikke benyttet wifi-passordet og kommet seg på nett. Jeg snakker ikke om at damen bare ligger musestille og klynker...jeg tenker bare ren fysisk utfoldelse under den seksuelle akten.....dersom man praktiserer doggysex eller misjonæren f.eks, kan man ikke stikke under en stol at det er nettopp mannen som tar seg av selve pumpingen og den bevegelige fysiske biten? I svært mange av de mest vanlige stillingene er det jo mannen som må føre pikken inn og ut i tempo...damen får. Ja damene kan ri..og det er en av de få som mannen er passiv og damen bruker fysikken... Mulig jeg har bommet på noe eller missforstått deg tigern...? ellers svært enig i det du skriver om at damen ikke gjør noe selv under sex...ikke bra! Endret 10. september 2014 av HarryDotter 1
Sphynx Skrevet 10. september 2014 #59 Skrevet 10. september 2014 Pisk typa di litt frøken! Si at ikke det blir noe klem på han før han lar deg prøve Hahahahaha....neida...bare kødder Jaja! Tror du ikke jeg har prøvd???? Haha
KajsaSueReturns Skrevet 10. september 2014 #60 Skrevet 10. september 2014 Og ingen får noe som helst ut av sexy undertøy, kostymer, rollespill eller dirty talk heller, for sex er kun fysisk? For en elendig sammenligning. Er det en lidelse å ha på seg sexy undertøy eller høre på dirty talk? Antageligvis får kvinner mer ut av å ikle seg sexy undertøy enn det vi får av å se dere i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå