Gå til innhold

Pule typen i rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du pult typen din i rumpa, om du fikk muligheten? Kjæresten min er ikke så gira virker det som, men jeg er så ufattelig tent på det. Jeg vet du nå får strapons som stimulerer klitoris og slikt, men det er liksom ikke det heller, det er det psykiske med det. Å få gi, for en gangs skyld. Analsex skal jo være godt for ham også?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hadde du fortsatt sett på han som en mann etter det?

Anonymous poster hash: bd0e5...8f9
  • Liker 5
Skrevet

Hva er egentlig poenget? Kan du ikke bare late som du gjør det hvis du tenner sånn på tanken? Det er jo ikke som om du får noe mer utav det i virkeligheten av å ta han med en strap on heller, ei heller han.

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke gjort det med mindre det var et spesielt sterkt ønske fra hans side... Sånt tenner meg ikke i det hele tatt

Skrevet

tror det er meningen at menn skal gi og kvinner motta

Skrevet

Hadde det vært et ønske fra begge sider ser jeg ikke problemet med det. Er ikke mindre mandig av den grunn, så lenge begge liker det og er med på det hadde jeg bare kjørt på.

Anonymous poster hash: c5f7d...938
  • Liker 1
Skrevet

Ville gjerne gjort det, men de fleste er jo for pinglete.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er det så viktig? Om alt hun ser i han er at han er en mann, så er han jo i prinsippet ikke verdt en dritt for henne, for ekte menn skal kun være nyttige for kvinner og se på seg som heldige som blir validert som menn gjennom å gjøre dama happy. Hvis dama di er avhengig av å se på deg som en mann for å være sammen med deg, så vil hun fort kunne dumpe deg gjennom noe sånt.

Skrevet

Hva er egentlig poenget? Kan du ikke bare late som du gjør det hvis du tenner sånn på tanken? Det er jo ikke som om du får noe mer utav det i virkeligheten av å ta han med en strap on heller, ei heller han.

Kan jo hende han synes strap on er kjempe digg! Har jo ikke prøvd! Kan ikke si at du IKKE liker Cola om du aldri har smakt det

Skrevet

Ville gjerne gjort det, men de fleste er jo for pinglete.

Hehe, ja. "Homoangst".. Føler av og til mange gutters største frykt er at de finner ut at det faktisk var ganske digg!

• Liker 6
Skrevet

Kan jo hende han synes strap on er kjempe digg! Har jo ikke prøvd! Kan ikke si at du IKKE liker Cola om du aldri har smakt det

Du sier jo selv at han ikke er gira på det, så han kommer ikke til å synes det er digg. De som syns det der er digg er hovedsaklig menn som liker å bli brukt og tenner på å bli behandla sånn. Det er ikke digg å få noe pressa inn i rumpa, det trodde jeg kanskje de flest klarte å tenke seg frem til.

Skrevet (endret)

Skulle de sett på han som dame da? Herregud. Menn er da fortsatt menn selv om de blir pult i rumpa. Mister ikke kuken og får pupper av den grunn. :fnise:

Endret av Baby_Blue
  • Liker 9
Skrevet

Hmmmm....Dette var jo en ganske fin OG kinky idè...Så kan man vel lure på hvilken ende jeg ville være i? :fnise:

Skrevet

Du sier jo selv at han ikke er gira på det, så han kommer ikke til å synes det er digg. De som syns det der er digg er hovedsaklig menn som liker å bli brukt og tenner på å bli behandla sånn. Det er ikke digg å få noe pressa inn i rumpa, det trodde jeg kanskje de flest klarte å tenke seg frem til.

Ehh... Jo.. Man vet jo at menn har større fysisk nytelse av analsex enn en jente, pga prostata. Så egentlig er det jo helt feil at det er jenta som liksom skal være mottaker hele tiden!

• Liker 9
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg gjerne ville gjort det mot kjæresten min, men det ønsker han ikke, så jeg respekterer det!

• Liker 3
Skrevet

Ehh... Jo.. Man vet jo at menn har større fysisk nytelse av analsex enn en jente, pga prostata. Så egentlig er det jo helt feil at det er jenta som liksom skal være mottaker hele tiden!

Bare tull og tøys. Det gjør fortsatt vondt å bli penetrert og selv om det skulle vært godt å få prostata stimulert, så ville det gjort vondt i tarmveggene. Det er en myte at det skal være så digg, det må i så fall en masse øving til pluss en ekstrem følsomhet på prostata som langt i fra alle menn har. Homofile menn + ytringsfirhet + internet = digg analsex myte.

Skrevet

Nei, synes analsex er skikkelig turn-off. Gjør det ikke bedre at jeg liksom skal være giveren.

Skrevet

Bare tull og tøys. Det gjør fortsatt vondt å bli penetrert og selv om det skulle vært godt å få prostata stimulert, så ville det gjort vondt i tarmveggene. Det er en myte at det skal være så digg, det må i så fall en masse øving til pluss en ekstrem følsomhet på prostata som langt i fra alle menn har. Homofile menn + ytringsfirhet + internet = digg analsex myte.

Så alle jentene da stakkars? Som gjerne i mensenuka lar gubben gå inn bakveien, tror du de synes det er noe digg?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...