Gå til innhold

Sinnasnekkeren- er han hot?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LOL, alle kvinnene her inne som synes han er hot, synes det utelukkende fordi han er autoritær på det programmet og ikke pga. utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Denne fyren er jammen ikke snau. Det står i Dagbladet i dag at han har ikke tatt noen snekkerutdannelse.

http://www.kjendis.no/2014/12/22/kjendis/tvnorge/otto_robsahm/sinnasnekkern/tv-serier/36807499/

For all del, man kan være en flink som selvlært handyman, men å si til avisen at han ikke så vitsen med å ta utdanningen fordi han var mer oppdatert enn lærerne, uten å fortelle hva det egentlig vil si, gjør meg ikke så veldig imponert for å si det forsiktig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fyren er jammen ikke snau. Det står i Dagbladet i dag at han har ikke tatt noen snekkerutdannelse.

http://www.kjendis.no/2014/12/22/kjendis/tvnorge/otto_robsahm/sinnasnekkern/tv-serier/36807499/

For all del, man kan være en flink som selvlært handyman, men å si til avisen at han ikke så vitsen med å ta utdanningen fordi han var mer oppdatert enn lærerne, uten å fortelle hva det egentlig vil si, gjør meg ikke så veldig imponert for å si det forsiktig.

Han har aldri påstått at han er snekker heller han, det har alltid stått på alle nettsteder om han at han er selvlært..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri påstått at han er snekker heller han, det har alltid stått på alle nettsteder om han at han er selvlært..

Nå var det egentlig ikke det jeg reagerte mest på da, det var heller hans forklaring på hvorfor han ikke tok utdanningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det egentlig ikke det jeg reagerte mest på da, det var heller hans forklaring på hvorfor han ikke tok utdanningen.

Han sa han kunne mer om faget enn læreren, også? Er jo fakta at mange lærere er utdatert.. Og det er klart at en som har jobba med faget i mange år rundt om i verden er godt oppdatert..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. liker menn som ser ut som menn og syntes ikke "sinnasnekkeren" (som forøvrig ikke er sint i det hele tatt) ser spesielt mandig ut av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Flotteste fyren på TV til dags dato.

Er det så ille at han har uttalt:

Det jeg mener er at mannen noen ganger bør ligge unna design og interiør i huset, han trenger ikke blande seg i det hun er best på og har mest interesse for. Det samme gjelder for kvinnen. Det skaper helt unødvendige konflikter, mener Robsahm.

Hadde dødd om han hadde trødd innafor dørstokken her.

Digger fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...