Gå til innhold

Sinnasnekkeren- er han hot?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, noen ganger er jeg litt glad for at jeg er født med utovertiss. Men det høres jo spennende ut, da.

:jepp:

Anonymous poster hash: d24ca...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde han bare levd opp til navnet "sinnasnekker'n" så ja, kanskje det! Men syntes han minner mer om en "skuffasnekker" og det er ikke like hot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde ikke det, tenkte bare på ansiktuttrykket hans da jeg så han.

Ok. Men les artikkelen da og si hva du tenker.

Anonymous poster hash: e6af6...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er overhodet ikke hot å se på. Jeg blir ikke klam i hakket av ham, for å si det slik.

Men ellers er jeg helt enig i hans uttalelser om at dagens menn har blitt for blaute og femi. For det har de blitt! Dette har faktisk begynt å vise seg rent biologisk også. I følge forskning, har det vist seg at dagens menn har mindre testosteron og dårligere spermkvalitet enn tidligere. Vanlige jenter tenner dessuten ikke på feminine menn, så det ser dessverre ut til at vi kan gå en usikker fremtid i møte, med tanke på befolkningsvekst :(

Jeg utstår ikke femi menn. Heterofile menn får bare mer og mer homsete oppførsel. De er velpleide til fingerspissene, går med siste skrik innen klær, og kan knapt slå inn en spiker i veggen.. Huff!



Anonymous poster hash: 81fa5...c38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare for hvor hot han er, men traff han på svenskeferja for ikke så lang tid tilbake. Jeg ble forbauset over hvor liten han var, han ser jo mye større ut på tv.

Men helt sikkert en kjekk kar da!

Har sett ham en gang på gaten og ble også overrasket over hvor liten han er.

Anonymous poster hash: e6af6...dee

Nei det syns jeg ikke. Han virker veldig lav. For lav etter min smak.....

Nesten alle mennesker på tv er lave.

Anonymous poster hash: c4613...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle mennesker på tv er lave.

Anonymous poster hash: c4613...aef

Er de?

Anonymous poster hash: e6af6...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Javel :P

Fortsatt like lite hot...useendemessig. Men som person virker han ganske oppegående og ok fyr.

Men syns han kunne spart seg litt skjegg, så han slipper å gå rundt og se ut som en 18åring i fjeset.

Når man har veldig få maskuline trekk som han har så syns jeg han burde kompensere med litt skjeggstubber ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...