Gå til innhold

Sinnasnekkeren- er han hot?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes ikke han er kjekk, og skjønner ikke hvorfor han går under "Sinnasnekkeren". Hamsteret mitt er jo mer sinna enn ham :pasha: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

Syns ikke han er hot, spesielt på grunn av de tidligere nevnte uttalelsene. Men utseende hans tiltaler meg ikke veldig ellers heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og såpass gammeldags at jeg er helt enig med han, likestillingen har gått for langt. Menn er ikke skikkelige men lenger, men pingler som er blitt mer og mer feminine.

Men for å svare på spørsmålet: Ja, han er hot!

Anonymous poster hash: 7c575...6bb

Hvordan kan du, som kvinne, si at likestillingen har gått for langt!?!?! Jeg er sjokkert! Håper helt seriøst at du aldri får døtre som blir nødt til å vokse opp med slike holdninger om kvinner. Du burde skamme deg.

Les deg litt opp på kvinnekampen og hvor langt vi har igjen før kvinner og menn faktisk ER likestilte. For ditt har vi ikke kommet ennå, og med kvinner som deg og dine meninger så har vi fortsatt en uendelig lang vei å gå.

Anonymous poster hash: ffacd...fdc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig at mannfolka blir mer og mer femie. Ekkelt!

Anonymous poster hash: dbd6f...e08

Hvordan blir de mer feminine og hvorfor er det ekkelt?

Anonymous poster hash: e6af6...dee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir de mer feminine og hvorfor er det ekkelt?

Anonymous poster hash: e6af6...dee

Jeg er ikke lesbisk vil ha en ordentlig mann, ikke en pyntedukke med pikk.

Anonymous poster hash: dbd6f...e08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lesbisk vil ha en ordentlig mann, ikke en pyntedukke med pikk.

Anonymous poster hash: dbd6f...e08

Du er morsom, du! :ler:

Anonymous poster hash: e6af6...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vanskelig å synes at en person er hot når vedkommende fremstår som en fjott. Han er arrogant, lite empatisk, generaliserende, ureflektert og dømmende. Han fremstår slik ihvertfall, jeg håper for hans skyld at han ikke egentlig er slik.



Anonymous poster hash: 02ae4...53a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer skikkelig på at jeg postet i denne tråden nå. Jeg er mann selv, skulle jeg lest alt dette her om meg selv så hadde jeg blitt skikkelig lei meg. Fy, så iskalde vi/dere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg angrer skikkelig på at jeg postet i denne tråden nå. Jeg er mann selv, skulle jeg lest alt dette her om meg selv så hadde jeg blitt skikkelig lei meg. Fy, så iskalde vi/dere er.

Synes heller ikke det er greit å snakke nedsettende om utseende hans. Men holdningene må det da være lov å reagere på. Eller?

Anonymous poster hash: e6af6...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker. Syntes han så ut som en kjekk kar sånn sett, litt sånn "hey, jeg er bare en vanlig mann, kan jeg få betale for varene mine...".

Alle har jo sine meninger.

Jeg har også mine meninger, men jeg slipper å få de diskutert rundt om på nett av dømmende kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker. Syntes han så ut som en kjekk kar sånn sett, litt sånn "hey, jeg er bare en vanlig mann, kan jeg få betale for varene mine...".

Alle har jo sine meninger.

Jeg har også mine meninger, men jeg slipper å få de diskutert rundt om på nett av dømmende kvinner og menn.

Nå har han stilt opp til intervju så da må han tåle å få reaksjoner av ulike slag.

Leste du artikkelen i linken som er postet på side 2 i denne tråden?

Anonymous poster hash: e6af6...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oh my god han er superhot!! hadde han kommet bort til meg på gata å random gitt meg en klem (uten at jeg kan si hvorfor han skulle gjort det) så tror jeg nesten at jeg hadde besvimt og fått orgasme samtidig. fuck alle de andre kjendisene her i norge, sinnasnekker'n slår alle med glans når det kommer til å være mannemann :wow::wow: kjenner jeg blir varm i trøya av å tenke på han :fnise: eneste grunnen til at jeg ser på det programmet :hjerter:



Anonymous poster hash: d24ca...ef9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker. Syntes han så ut som en kjekk kar sånn sett, litt sånn "hey, jeg er bare en vanlig mann, kan jeg få betale for varene mine...".

Alle har jo sine meninger.

Jeg har også mine meninger, men jeg slipper å få de diskutert rundt om på nett av dømmende kvinner og menn.

Han er vel klar over at han vil bli diskutert når han velger å være et tv-ansikt. Man blir en frontfigur for alt fra snekkere og menn til folk som liker å hjelpe og folk med like meninger som han. Man diskuterer da gjerne det individet som selv har plassert seg i denne rollen. Akkurat som at Jens Stoltenberg er frontfigur for sosialister. Og kommer man med kontroversielle meninger må man også være klar over at folk vil reagere og være uenig. Det er ikke synd på han, hvis han mistrives i rampelyset er det bare å trekke seg tilbake.

Anonymous poster hash: 02ae4...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han stilt opp til intervju så da må han tåle å få reaksjoner av ulike slag.

Leste du artikkelen i linken som er postet på side 2 i denne tråden?

Anonymous poster hash: e6af6...dee

Gjorde ikke det, tenkte bare på ansiktuttrykket hans da jeg så han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh my god han er superhot!! hadde han kommet bort til meg på gata å random gitt meg en klem (uten at jeg kan si hvorfor han skulle gjort det) så tror jeg nesten at jeg hadde besvimt og fått orgasme samtidig.

Anonymous poster hash: d24ca...ef9

Ok, noen ganger er jeg litt glad for at jeg er født med utovertiss. Men det høres jo spennende ut, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...