Gå til innhold

Dating og avvisning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mener du? Har 0 problem å få meg en date, men det hjelper jo ikke når jeg konstant blir dumpa!

Anonymous poster hash: e69e1...968

Du skrev at du ikke møter noen.. da tenkte jeg at du ikke fikk deg date, men kommentaren min kan jo stemme uansett. Mulig det er holdningen din som gjør at du blir dumpa! Hvis de vil gå på date med deg, liker de deg jo i begynnelsen, og du sier at menn hater deg, så da må det jo være noe du gjør... har du prøvd å finne ut av hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skrev at du ikke møter noen.. da tenkte jeg at du ikke fikk deg date, men kommentaren min kan jo stemme uansett. Mulig det er holdningen din som gjør at du blir dumpa! Hvis de vil gå på date med deg, liker de deg jo i begynnelsen, og du sier at menn hater deg, så da må det jo være noe du gjør... har du prøvd å finne ut av hva??

Aner ikke. Er en blid og utadvendt person med stor bekjentskapskrets. Veldig mange menn jeg har datet er veldig på i begynnelsen også dabber det av. Jeg faller ikke for playere. Han siste jeg datet var en nerd, som jeg vanligvis ikke ville falt for, men jeg ville gi han en sjans. Til og med han dumpa meg! Og jeg aner ikke hvorfor.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Er en blid og utadvendt person med stor bekjentskapskrets. Veldig mange menn jeg har datet er veldig på i begynnelsen også dabber det av. Jeg faller ikke for playere. Han siste jeg datet var en nerd, som jeg vanligvis ikke ville falt for, men jeg ville gi han en sjans. Til og med han dumpa meg! Og jeg aner ikke hvorfor.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Har du noen gang spurt? Dvs. en stund etterpå, ikke mens bruddet er ferskt. Gjort det klart du ikke vil bli sammen igjen men bare lurer, og hevet ut noen eksempler som nevnt tidligere, slik at han er trygg på at du tåler det.

Hvis du er helt clueless er det nok verdt det.

Anonymous poster hash: 280f3...5b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang spurt? Dvs. en stund etterpå, ikke mens bruddet er ferskt. Gjort det klart du ikke vil bli sammen igjen men bare lurer, og hevet ut noen eksempler som nevnt tidligere, slik at han er trygg på at du tåler det.

Hvis du er helt clueless er det nok verdt det.

Anonymous poster hash: 280f3...5b8

Nei det hadde jeg aldri turt. Er for sårt og hadde medført mye tårer for min del.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Er en blid og utadvendt person med stor bekjentskapskrets. Veldig mange menn jeg har datet er veldig på i begynnelsen også dabber det av. Jeg faller ikke for playere. Han siste jeg datet var en nerd, som jeg vanligvis ikke ville falt for, men jeg ville gi han en sjans. Til og med han dumpa meg! Og jeg aner ikke hvorfor.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Kanskje han merket at du gav han en sjanse og egentlig ikke var interessert? Når er det det begynner å dabbe av, og hva er det som har skjedd i forkant av at det dabber av? Hva har dere gjort før det på dater osv? Blir litt graving her, men prøver bare å se om jeg kan finne et mønster som du kan bryte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde jeg aldri turt. Er for sårt og hadde medført mye tårer for min del.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Hvor lenge datet dere? Var dere offisielt sammen eller bare datet? Hadde dere sex?

Det er mulig du burde holde litt igjen i startfasen dersom du investerer deg veldig emosjonelt når en mann enda ikke har det.

Anonymous poster hash: 280f3...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det hadde jeg aldri turt. Er for sårt og hadde medført mye tårer for min del.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Men hvis du ikke finner ut hva de synes er utfordrende med deg vil du jo aldri få endret det med deg selv. Og det er jo ikke sikkert de tingene de kommer med, er noe du vil være enig i. Hvis noen sier at jeg skravler for mye f.eks eller at jeg tar for mye plass, så er det noe ved min personlighet jeg vil beholde og som jeg aksepterer at ikke alle vil takle/like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H*n bør egentlig satt pris på å bli avvist fordi det berriker livet, ikke sant? Det ER lov å ikke like å bli avvist, nættet!

Anonymous poster hash: 86082...1db

Dette handler på ingen måte om å like å bli avvist, men å forsøke å ta med seg noe positivt fra noe som i utgangspunktet var negativt - nemlig erfaring. Dersom man er åpen for det, kan man lære svært mye av de tingene som ikke går som man hadde ønsket eller planlagt.

Å bli avvist beriker ikke livet, men det er like fullt en del av det å leve. Man må våge å risikere noe for å vinne.

Endret av Erazor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han merket at du gav han en sjanse og egentlig ikke var interessert? Når er det det begynner å dabbe av, og hva er det som har skjedd i forkant av at det dabber av? Hva har dere gjort før det på dater osv? Blir litt graving her, men prøver bare å se om jeg kan finne et mønster som du kan bryte :)

Vi møttes bare 2 ganger, så er ikke sånn at jeg var dypt forelska i fyren. Men han var så på, så jeg skjønner ikke hvorfor han ble så stille så plutselig. Han har sagt at han aldri har vært sammen med noen fordi han er så dårlig på å ta initiativ så det bare koker bort.. mulig det har skjedd. Vi hadde sex 1 gang. Gjør meg ingenting å ha sex tidlig.

Vi hadde forsåvidt bare 1 date, middag og noen øl. Var veldig hyggelig og han sa at det var beste daten han hadde hatt og han var bare enda mer betatt etter den daten. Han sa også at han var veldig seriøs og han var klar for samboer og familieliv, og hvis jeg ikke ville det var det ikke noe poeng å møtes.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge datet dere? Var dere offisielt sammen eller bare datet? Hadde dere sex?

Det er mulig du burde holde litt igjen i startfasen dersom du investerer deg veldig emosjonelt når en mann enda ikke har det.

Anonymous poster hash: 280f3...5b8

Jeg gjør ikke det,Marie. Liker forøvrig ikke ordet investering innen dating. Jeg jobber innen finans, så det blir veldig feil.

Anonymous poster hash: e69e1...968

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes bare 2 ganger, så er ikke sånn at jeg var dypt forelska i fyren. Men han var så på, så jeg skjønner ikke hvorfor han ble så stille så plutselig. Han har sagt at han aldri har vært sammen med noen fordi han er så dårlig på å ta initiativ så det bare koker bort.. mulig det har skjedd. Vi hadde sex 1 gang. Gjør meg ingenting å ha sex tidlig.

Vi hadde forsåvidt bare 1 date, middag og noen øl. Var veldig hyggelig og han sa at det var beste daten han hadde hatt og han var bare enda mer betatt etter den daten. Han sa også at han var veldig seriøs og han var klar for samboer og familieliv, og hvis jeg ikke ville det var det ikke noe poeng å møtes.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Så du har sex tidlig med alle de som dater deg? Da kan i såfall det være årsaken til at det ikke blir noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke det,Marie. Liker forøvrig ikke ordet investering innen dating. Jeg jobber innen finans, så det blir veldig feil.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Hvis du jobber innen finans burde du jo ha en større forståelse for at investeringer ikke handler bare om penger, men også følelser. Den viktigste investeringen vi gjør er i oss selv, og et forhold er en del av denne investeringen. Det handler alltid om hva man kan få, og hvis de tror at du ikke har så mye mer verdi enn sex, så blir du noe de kun investerer i for sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har sex tidlig med alle de som dater deg? Da kan i såfall det være årsaken til at det ikke blir noe mer..

Har jeg sagt det?! Jeg sa at det gjør meg ingenting om jeg har sex med noen tidlig i en datingfase. I dette tilfellet hadde vi sex på første date. Ellers venter jeg så lenge jeg vil, om det er 2 uker eller 3 mnd. Men dumpa blir jeg uansett så det har ikke noe med saken å gjør.

Nå sendte jeg mld til han siste som jeg datet forresten. Han sa at han er dypt deprimert pga han er arbeidsledig og orker ikke date noen nå. At han ikke føler seg bra nok for meg. Så da vet jeg det!

Anonymous poster hash: e69e1...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg sagt det?! Jeg sa at det gjør meg ingenting om jeg har sex med noen tidlig i en datingfase. I dette tilfellet hadde vi sex på første date. Ellers venter jeg så lenge jeg vil, om det er 2 uker eller 3 mnd. Men dumpa blir jeg uansett så det har ikke noe med saken å gjør.

Nå sendte jeg mld til han siste som jeg datet forresten. Han sa at han er dypt deprimert pga han er arbeidsledig og orker ikke date noen nå. At han ikke føler seg bra nok for meg. Så da vet jeg det!

Anonymous poster hash: e69e1...968

Å være deprimert fordi man er arbeidsledig er jo normalt, og selvfølgelig føler han at han ikke er bra nok til deg som jobber med finans. Men har det noe betydning for deg? Likte du fyren? I såfall er det jo bare å si at du ikke bryr deg om det og har veldig lyst til å prøve å få han til å føle seg bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir du dumpa så fort du har hatt sex med dem, eller en stund etter?

Nei nei, mer som lenge etter. Min store kjærlighet dumpet meg etter 1 år.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du jobber innen finans burde du jo ha en større forståelse for at investeringer ikke handler bare om penger, men også følelser. Den viktigste investeringen vi gjør er i oss selv, og et forhold er en del av denne investeringen. Det handler alltid om hva man kan få, og hvis de tror at du ikke har så mye mer verdi enn sex, så blir du noe de kun investerer i for sex.

Hehe, måtte smile. :) Faren er stor for at det der ikke når frem - tenker på samfunnsøkonomer og synet deres på... tja... distrikstpolitikk for eksempel. De er ganske ensporet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Vi møttes bare 2 ganger, så er ikke sånn at jeg var dypt forelska i fyren. Men han var så på, så jeg skjønner ikke hvorfor han ble så stille så plutselig. Han har sagt at han aldri har vært sammen med noen fordi han er så dårlig på å ta initiativ så det bare koker bort.. mulig det har skjedd. Vi hadde sex 1 gang. Gjør meg ingenting å ha sex tidlig.

Vi hadde forsåvidt bare 1 date, middag og noen øl. Var veldig hyggelig og han sa at det var beste daten han hadde hatt og han var bare enda mer betatt etter den daten. Han sa også at han var veldig seriøs og han var klar for samboer og familieliv, og hvis jeg ikke ville det var det ikke noe poeng å møtes.

Anonymous poster hash: e69e1...968

Folk sier mye de ikke mener, og spesielt i tidlig datingfase. Eller, de kan nok godt mene det der og da, når alt er rosenrødt, nytt og spennende, men så ramler de fort ned på jorda igjen. Så sitter man tilbake og føler seg lurt og løyet for. Ofte kan de som slenger rundt seg med store ord i starten, være de som faller fortest ned igjen. Ta det meste med en klype salt, prøv å ikke la deg rive med for fort, og se på handling i stedet for å suge til deg alle flotte ord som blir sagt.

Finn ut hva du ønsker i et forhold, hvilke egenskaper din partner bør ha for at dere skal fungere sammen, og sist, men ikke minst, hva du kan bidra med i et forhold. Da kan du lettere finne ut hvilke menn du bør gå for når du ønsker deg et varig forhold.

Hvis du alltid blir dumpet, må det jo være grunner til det. At du synes det er sårt og vanskelig å finne ut av de grunnene, kan jeg forstå, men du kan jo faktisk lære noe av det, og lykkes bedre neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier mye de ikke mener, og spesielt i tidlig datingfase. Eller, de kan nok godt mene det der og da, når alt er rosenrødt, nytt og spennende, men så ramler de fort ned på jorda igjen. Så sitter man tilbake og føler seg lurt og løyet for. Ofte kan de som slenger rundt seg med store ord i starten, være de som faller fortest ned igjen.

Dette. Det er ikke slik at de lyver. Det er vanlig å bli betatt.

Anonymous poster hash: 280f3...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte smile. :) Faren er stor for at det der ikke når frem - tenker på samfunnsøkonomer og synet deres på... tja... distrikstpolitikk for eksempel. De er ganske ensporet.

hehe ja.. vet.. men elsker å dra den fordet! hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...