Gå til innhold

Forvirret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Vet ikke helt hvor jeg skal postet dette,men prøver her.

Før jeg startet på p-piller i juni hadde jeg mens fra 09 til 15 juni. Så startet jeg på p-pillen den 26 juni. Når dette brette var ferdig hoppet jeg direkte over på et nytt pga av ferien . Nå den 26 august var jeg ferdig med pillene (di rosa) men mens uteble. Jeg har enda ikke fått mens & hadde lyst å få det før jeg evt startet på et nytt brett. Hadde ikke lyst å hoppe over denne måneden heller. Har plutselig fått veldig ømme pupper. Og føler meg veldig trøtt. Så jeg tok en graviditetstest lørdag (ettermiddag) den viste negativ. Men mensen fortsatt uteblir & puppene er ømme. Noen som kan tenke seg hvorfor tante rød uteblir? Hilsen litt forvirret 3 barnsmamma :)

Anonymous poster hash: 4f771...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange opplever hormonkluss ved å hoppe over mensen på p-piller. Hvis du har tatt pillene som du skal og ikke har kastet opp eller hatt diaré er det veldig liten sannsynlighet for at du er gravid.

Anonymous poster hash: fdf1b...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo tatt di som jeg skal,men skjønner ikke hvorfor mensen uteblir når brette er ferdig? .. Da skal jo menstruasjon komme,når du kommer til di hvite pillene. Derfor reagerer jeg på at ikke tante rød dukker opp... Men kanskje jeg bare må vente. Men di ømme puppene plager meg litt,minste vennen min kan ikke sitte på fange å lene seg bak på meg uten at jeg kjenner det godt ...

Anonymous poster hash: 4f771...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange opplever hormonkluss ved å hoppe over mensen på p-piller. Hvis du har tatt pillene som du skal og ikke har kastet opp eller hatt diaré er det veldig liten sannsynlighet for at du er gravid.

Anonymous poster hash: fdf1b...1ca

Takk for svar forresten :)

Anonymous poster hash: 4f771...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...