Gå til innhold

Hvorfor er jeg besatt? Er jeg dette å være besatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette å være besatt?

Traff en gutt i april gjennom tinder. Hadde det hyggelig da vi var hos han. Snakket litt, så dro jeg. Etter det, reiste han igjen til studiebyen sin, og traff ikke hverandre før sommern igjen. Har litt kontakt innimellom, men han er ikke klar for noe forhold, og det forstår jeg godt.

Han vekte følelser i meg som jeg ikke har kjent på flere år. Jeg forstår ikke hvorfor, nettopp fordi jeg ikke kjenner han så godt. Kan noen forklare meg dette?

Jeg liker han veldig godt, og har i tillegg prestert med å sende han veldig flaue fyllemeldinger om mine følelser som jeg gremmes over… han har tatt det pent og bare sagt at meldingene var søte og ellers svar greit og hyggelig tilbake. Så det er vel bra tenker jeg…??? Han har også sagt at han håper han ikke må vente i flere år med å få se meg igjen.

Helt seriøst, så liker jeg han godt. Er det mulig å bli på grensen å bli besatt av en person man ikke kjenner så godt? For jeg sitter nemlig med et håp om at det kan bli oss to en dag den dagen vi bor nærmere hverandre… dette synes jeg er tragisk av meg, men samtidig veldig sårt fordi jeg savner han. Noen råd?



Anonymous poster hash: 2f482...dc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt tror jeg;)

Jeg møtte en fyr på møteplassen i august, vi har kun sett hverandre på skype, likevel er jeg litt betatt av han. Ikke lett det siden han holder på med andre og sier han ikke vil ha noe forhold P.g.a dårlig erfaring med damer..

Anonymous poster hash: 88e8f...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å bli både betatt og besatt av noen man ikke kjenner. Det handler om fantasier man skaper i hodet om hvordan personen er, eller ville vært.

Prøv å bli bevisst på å forholde deg til virkeligheten, det vil spare deg for mange elendige forhold eller forelskelser som hindrer deg i å finne noe ekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...