Gå til innhold

Aldri gitt en blowjob til typen vært sammen i 5 år.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og typen har nå vært sammen i 5 år, og på disse 5 årene har jeg gitt han kun èn blowjob. Grunnen til dette er at jeg takler det ikke, jeg brekker meg bare penisen hans nærmer seg ansiktet mitt og jeg klarer det bare ikke. På de forrige kjærestene jeg har hatt så elsket jeg å gi de blowjobs, kanskje fordi jeg da var 16-18 år? Vet ikke hvorfor, men jeg bare klarer det ikke mer. Typen min har jo aldri fått det før heller siden jeg var hans første kjæreste. Jeg får så utrolig dårlig samvittighet, for han gir jo meg oralsex og det er jo kjempegodt! Jeg husker vi satt og prata en gang for noen år tilbake, også spurte jeg han om han har hatt kukost før (ikke spør hvorfor jeg spurte....), og da sa han at han hadde hatt det en gang, da han var på klassetur hvor han ikke dusja på ei uke. Da var han jo såklart 14-15 år gammel, men uansett... jeg tror det er dette som gjør at jeg ikke klarer å suge han, jeg får det for meg at han ikke har vasket seg ordentlig nedentil osv.

Den ene gangen jeg prøvde å suge han var i dusjen, og da var han jo ren. Men som sagt brakk jeg meg og etter det har jeg ikke klart tanken på det.

Synes dere det er veldig dårlig gjort av meg? Jeg føler veldig på det, og han spør jo i ny og ne stakkars om jeg ikke kan suge han..



Anonymous poster hash: 6158d...202
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din kropp, dine grenser, ditt valg. Du kan ikke kalles dårlig fordi du ikke klarer å suge. Det er bare sånn du er. Han er glad i deg som du er, ikke på grunn av men til trass for dine feil og skavanker. På samme måte som du er glad i han til trass for. :)

Han er glad i deg uansett. Sex er bare en måte å være nær hverandre. Klarer du ikke å gi oralsex så finnes det mye annet man kan gjøre sammen. Gjør det dere begge finner glede i.

Ikke tving deg selv til å gjøre noe som ikke er godt for deg. Det vil hverken du eller han finne noen glede i. Han vil like så godt som du at det skal være godt for deg.



Anonymous poster hash: 361f7...dd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er han generelt ren? Du ser jo dette når dere har sex.

Er dere generelt seksuelt kompatible? Er du helt komfortabel med ham?

Jeg ser virkelig ikke hvordan dette er "ekkelt" med ham og ikke med en ex.



Anonymous poster hash: 77a74...d10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hei! Jeg og typen har nå vært sammen i 5 år, og på disse 5 årene har jeg gitt han kun èn blowjob. Grunnen til dette er at jeg takler det ikke, jeg brekker meg bare penisen hans nærmer seg ansiktet mitt og jeg klarer det bare ikke. På de forrige kjærestene jeg har hatt så elsket jeg å gi de blowjobs, kanskje fordi jeg da var 16-18 år? Vet ikke hvorfor, men jeg bare klarer det ikke mer. Typen min har jo aldri fått det før heller siden jeg var hans første kjæreste. Jeg får så utrolig dårlig samvittighet, for han gir jo meg oralsex og det er jo kjempegodt! Jeg husker vi satt og prata en gang for noen år tilbake, også spurte jeg han om han har hatt kukost før (ikke spør hvorfor jeg spurte....), og da sa han at han hadde hatt det en gang, da han var på klassetur hvor han ikke dusja på ei uke. Da var han jo såklart 14-15 år gammel, men uansett... jeg tror det er dette som gjør at jeg ikke klarer å suge han, jeg får det for meg at han ikke har vasket seg ordentlig nedentil osv.

Den ene gangen jeg prøvde å suge han var i dusjen, og da var han jo ren. Men som sagt brakk jeg meg og etter det har jeg ikke klart tanken på det.

Synes dere det er veldig dårlig gjort av meg? Jeg føler veldig på det, og han spør jo i ny og ne stakkars om jeg ikke kan suge han..

Anonymous poster hash: 6158d...202

prøv igjen og bruk handa samtidig og ikne kjør den langt bak i halsen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er han generelt ren? Du ser jo dette når dere har sex.

Er dere generelt seksuelt kompatible? Er du helt komfortabel med ham?

Jeg ser virkelig ikke hvordan dette er "ekkelt" med ham og ikke med en ex.

Anonymous poster hash: 77a74...d10

Ja, han er jo renslig av seg. Men veldig ofte har det kommet en utrolig rar lukt fra han som er nedentil, lukter litt sånn fiskeaktig. Dette gjør også at jeg kvier meg for å suge han. Har sagt det til han at han må få sjekket det, og det har han gjort (sier nå han...nuvel). Jeg har jo hatt underlivssopp noen ganger vi har hatt sex (før jeg visste at jeg hadde det), så jeg tror at han kanskje også har fått pådratt seg dette.

Jeg er komfortabel med han, men ikke med min egen kropp. Men det at jeg ikke er komfortabel med min kropp har jo egentlig ikke noe å si på at jeg ikke vil suge han. De forrige kjærestene jeg har hatt sa at jeg var veldig god til det og en av de bedre de har fått blowjobs av, så det er ikke derfor jeg er usikker. Jeg vet hvordan man gir en blowjob, så det er ikke grunnen.

Anonymous poster hash: 6158d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv igjen og bruk handa samtidig og ikne kjør den langt bak i halsen?

Jeg gjorde det, jeg har jo gitt BJ før og har fått skryt om jeg kan si det sånn. Så jeg vet jo veldig godt hvordan man gjør det, og jeg deepthroater ikke heller, så det er ikke derfor jeg brekker meg.

Jeg bare liker det ikke mer rett og slett.

Anonymous poster hash: 6158d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...