Gå til innhold

til menn: bytte ut den gamle kona med ei ung sexy jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha enig. Selv om det alltids sikkert noen få som liker mye eldre menn, så har vi ungguttene som tenner på modne kvinner også (milf)! ;)

At kvinner begynner å forfalle allerede i 25 års alderen er det latterligste jeg har hørt. Prosessen begynner, men det blir jo ikke synlig før mange år senere. Mange som er pene i 30 års alderen for eksempel Lene Marlin (34 år), Kathrine Sørland (34 år), prinsesse Madeleine (32 år), Jessica Alba (33 år), Natalie Portman (33 år), og noen i 40 årene som Mette-Marit (41 år), Vendela Kirsebom (47 år), Jennifer Aniston (45 år), Angelina Jolie (39 år?), Jennifer Lopez (45 år), Mona Grudt (43 år), Katrine Moholt (40 år) :D

Anonymous poster hash: d9fb8...549

Glemte å nevne Isabella Martinsen (35 år), Triana Iglesias (32 år), Victoria's Secret modellene Miranda Kerr (31 år), Adriana Lima (33 år), Alessandra Ambrosio (33 år), Eli Kari Gjengedal (43 år), Aylar Lie (30 år), Elin Tvedt (39 år), Marion Ravn (30 år), Celina Middelfart (41 år) og Marte Skogstad (35 år).

Anonymous poster hash: d9fb8...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det ville jeg ikke, men ville tatt det som et morsomt kompliment. Ingen eldes i nøyaktig samme tempo, kan ikke bytte hver gang det blir litt avstand.

Anonymous poster hash: 43090...1ed

Kan jo hende det er du som ser ut som den eldste i forholdet også.

Anonymous poster hash: d9fb8...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om din kone også syns at du er gammeldags og enkel?? Og går rundt med samme tanker? Hadde du likt det?

Anonymous poster hash: aa577...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn eldes som en fin vin, damer som melk. Selvfølgelig skal vi mannfolk få love til å utnytte dette. Jeg tar meg stadig i å undres over mannfolk som ser rimelig bra ut, men som er gift med damer som ser ut som gamle røyer. Nei karer, dump kjerringene og smak på den forbudte giften, vi lever da tross alt bare en gang ;)

Anonymous poster hash: b1883...d45

Krass ordlyd og ikke helt riktig - litt for kategorisk.

Men jeg er enig med deg, dersom du som mann kan kvitte deg med kona og få noen som er freshere og søtere og mer sexy attpåtil, så er du i overkant forsiktig om du ikke gjør det.

Det er sånn vi fungerer. Jenter er ikke det døtt bedre, de er bare overfladiske på en annen måte, går etter sosial status, høyde, makt, dyp stemme, autoritær og selvhevdende oppførsel, penger, materiell velstand etc.

Det som er spennende er: når vi skreller vekk alt det overfladiske, hva er det igjen å elske? Ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krass ordlyd og ikke helt riktig - litt for kategorisk.

Men jeg er enig med deg, dersom du som mann kan kvitte deg med kona og få noen som er freshere og søtere og mer sexy attpåtil, så er du i overkant forsiktig om du ikke gjør det.

Det er sånn vi fungerer. Jenter er ikke det døtt bedre, de er bare overfladiske på en annen måte, går etter sosial status, høyde, makt, dyp stemme, autoritær og selvhevdende oppførsel, penger, materiell velstand etc.

Det som er spennende er: når vi skreller vekk alt det overfladiske, hva er det igjen å elske? Ikke mye.

Jeg bryr meg ikke om sosial status, makt osv. Bryr meg om utseende og personlighet, og kun det. Blir helt latterlig å påstå at kvinner bryr seg om penger, status og makt. De fleste av oss ønsker såklart å være sammen med en mann vi finner fysisk attraktiv og som har en sjarmerende personlighet.

Anonymous poster hash: 41db2...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om sosial status, makt osv. Bryr meg om utseende og personlighet, og kun det. Blir helt latterlig å påstå at kvinner bryr seg om penger, status og makt. De fleste av oss ønsker såklart å være sammen med en mann vi finner fysisk attraktiv og som har en sjarmerende personlighet.

Anonymous poster hash: 41db2...f59

Det er ikke sikkert du er ærlig med deg selv. Ellers er du litt atypisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen er at man ikke blir "enklere" med åra. Man blir heller ikke mer interessant.

"Vil jeg bli gammel med denne personen?" er ingen dum refleksjon før et langvarig forhold.

:5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert du er ærlig med deg selv. Ellers er du litt atypisk.

Åja, så jeg og mine venninner er unormale? Tror ikke det du. Hvorfor er det så rart at jenter vil være sammen med en de finner attraktiv?

Anonymous poster hash: 41db2...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at det er en del menn (og damer) som bestemmer seg for å bytte ut partneren med en yngre og flottere modell, bare for å oppdage at det ikke var så gjevt likevel.

Tror det blir slitsomt i lengden for en 45-åring å holde tritt med den vimsete livsstilen til en 20-åring; har sett mange eksempler på at den utro parten etter en stund kommer krabbende tilbake til eksen og gjerne vil ha igjen den trygge komfortable livsstilen med en partner en kjenner ut og inn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Vanskelig å svare på no, men jeg tror ikke det. Håper og tror at kvinnen jeg velger gjør meg lykkelig, og jeg ser ikke hvorfor jeg skal velge vekk en kvinne som gjør meg glad for en random som gir meg litt oppmerksomhet.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og hadde det vært motsatt, så hadde jeg nok blitt fristet om det kom en ung kjekk kar. Men om jeg hadde gjennomført det, vet jeg ikke, men jeg skal innrømme at jeg sliter i forholdet vårt, siden mannen begynner å legge på seg og jeg tenner ikke lenger på han. Jobber på Rema gjør han også, null interesse av å utdanne seg til noe mer akseptabelt.



Anonymous poster hash: bdb97...44b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha :fnise: My artig lesing over her!

Har man tatt et valg og giftet seg. Gjør man forhåpentligvis det fordi man mener i gode og onde dager og helst for litt mer enn frem til noe annet dukket opp...

Men skal også sies at vi mennesker er følelsesstyrte pattedyr som både kan miste interessen, skifte fokus eller få "kriser" hvor noe i oss får frem sider vi ikke trodde vi hadde. Og dette gjelder nok menn såvel som damer.

Jeg er gift. Har vært betatt og mistet fokus på det jeg hadde. Men jeg er fortsatt gift og anser meg til og være heldig som har en kone jeg elsker og som vekker gode følelser i meg etter snart 15 år.

Min kone har også vært betatt og mistet sitt fokus. Men vi mennesker har også evnen til og angre, tilgi og tenke seg om. Så jeg håper jo inderlig at ingenting kommer mellom oss noen gang igjen. For når våre barn er voksne og ute av redet, vil jeg gjerne oppleve mere av verden sammen med den jeg aldri blir lei av og oppdage :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...