Gå til innhold

Hva gjør du KUN fordi partner liker det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan begynne. Jeg suger når han ligger på rygg, i mørket i senga. Det tar laaaaang tid, jeg ser ingenting, får håret i munnen og vondt i nakken. Men jeg gjør det, fordi han liker det. Blowjobs der jeg står på kne foran han i et opplyst rom gjør jeg med glede, fordi det er mer behagelig for meg, og jeg kan da ha øyekontakt eller i det minste se hans reaksjon.

Hva gjør du i senga kun fordi partneren din liker det?

Anonymous poster hash: 598b9...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er noe jeg gjør fordi han liker det er det mer sånn han sier fortere / saktere når jeg suger men da Gjør jeg det han vil litt og så viser jeg min måte og hva jeg kan og da ber ikke han om sin måte igjen for å si det sånn hihi.

Men jeg gikk med på å prøve analsex og fullføre analsexen en gang for hans del. Tross jeg hadde blitt voldtatt på den måten under ett år i forveien som han visste om.. men han maste ikke etter den gangen da.

Eller så er jeg ikke såå glad i at han tar meg i doggy fordi pikken hans er svær og jeg blir sår og får vondt i doggy. Eller ikke direkte døds smerter men det er veldig ubehagelig og jeg klarer ikke nyte det men han vil det for å se rumpa mi.. Gjør det ikke så lenge av gangen da fordi jeg får så vondt. Tror det booster egoet hans litt at jeg får vondt av det pga han er svært. . Gutter ass..

Anonymous poster hash: e64b7...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slikker henne. Kan ikke fordra å ha tungen min inne i et annet menneske, men siden hun liker det så godt er det greit.



Anonymous poster hash: 0cc21...343
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slikker henne. Kan ikke fordra å ha tungen min inne i et annet menneske, men siden hun liker det så godt er det greit.

Anonymous poster hash: 0cc21...343

Er det vanlig å ha tunga inni?

Anonymous poster hash: 07643...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha tunga inni?

Anonymous poster hash: 07643...622

Du forstod hva jeg mente...

Anonymous poster hash: 0cc21...343

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slikker henne. Kan ikke fordra å ha tungen min inne i et annet menneske, men siden hun liker det så godt er det greit. Anonymous poster hash: 0cc21...343

Nysgjerrig ! Syns du det er ekkelt eller bare rart? Er det turnoff for deg under sex? Ville du ønsket at hun skulle suge deg hvis hun overhode ikke kunne fordra det? Jeg vil IKKE at kjæresten skulle ha slukket meg hvis han ikke selv likte det.

Og syns du det er like ekkelt å ha tunga inne i munnen hennes? Siden du sier inne i en person .. er det så ille at ståpikken faller? Er det ikke rart at hun nyter imens du ikke kan fordra og dere er sammen om det?

Anonymous poster hash: e64b7...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha tunga inni? Anonymous poster hash: 07643...622

Jeg bruker tunga inni når jeg en sjelden gang har vært med jenter. Men vet at mange menn bruker tunga inni. Er ikke unormalt ..

Anonymous poster hash: e64b7...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstod hva jeg mente...

Anonymous poster hash: 0cc21...343

Ja, jeg regner med du mente det du skrev. Eller mente du noe annet?

Anonymous poster hash: 07643...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en fyr som likte rimjobs.. mens han sto på alle fire, i en slags doggy.
Jeg har varige mén



Anonymous poster hash: 550f5...61e
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lar han komme i munnen min av og til. Jeg hater smaken, konsistensen og brekker med bestandig. Men han liker det så godt, og jeg vil jo tilfredsstille han bra.

Blowjobs mens han står oppe hvor han styrer tempo.. Får kvelningsfornemmelser når det begynner å gå litt fort i svingene.

Anonymous poster hash: 97823...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en fyr som likte rimjobs.. mens han sto på alle fire, i en slags doggy.

Jeg har varige mén

Anonymous poster hash: 550f5...61e

Jeg også. Etter jeg gikk med på det første gangen var det plutselig ingen ende på hvor ofte det skulle være.

Hårete manneræv.

Det ble for mye..

Anonymous poster hash: 3ac5a...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg rir, reverse cowgirl-style. Det tar drepen på lårene mine, jeg blir sliten og rødsprengt i trynet, og jeg virkelig hater det. Å bli sliten gjør at det ikke er godt i det hele tatt. Men jeg gjør det av og til,fordi han tenner så voldsomt på det. Verre er det at han er en "talker", som spør om det er godt, er det ikke godt? Si at det er gooooodt!!!

Jadamasa. Det er godt. *lyvekors*

Anonymous poster hash: 598b9...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...