Gå til innhold

Jammen i alle dager, sex på qvarten???


waco

Anbefalte innlegg

Hei hei

Det eneste jeg spør meg om, hva slags folk er det som gjør slikt?! Hmm.. Kan ikke si jeg hadde stor glede av å se noe slikt, selvom mine øyne ikke ble skadet av det.

Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du burde begynne å glede deg litt på andres vegne også yvonne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forenklet: er vold bedre enn sex? :riste:

Er sex på scenen OK? Tja, men uanmeldt på en rockekonsert? :riste:

Hva er det egentlig som gjør deg så :evil: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde begynne å glede deg litt på andres vegne også yvonne...

Jeg snakket bare om meg selv da.. men hvis det betyr så mye for deg; håper du koste deg...! :ler:

Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Det er så enkelt som dette - jeg velger selv når jeg vil se andre mennesker utveksle kroppsvæsker. At det vises for barn osv er jo en annen diskusjon, for ingen med vett i behold tar med unger på en konsert med Cumshots.

Det skjer såpass mye overgrep og snusk at jeg synes ikke det er overdrevet å ha en lov for hva man kan gjøre offentlig (hva man mener loven bør inneholde, er også en aen diskusjon) av seksuelle handlinger. Det er en grunn til at vi har en lovgivning. Hvorfor de to landsbyidiotene skulle være unntatt den lovgivningen bare fordi motivet er regnskogen, er latterlig å hevde.

Gleder meg herved asse over hvert enkelt menneske som har en orgasme i dette øyeblikk - og er tilsvarende glad for at jeg slipper å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Newt,  

Hvorfor skal min frihet begrenses av din fornektelse av virkeligheten?

Waco

Vi lever ikke i taliban.

Deler slettet. Hege (admin)

Herregud. Hvor enkel går det an å bli i topplokket Waco???

Bør ikke de som IKKE ønsker å få se "live-sex" ha en frihet til å slippe? Det gjelder kanskje bare for deg og dine likesinnede??

Jeg tror fortsatt jeg har tilgode å lese et intelligent innlegg av deg Waco. Du klarer tydeligvis ikke se lenger enn nesetippen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Jeg tror fortsatt jeg har tilgode å lese et intelligent innlegg av deg Waco. Du klarer tydeligvis ikke se lenger enn nesetippen din.

Han har noen ganger flere gode poeng. Det gjelder bare å være kjapp nok til å skille all skitten fra kanelen, saken fra personen, og rusen fra budskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Han har noen ganger flere gode poeng. Det gjelder bare å være kjapp nok til å skille all skitten fra kanelen, saken fra personen, og rusen fra budskapet.

Øh, var det et slags kompliment? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...