Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og i tillegg leste jeg en artikkel hvor det sto om utkastelsen av han/hun

:evil: :evil: :evil:

Ville ikke engang vite hvilket kjønn vinneren hadde!

Men, jeg vet det jo nå....

Shakira, da!!

Skrevet

:evil: :evil: :evil:

Ville ikke engang vite hvilket kjønn vinneren hadde!

Men, jeg vet det jo nå....

Shakira, da!!

.. nei det gjør du ikke... for den som hun leste om .. var ikke vinneren...

Det du vet nå er at det var en mann/kvinne som ble beskrevet som vinner - som ble kastet ut fra Miss Worldhotellet - men som ikke var vinneren ....

Så da er du like langt....

Skrevet

.. nei det gjør du ikke... for den som hun leste om .. var ikke vinneren...

Det du vet nå er at det var en mann/kvinne som ble beskrevet som vinner - som ble kastet ut fra Miss Worldhotellet - men som ikke var vinneren ....

Så da er du like langt....

Åja.... jamen da er det greit!

Skrevet
Åja.... jamen da er det greit!

:Nikke:

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som så i går?

Ble SÅ glad for at Omarosa røk ut, makan til kjerring! Klage i ukevis etter å ha fått en liten gipsbit i huet (hjernerystelse du liksom..), og måten hun snakker på tyder jo på at hun føler seg 1000 ganger bedre enn alle andre. :o Og forrige gang, da hun og Amy solgte vann :ler:

Gjest Coolaid
Skrevet

Så ikke når de solgte vann, kan du fortelle? Men digg at hun røk ut, ikke særlig til lagspiller. Men dyktig å manipulere, smiske seg innpå.......

Skrevet

Frydet meg når Omarosa røk ut, og synes spesielt det var digg at Mr Trump syrlig sa hun overdrev etter å ha fått en liten gipsbit i hodet. :sjarmor:

Skrevet

Det var på tide at Omarosa røk ut. Hun har :evil: meg helt fra starten av :roll:

Skrevet

Jeg har endret noen innlegg i tråden. Der det er tilløp til spoiler i innlegg med hensyn til kjønn på vinner har jeg endret det til at begge kjønn er nevnt.

Ikke en moderatorjobb kanskje, men greit for de som ikke vil vite hvem vinneren er før siste program sendes :wink:

Orakel - moderator

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ble også glad da hun Omarose røk ut i går, for makan til dame skal du leite lenge etter.

Skrevet
Jeg har endret noen innlegg i tråden. Der det er tilløp til spoiler i innlegg med hensyn til kjønn på vinner har jeg endret det til at begge kjønn er nevnt.

Ikke en moderatorjobb kanskje, men greit for de som ikke vil vite hvem vinneren er før siste program sendes :wink:

Orakel - moderator

TAKK ORAKEL.. (Kan du kanskje gjøre det på tråden om Paradise Hotel på Dansk TV3 også .. så de som ikke allerede har sett det slipper)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...