Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet også dessverre vinneren, for Aftenposten klarte faktisk å skrive det i papirutgaven samme dagen som serien begynte :frustrert:

Liker ikke å vite hvem som vant, men følger med for det. Synes det er en av de bedre realityseriene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet også hvem som vinner..........

Skrevet

Kjempebra reality! Jeg ser hveer torsdag, og jeg vil ikke vite hvem som vinner, så jeg håper ingen skriver her hvem det var! Vil ha det spennende hele veien! :wink:

Skrevet

Jeg liker også dette programmet! Jeg har sett alle epsidoene også. :o

Skrevet

Vet vel faktisk hvem som vinner.. men synes ikke det gjør så mye .. det er selve prosessen og hvordan de enkelte takler oppgavene som er det artige synes jeg.

(Gikk glipp av torsdagens.. og måtte sitte lenge oppe i går for å få med reprisen :wink: )

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å få vite hvem som vinner.. NOen som vil forsnakke seg med en melding til meg.. :roll::wink: ??

tusjen

Skrevet
Jeg vet hvem som vinner, og det er så kjipt!  

Så på Miss Universe for noen uker siden, og der satt vinneren i dommerpanelet...Men jeg skal ikke røpe noe!

Er du sikker på det? Jeg vet om en som satt i dommerpanelet og han/hun vant IKKE.
Skrevet

Vedkommende ble hvertfall presentert som vinner av når dommerne pre presentert...

Skrevet
Vedkommende ble hvertfall presentert som vinner av når dommerne pre presentert...

Da sa de feil.....hvis du ser på NBCsine siden ser du vinneren og hvis du ser på Miss Universe sine siden under Jury står vedkommende preseentert som "the runner up". Dessuten ble han/hun kastet ut av juryen fordi han/hun hadde oppholdt seg på hotellet der missene var....det har ikke juryen lov til..ha ha ha

Skrevet

Her finner du vinneren om du vil...

Og her det meste om alle reality-seriene...

Skrevet
Jeg har veldig lyst til å få vite hvem som vinner.. NOen som vil forsnakke seg med en melding til meg.. :roll::wink:  ??

tusjen

Hvis du vil viite hvem som vinner er det bare å gå på Google å søke på "The apprentice"....da får du opp "hjemmesiden" til the apprentice på NBC som første alternativ....gå inn der å se ihvertfall under Candidates.....mulig det står andre steder også....

Skrevet

Da sa de feil.....hvis du ser på NBCsine siden ser du vinneren og hvis du ser på Miss Universe sine siden under Jury står vedkommende preseentert som "the runner up". Dessuten ble han/hun kastet ut av juryen fordi han/hun hadde oppholdt seg på hotellet der missene var....det har ikke juryen lov til..ha ha ha

Vel det er hvertfall bilde av vinneren sammen med juryen på hjemmesiden her.. - nå så jeg ikke programmet . (hørte bare) .. så det er jo mulighet for at det var en annen som var i programmet..

Skrevet

Nei denne personen som er avbildet her, var i dommerpanelet under Miss Universefinalen, og ble presentert som "the apprentice". Så det ble ikke sagt feil.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg har tre favoritter, og håper en av dem vinner. Men jeg vil ikke vite hvem som går av med seieren. For da er ikke sparkingen noe gøy lengre.

Skrevet

Det er jo ikke rart man blir forvrret da. Dette er nemlig fra hjemmesiden til Miss Universe...

http://www.missuniverse.com/mainevent/judges-main.html

Og i tillegg leste jeg en artikkel hvor det sto om utkastelsen av han/hun.... skal se om jeg finner den igjen...

OK fant mange artikeler på Google om utkastelen av ham/hun fra miss universe.....mulig den andre ble tatt med isteden? Eller kanskje de i utgangsunktet skulle være med begge to?! Ikke vet jeg.....hele greien er forvirrende..

Min favoritt fra Apprentice er ihvertfall Troy :wow:

Skrevet

Ja skjønner da godt hva du mener.. Ikke greit å få oversikte for oss stakkars dødelige da - når de roter sånn :roll:

Gjest tusjen
Skrevet
Her finner du vinneren om du vil...

Og her det meste om alle reality-seriene...

Takk for tipset... :wink:

tusjen

Skrevet
Det er jo ikke rart man blir forvrret da. Dette er nemlig fra hjemmesiden til Miss Universe...

http://www.missuniverse.com/mainevent/judges-main.html

Nå vet jeg hvem som vinner denne reality- serien. Og man kan fort bli ofrvirret, det ser jeg nå..... :tunge1:

Må bare si at jeg ser hver eneste episode, selv om jeg vet utfallet.

Kuul serie!!!! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...