Gå til innhold

The aprentice!


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Konseptet med Donald Trump er jo veldig spennende. Gøyalt med et litt annen vinkling av realitlysjangeren....

Og så er det spennende når man skal gi noen sparken, ikke alltid dët går som forventet....

Hva syns dere om programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tv Norge snakker jo om å lage en norsk versjon av det hele. Og at Chess-mannen Idar Vollvik er en kanditat til å leke sjef.

Vollvik sa selv noe sånt som at han mente de fikk for mye midler av Donald Trump, så det ville bli hardere hvis han skulle være sjef. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dodgy Lady

Synes det er kjempemorsomt! Og det at det ikke alltid går som vi tror er ekstra festlig.

Hvorfor forsvinner aldri Omarosa f.eks?

Festlig konsept! *hekta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker programmet jeg!

Disse menneskene er hotshots innen sin bransje og hver gang noen sier dem i mot så blir de sånne vanlige sippete realitybimbos... Ereka fx.

Omarosa er tydeligvis forhatt, men en spade er ikke et redskap å grave med - det skal hun ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen

Jeg liker også dette programmet.. Gleder meg til ikveld.. Har sett alle epsidoene. Reagerte veldig på de første episodene hvor jentene kun spilte på "sex"... Så da heiet jeg på guttene :wink: Blir spennende å se hvor lenge Omarosa henger med.

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult program. Hu negerdama er jo knalltøff, tror hun har vært ute en vinternatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hu negerdama er jo knalltøff' date=' .[/quote']

:o * sorry men jeg kunne ikke la være*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Blir gøyalt med en norsk utgave. Men (tidligere) guttelaget var jo ikke noe å skryte av. Blandt damene er det jo alt for mye revalisering, og endelig sluttet på spille så mye på sex...... Elsker samtalene i styre-rommet. Veldig sånn rett på sak og ærlig. Kuult å se at man ikke trenger å legge to fingre imellom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også dette er et skikkelig program:) Så langt har det vel ikke vært sååå overraskende hvem som har gått ut (iflg meg da iallfall)

Jeg har ikke helt fått med meg alle detaljene, men iom at det går på å lede folk tviler jeg på om vi står igjen med 2 stk til slutt (noen som vet om ejg er laaaangt ute på et jorde nå!?), dermed kan sånne som Heidi og Omarosa være med hele veien for de lager jo mye bedre TV underholdning enn hva feks Jessie (det var det hu som gikk ut forrige gang het ikke sant!?)

Det er vel Donald Trump som eier TV-kanalen som har laget programmet også, så han er vel interessert i mest mulig seeroppslutning skulle jeg tro:)

Jeg liker begge guttene på motsatt lag av Omarosa (husker ikke helt hva de heter) og heier vel egentlig på dem :)

Woho, gleder meg iallfall til i kveld :)

Dette er mye morsommere enn all annen reality jeg har sett iallfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluker hver episode. Kjempebra serie!

Bra at Tammy gikk ut nå, hun har jo ikke bidratt annet enn å prate på feil sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt fått med meg alle detaljene, men iom at det går på å lede folk tviler jeg på om vi står igjen med 2 stk til slutt (noen som vet om ejg er laaaangt ute på et jorde nå!?)

Har vært på nettet og kikket, klarer ikke å vente til siste program eg!

Men skal ikke røpe for mye, men det er bare to stk igjen i det siste programmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet hvem som vinner, og det er så kjipt!

Så på Miss Universe for noen uker siden, og der satt vinneren i dommerpanelet...Men jeg skal ikke røpe noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...