Gå til innhold

mann er snill før sex og blir et rævhøl etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min er snill og god før sex, når han vil smiske og være god for å hinte frempå hva han vil. Og når han da får det som han vil, så blir han så utrolig frekk og spydig. Jeg føler jeg ble brukt på en måte, liksom smisket med og deretter er jeg søppel for han når han er ferdig..

Hva gjør man da?

Om jeg sier jeg ikke vil så blir han enda surere og han vil ikke høre på meg når jeg prøver å prate med han..

Anonymous poster hash: cbb82...133

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ser på deg bare som en cumdumpster, det er alt. Han godsnakker med deg for å få tømt seg. Og du tar gledelig i mot, gang på gang. Og lærer deg aldri.

Det er på høy tide at du dumper han.



Anonymous poster hash: c208e...b0f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvitt deg med dritten. Menn er svin uansett! Finnes mange søte katter på finn.no forresten, de er BEDRE enn menn.



Anonymous poster hash: a8833...97c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha jeg må le litt av responsen her :P

Hilsen Ts

Anonymous poster hash: cbb82...133

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvitt deg med dritten. Menn er svin uansett! Finnes mange søte katter på finn.no forresten, de er BEDRE enn menn.

Anonymous poster hash: a8833...97c

Helt tydelig at du ikke har møtt meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha jeg må le litt av responsen her :P

Hilsen Ts

Anonymous poster hash: cbb82...133

Det er fordi du er mann, og lagde denne tråden kun for å få bevist teorien din om at kvinner er fjernstyrte.

Synd det ikke funket slik du håpet...

Anonymous poster hash: ba561...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om han behandler deg veldig respektløst. Hvorfor lar du ham fortsette slik?

Han er jo så snill og omtenksom før sexen! Tenker du ikke i det hele tatt? Forstår du ikke at positiv oppmerksomhet trigger visse lyster i mennesker?

si meg, - er det ingenting mennesker forstår lengre? Selv ikke helt enkle menneskelige fenomener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Hva gjør man da, spør du.

Da legger du ei ert mellom knærne dine, og og holder den på plass der.

Ærlig talt, kjære du - hvorfor gidder du når du VET at dette skjer?

Mer verdt enn dette er du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo så snill og omtenksom før sexen! Tenker du ikke i det hele tatt? Forstår du ikke at positiv oppmerksomhet trigger visse lyster i mennesker?

si meg, - er det ingenting mennesker forstår lengre? Selv ikke helt enkle menneskelige fenomener

Det er vel et menneskelig fenomen å lære av erfaring? Og selv om man er glad i noen, blir det vel (forhåpentligvis) på et eller annet tidspunkt nok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er snill og god før sex, når han vil smiske og være god for å hinte frempå hva han vil. Og når han da får det som han vil, så blir han så utrolig frekk og spydig. Jeg føler jeg ble brukt på en måte, liksom smisket med og deretter er jeg søppel for han når han er ferdig..

Hva gjør man da?

Om jeg sier jeg ikke vil så blir han enda surere og han vil ikke høre på meg når jeg prøver å prate med han..

Anonymous poster hash: cbb82...133

Du kutter ham ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør da er å trygle å be om sex og allerhelst oralsex. Du gjør ditt, kommer, og går ;) Også er du ekkel mot han å ber han vaske seg før han henter deg et glass vin!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kveld når han sitter der, kommer du bort, er skikkelig dominant, dytter han neddi senga, knuller han som en gudinne og går din vei. Da tror jeg han blir ganske så forvirra, men får mer respekt for deg. Stå opp for din seksualitet, og ikke la noen mann utnytte deg!



Anonymous poster hash: 84f05...8d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel de fleste menn fungerer slik at når de har fått sin utløsning, så er liksom de ferdig. Er ikke som med oss kvinner som kan ligge med gode følelser etter på og egentlig starte opp igjen med en gang. Men at han er et rasshøl med deg etter på, fatter jeg ikke. Min lar meg få ligge i armene hans og lytter til meg om jeg skulle ønske å prate eller bare kose. Handlee jo om å ta vare på den andre partwn også, ellers er han en egosentrisk drittsekk du burde dumpe! !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...