Gå til innhold

Bruker han meg for å få sex?


julie08

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen tips. Jeg vet ikke helt hva som skjer mellom meg og en gutt. Han er ti år eldre enn meg og vi har vært sammen en del. Mest på nach, hvor vi har klina osv og vi hadde sex for første gang forrige uke, da hadde vi vært sammen ca. 10 ganger før vi hadde sex.

Jeg har vært nervøs for å ha sex med han pga. Jeg vil ikke være en «bruk-og-kast» jente. Bestekompisen hans sa til meg at vedkommende har sagt at han har følelser for meg, men jeg vet ikke om bestekompisen sa det til meg bare for at jeg skulle ha sex med han, eller om han faktisk liker meg litt og vil bli bedre kjent med meg. Vi snapper ofte i løpet av en dag, og hver gang vi er sammen er han veldig flørtete, morsom og jeg liker å prate med han.

Vi var sammen her om dagen, edru. Jeg var hjemme hos han og så på film. Han brukte mange timer på før han i det hele tatt prøvde å kysse meg. Han ledet an til sex, men jeg hadde da mensen. En time senere, «kasta» han meg ut siden han skulle på jobb om 4 timer (dette var sent på kvelden). Var dette et tegn på at han ble sur pga. Vi ikke hadde sex tror dere?

Jeg er usikker på om han bruker meg kun for sex, og er det noe jeg kan spørre han om uten å virke for klengete? Feks. Hva er det du vil med oss to? Eller blir det for dumt etter så kort tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om han bruker deg. Ikke la deg lede til sengs før du er helt sikker.



Anonymous poster hash: 34342...899
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke ha sex med ham. Det er eneste svaret.

Og ja, det at du ble "kastet ut" sent på kvelden er en ganske tydelig indikasjon på hvordan ting ligger an.



Anonymous poster hash: 7f89d...b36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Siden du virker veldig usikker, og siden han er 10 år eldre enn deg, - hvor gammel er du?

Jeg spør fordi det da blir lettere å evaluere situasjonen.

Det er forskjell på en 30 åring og en 10 år eldre mann og en 16 åring og en 10 år eldre mann, både mht. hans og hennes psyke og intensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du han tilbake? Hva er å bruke egentlig? Han vil noe med deg, du vil noe med han.

Jeg synes det virker som han liker deg, jeg, ellers hadde han ikke giddet å vente ti ganger før det ble sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han bruker deg. Ikke la deg lede til sengs før du er helt sikker.

Anonymous poster hash: 34342...899

Vi har allerede hatt sex da, så da har jeg allerede gått i fella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du han tilbake? Hva er å bruke egentlig? Han vil noe med deg, du vil noe med han.

Jeg synes det virker som han liker deg, jeg, ellers hadde han ikke giddet å vente ti ganger før det ble sex!

Jeg vil jo ha sex med han, men jeg vil ikke bare være en "bootycall". Jeg er redd for at jeg kommer til å få følelser for han hvis jeg tilbringer mye tid med han, og at han ikke ser på meg på den måten i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du virker veldig usikker, og siden han er 10 år eldre enn deg, - hvor gammel er du?

Jeg spør fordi det da blir lettere å evaluere situasjonen.

Det er forskjell på en 30 åring og en 10 år eldre mann og en 16 åring og en 10 år eldre mann, både mht. hans og hennes psyke og intensjoner.

Han er 28 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...