Gå til innhold

Suprecur


milco

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det med alle disse bivirkningene?

Vi skal starte med et forsøk nå snart, og jeg er på en to ukers reise i syden når jeg skal starte med nesesprayen. Er livredd for å bli skikkelig dårlig av den når jeg er der:( Vurderer egentlig å utsette hele forsøket en måned pga det, men samtidig har vi ventet så lenge på dette at vi vil komme i gang så fort som mulig!

Hvilke bivirkninger fikk du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen erfaring med spray foreløpig, og det er planlagt Synarela i min protokoll. På www.felleskatalogen.no kan du søke opp begge, under bivirkningsavsnittet står det antydet hvor mange som rapporterer de ulike typene bivirkninger. Litt obs på at Suprecur rapporterer mellom 1 og 10% med på de vanligste bivirkninger inkl. hetetokter, mens på Synarela skrives det at 70-80% får bivirkninger. Forskjellen mellom de to er antagelig ikke så stor, siden begge gir østrogenmangel, som er ansvarlig for de fleste bivirkningene.

Jeg hadde egentlig også tenkt på spraye på sydentur, men nå blir forsøket forskjøvet en mnd av andre grunner. Jeg tenker at det kan bli ubehagelig med hetetokter i syden, men samtidig er det da mye koselig som skjer som vil ta litt av oppmerksomheten, og du har rikelig anledning til å slappe av, ingenting som skal presteres. Nå skal jeg i stedet spraye i veldig travle jobbuker, og da blir det tøffere om jeg får mye bivirkninger. Ellers satser jeg på å tenke positivt, klart jeg kan takle noen uker med humørsvingninger, dårlig temperaturregulering og annet rusk i systemet hvis resultatet kan bli et barn! Jeg synes også det er mange på forum som sier at de ikke merket så mye av spray, annet enn hetetokter og kanskje tretthet og lavere konsentrasjon. Ikke så mange som har hatt det veldig tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar;) Har lest litt på felleskatalogen, men der står det jo så mye at man kan bli deprimert av mindre :fnise:

Det er ganske stor forskjell på 1-10% og 70-80%!! Merkelig at det skal være så stor forskjell..

Ja, det tenker jeg også. At man slapper av og koser seg i syden uansett, og der er det så varmt at det er ikke sikkert man tenker så godt over hvis man får hetetokter? Og får man det er det bare å hoppe ut i bassenget :fnise: Men aller mest håper jeg selvfølgelig at jeg er en av dem som ikke merker noen ting;)

Vi får bare tenke positivt! Det er verdt å ha det litt vondt for å endelig kunne få et etterlengtet barn;) Jeg vurderer fortsatt på om jeg skal utsette det en måned, men vi har ventet såå lenge på å endelig komme i gang! Haff, vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...