Gå til innhold

Imax skravler

Imax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da får vi satse på mars. Fikk mensen i dag (nå kan jeg nærmest stille klokka etter syklusen), ikke overraskende, har vært DRITTSUR i flere dager :kjempesinna::ler: Så nå er det bare menssmerter og sjokoladehunger jeg må kose meg med.

Nå skal jeg snart dra fra jobb, vi har golfturnering med jobben. Dvs. gutta golfer så mye her, så da var det en klok kvinne som etablerte golfturnering for oss kvinner, på minigolfen på Ekeberg! :hoho: Veldig morsomt! Og det regner i hvert fall ikke.

Etter på skal jeg være med en venninne fra jobben hjem og hilse på hennes 9 uker gamle valp. SUKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen var nuffelig! Bikkja mi ble superstressa av å være et helt annet sted + valpen, så han tisset på samboeren til venninnen min! :o Var helt sjokkskadd jeg. Ikke noe tegn på annen dominans, og det virker som om han egentlig ikke tenker seg om (dustebikkje), og når han er stressa er han litt sånn at han må tisse for å få utløst stresset. Herregud, utrolig pinlig. Bikkja har bare gjort det en gang før, jeg blir superstressa av det. De tror vel jeg har DEN drittbikkja :roll: Ellers hyggelig å dra på besøk. Ble aaaalt for sent!

Nå har jeg skikkelig menssmerter, så jeg knasker piller. Blir utrolig sliten av det, men det går over i løpet av dagen. Ja, ja. Noe må jo vi kvinner ha å slite med! :hoho:

Endelig fredag! Dødsdeilig. Skal til frisøren i dag, det skal også bli deilig. Ellers har jeg ikke mange planer for helgen, skal på fest til en venninne i dag (jentefest), og ellers er det ledig. Håper å bli ferdig med noen håndarbeidsprosjekter og sånt, og være sammen med mann og hund.

Og ellers har jeg gjort noe helt genialt! Jeg har inngått avtale med mamma om stryking av skjorter/bukser mot betaling. Outsourcing! Så nå er det slutt på stryking. Hater det! Mamma er pensjonert og tjener gjerne noen ekstra penger. Hi hi.

God helg jenter! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det søndag igjen. :o Har brukt helgen på å gjøre INGEN TING! Utrolig bra! :ler: I går var jeg innom Panduro, la igjen 500 kr, selv om de ikke hadde det jeg skulle ha. Typisk meg. :roll: Skulle ha bittesmå isoporkuler til ammeputene jeg syr, men det var tomt. Så da måtte jeg jo kjøpe noe annet! Har nemlig hobbykveld med venninnen min igjen i morgen, og tenke jeg skulle bli ferdig. Kan jo sy for det da, selv uten kulene. Ellers har jeg strikket ferdig en babyjakke til noen som venter barn i juni. Så må jeg montere den, men det skal gå greit. Babytøy er jo en picknick i forhold til en voksen genser.

Nå må jeg jobbe litt med talen min for bryllupet til svigerinnen min. Jeg skal jo være toastmaster, noe som jeg egentlig ikke gleder meg masse til, for å være helt ærlig. Men det skal vel gå greit tenker jeg. Må bare sette meg ned å få gjort det.

Ellers ble jeg veldig fin på håret denne gangen også. Gikk vekk fra det knallrøde, er nå lys i toppen og mørk under, og en kort pasjeklipp. Nå blir det flere måneder til neste frisørbesøk (frisøren min begynner ferie når jeg kommer tilbake...). Så får vi se hvordan jeg ser ut da. Jeg pleier å gå til frisøren hver 6. uke, så 2 mnd blir nok litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig med besøk fra deg! Jeg er ikke så veldig aktiv dagbokforfatter, så det spørs om det skjer så veldig mye spennende der... Jeg har hørt en del på S. Vega. Tror mamma hørte på det mye en stund og at jeg ble litt prega av det. Og så liker jeg det bildet godt da, så da syns jeg liksom det passa...

Skal nok kikke innom deg igjen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en grå tirsdag! Æsj. :sinna: Blir satt ut av dette været jeg, vil ha fint vær!

I går hadde jeg besøk av 7 stk fra jobben til sommeravslutning. Grilling. Vel, det ble lite grilling, hentet raclettegrillen til mor og far, og det var vellykket det! Folket var fornøyde og det var veldig koselig. Litt styr å ha folk hjemme, men det er hyggelig. Og alle er fornøyde også. Fikk en hyggelig blomsterbukett fra alle sammen også. Supert!

I går kveld hadde jeg og venninnen min hobbykveld igjen. Vi lagde masse såpe, de ble kjempefine! Det blir mye av det også. Lagde hvite såper med turkis og oransje biter oppi. Med spennende lyang lyang duft oppi. Skal visstnok være veldig bra! :ler: Så nå har jeg noen gaver liggende. Så må jeg bare motså lysten til å gi bort alle nå med en gang! Så sydde vi litt, men jeg hadde ikke kjempemotivasjon. Men jeg har jobbet litt med tanken om å lage en matte til hunden som også er veske, sånn at jeg kan sende den med når han skal på tur. Laget mønster og klippet stoff, så det er jo faktisk mye av jobben. Nå må jeg bare kjøpe borrelås, laaange glidlåser og stoff til å ligge på (som skal kunne tas av og vaskes). Hvis patenten funker, skal det bli bra.

I kveld må jeg bare sørge for at toastmastertalen blir ferdig. Mistet helt lysten på søndag etter å ha jobbet med den en stund. Ringte til forloveren til brudgommen, bruden, brudgommen og svigermor for å få noen historier. Og INGEN hadde noen! Herregud, helt utrolig. Æsj. Så da får det bli som det blir. Jeg får ta noen generelle greier, og så får jeg nærmest introdusere folk direkte uten festlige historier. Ja, ja.

Og så skal jeg få med meg fruene i dag da! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en grå tirsdag! Æsj. :sinna: Blir satt ut av dette været jeg, vil ha fint vær!

I går hadde jeg besøk av 7 stk fra jobben til sommeravslutning. Grilling. Vel, det ble lite grilling, hentet raclettegrillen til mor og far, og det var vellykket det! Folket var fornøyde og det var veldig koselig. Litt styr å ha folk hjemme, men det er hyggelig. Og alle er fornøyde også. Fikk en hyggelig blomsterbukett fra alle sammen også. Supert!

I går kveld hadde jeg og venninnen min hobbykveld igjen. Vi lagde masse såpe, de ble kjempefine! Det blir mye av det også. Lagde hvite såper med turkis og oransje biter oppi. Med spennende lyang lyang duft oppi. Skal visstnok være veldig bra! :ler: Så nå har jeg noen gaver liggende. Så må jeg bare motså lysten til å gi bort alle nå med en gang! Så sydde vi litt, men jeg hadde ikke kjempemotivasjon. Men jeg har jobbet litt med tanken om å lage en matte til hunden som også er veske, sånn at jeg kan sende den med når han skal på tur. Laget mønster og klippet stoff, så det er jo faktisk mye av jobben. Nå må jeg bare kjøpe borrelås, laaange glidlåser og stoff til å ligge på (som skal kunne tas av og vaskes). Hvis patenten funker, skal det bli bra.

I kveld må jeg bare sørge for at toastmastertalen blir ferdig. Mistet helt lysten på søndag etter å ha jobbet med den en stund. Ringte til forloveren til brudgommen, bruden, brudgommen og svigermor for å få noen historier. Og INGEN hadde noen! Herregud, helt utrolig. Æsj. Så da får det bli som det blir. Jeg får ta noen generelle greier, og så får jeg nærmest introdusere folk direkte uten festlige historier. Ja, ja.

Og så skal jeg få med meg fruene i dag da! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bikkja levert til broren min, talen er ferdig og kofferten pakket. Da drar vi nordover i bryllup! Er kjempe trøtt, kom alt for sent i seng (igjen), og måtte stå opp tidlig. Må gå tidlig fra jobb i dag (og det gjorde jeg i går også), så da må jeg være på plass litt før. Flyet går halv seks i ettermiddag.

I går var jeg hos hudpleieren, og hun klemte masse, så jeg ble helt prikkete i trynet! :o Vokset bikinilinjen for første gang (jeg pleier å bruke høvel), og det røsket skikkelig! Egentlig synes jeg klemmingen er verre, for det tar lenger tid. Men jeg er jo skikkelig sår der hun vokset pluss at det forsvant mer hår enn jeg hadde tenkt... Kjærsten syntes det så helt fint ut han! :sjarmor:

Da blir det en lang helg på meg, så det spørs om jeg kommer inn på KG i løpet av helgen. Ønsk meg lykke til med talen da jenter! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere i bryllup og at det går bra med talen!! :rosasmil:

(Jeg var visst akkurat litt for sent ute til å nå deg før du dro...)

Ellers lurer jeg på hvilken hunderase dere har?? Jeg har lyst på hund selv!! Både jeg og min kjære kommer fra "hundefamilier", men han har mest lyst å vente med anskaffelse til vi evt kjøper hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner i dagboka mi :klem:

Håper du har hatt det koselig i bryllup, og jeg er sikker på at du greide å holde en kjempefin tale.

:klem: Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, nå har jeg hatt en sånn langt-unna-KG-periode! :roll: Men nå er jeg tilbake, og jeg skal jobbe i 3 uker til, så påregn mange innlegg fra meg i tiden som kommer! :ler:

The Bride: Jeg har en hvit kongepuddelgutt, han er en engel inne og kjempeleken ute. Det er sååå vidunderlig å ha hund, jeg er ikke oppvokst med hund, men har nå hatt Imax (for det er det han heter!) i 5 år. Husker ikke hvordan det var å ikke ha hund. Det er helt konge! :ler:

Takk for lykkeønskninger Siam, Xavia, Vimsevips og Bamseline. :vinke:

Her er kort oppsummering av de siste ukers begivenheter:

Bryllupet

Bryllupet gikk bra og toastmasterjobben gikk veldig bra. Fikk nordlendingene til å le godt mange ganger, så det var staselig. Mannen min var også veldig stolt, så da var det jo greit.

Det var en del ting som jeg ville ha gjort annerledes, men bryllupet var hyggelig og bra, men å ha min niese på 6 år og min nevø på 10 år til bords i 3 timer er ikke en veldig spennende løsning må jeg innrømme. Og med snuppa på 2 år ved siden av meg (hun var stort sett svigermors jobb, men likevel...) så ble jo ikke middagen en "høydare" akkurat. Vi hadde eget barnerom vi, i bryllupet vårt. Det funket bra for både unger og voksne.

Dessuten var jeg ikke dødshappy med å bruke hele søndagen på å rydde, men vi stilte jo opp selvsagt, men det var bare oss og brudeparet, så det var dårlig planlagt. Husker vi betalte noen for å rydde; de best investerte pengene i hele bryllupet vårt! :ler:

Servitørene var helt på trynet, men det tror jeg plaget meg mer enn gjestene. Maten var god og brudeparet og gjestene var fornøyde. Hyggelig med en tur nordover også, men jeg ble litt paff da svigerfar sa: Ja da kommer dere nordover om en måned da? :o Det er jo helt på trynet. Nå har vi dratt nordover nok for noen måneder, vi blir her på østlandet i sommer.

Møte og fest på jobb

Tirsdag var det stooort møte med 200 fra jobben (sjefer, stort sett). Litt slitsomt å sitte stille å høre på preik fra 10 til 18, men festen etter på ble kjempe bra! Var utrolig sliten på onsdag :( Men det betyr vel at kvelden før var svært bra! :sjarmor: )

REM- og Madrugadakonsert

Onsdag var det konsert på Ullevål. Veldig staselig! Digger Madrugada også, så det var jo kjempe konge! Sivert synger dødsbra, men stemmen forsvant i dårlig lydbilde. Gleder meg til å få med Madrugada på Øya i august. :hjerter: REM er bra, litt slapt i midtpartiet synes jeg. Liker ikke det nyeste veldig egentlig. Men Stipe er jo super-kul og sinnsvak stemme. Og helt sprø.

Helgen

I helgen jobbet jeg som frivillig på Nadheim, da var det sommerfest. To nye ansatte på jobb, så jeg måtte sjefe litt :sjarmor: Det var hyggelig, men jeg var passe sliten.

Mannen har vært borte hele helgen, så jeg har hatt "fri"! Lørdag morgen kjørte jeg mor og far til Gardermoen, de skulle til Islamabad! Ikke dårlig for pensjonister. De skal være borte i 16 dager og ender opp i Kina. Ja, ja, godt de koser seg! Var også innom plantasjen og kjøpte blomster og på Panduro for å kjøpe flere sånne isoporkuler til ammeputene jeg lager. Så var det en tur opp til mormor og på kvelden fikk jeg besøk av en venninne.

I går syklet jeg og en venninne fra Stryken til Oslo, og det var en flott tur. Litt sliten i rumpa nå, men det gikk overraskende bra. Ingen tryn pga de nye klikkpedalene heller, ikke dårlig. Det holdt med det jeg hadde i forrige uke (klikkpedaler=føttene henger fast i pedalene. Det kan jo by på problemer for utrente folk som meg som ikke får løst ut føttene tidsnok...)

Etter turen var det vasking og pote/snuteklipp av dyret, og ellers ta det rolig. Fikk plantet litt til balkongen også, ble kjempefint.

Ojda, dette skulle være en kort oppsummering, men det blir det jo aldri med meg!

Satser på en fin uke, i dag er det Duran Duran-konsert på Rockefeller. Gleder meg MYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har jammen vært busy! Og så så flink som du har vært, a gitt. :-)

Ha en riktig så fin uke!

Håper finværet fortsetter selv om du må jobbe...

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Xavia

Innom for å ønske deg noen fine sommeruker. Jeg reiser til Hellas i morgen tidlig, så det blir ikke KG på meg før om noen uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker igjen på jobb. Var på hytta på Sørlandet i helgen, og det var deilig. Litt rart å reise hjem i går, skulle jo gjerne bare vært der! Men, men. To uker til, så blir det både varmere og bedre får vi tro.

Det er faktisk ganske mange på jobb, trodde det skulle være stille denne uken. Men jeg tror mange tenker som meg, at det er fint å utsette gleden! :ler:

Ellers kjenner jeg PMSen komme tuslende, så det ble ikke klaff denne gangen heller. Er ganske avslappet til det nå, så får vi se hva som skjer etter hvert. Neste EL er midt i ferien, det må jo være ideelt (hvis det ikke blir for mye familie på hytta da, men da får vi dra ut i naturen! :sjarmor: )

Passer på en hund til denne uka, dvs. har hatt henne siden onsdag. Hun er kjærsten til hunden min, og hun har vært hysterisk nærmest i sitt savn av eierne. Typisk puddel! Nå har hun blitt litt varmere i trøya, og hun er helt forelsket i mannen min. Han våknet i morges av at hun sleiket ham i ansiktet! :hoho: Bikkja er superhappy for besøk, og i helgen har de løpt rundt og kost seg skikkelig. Men jeg greier meg nok fint med en hund tror jeg, to er litt styr.

Jepp, får vel kanskje jobbe litt? Er utrolig demotivert. Æsj. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Da reiser vi på hytta samtidig da Imax! Du skal se de to ukene bare flyr avgårde!

Jeg merker at det hjelper igrunnen lite at det minker med arbeidsdager før ferien..for er en lei så er en lei! :ler: Men tiden går uansett!!

Ha en flott tirsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Madden! Godt vi kan holde hverandre med selskap her inne frem til ferien!!! :klem2:

(og takk for hilsen Siam og Xavia, glemte dere forrige posting...) :kose:

Sitter her med skikkelig menssmerter, lurte på om jeg skulle holde sengen i dag, men klarte å karre meg på jobb. Tror livmoren min turner skikkelig, har kramper i rygg og mage som gjør det vanskelig å holde maska på møter. Men, men, vet det går over og jeg knasker litt piller (men må holde meg til paracet siden Naproxen kan dempe fruktbarhet). Men menssmerter er oppskrytt må jeg innrømme :(

Dumt å ikke bli gravid denne måneden heller, men greit nok, tar det med ro. Bl.a. med å dele en flaske iskald hvitvin på terassen med en venninne i går! :ler: Så jeg dør ikke av å kunne drikke litt nå i juli også. Fordeler og ulemper. Så kanskje et aprilbarn passer godt? De er så fine har jeg hørt! (er et selv... :sjarmor: )

I dag har dyret dratt på hyttetur med venninnen min, så han er der til vi plukker ham opp neste lørdag. Litt stille hos oss, men jeg vet han har det helt konge inni skogen, så det går nok bra. Vi har fremdeles hunden vi passer, men den blir hentet i morgen. Så vi får hundefri en uke, det passer greit, så kan vi kanskje sykle litt og ta det med ro (kom plutselig på at jeg skal sykle Birken i august, hjeeeeeeelp! :o ).

Nå er det jo snart helg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...