Gå til innhold

Hvem er det som egentlig passer på kattene til Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun fikk jo nettopp de to kattene sine hjem til Norge, men allerede reist utenlands siden det og nå er hun i Afrika og "hjelper løver" , altså hun kan jo ikke skaffe seg katter hvis hun ikke kan ta vare på de bare fordi de så søt ut i dyrebutikken i Spania. Og hun kaller seg dyreelsker?

Anonymous poster hash: 859ce...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Robin.. Hun skriver det på bloggen sin at det er han som passer henne.. Usikker på om de er kjærester for det har hun ikke bekreftet enda.. men de er venner hvertfall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh ok, gikk inn å så nå. Bra at de er i leiligheten hennes også så de ikke skifter miljø så ofte. Hvis hun er sammen med han Robin går det jammen fort mellom typene. Ganske uselvstendig å ikke klare å være singel en måned en gang. Hva med å ta det med ro på dating fronten og bare fokusere på seg selv, man har godt av noen perioder alene og :) syns jeg da. Ikke hoppe fra ett forhold til ett annet

Anonymous poster hash: 859ce...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh ok, gikk inn å så nå. Bra at de er i leiligheten hennes også så de ikke skifter miljø så ofte. Hvis hun er sammen med han Robin går det jammen fort mellom typene. Ganske uselvstendig å ikke klare å være singel en måned en gang. Hva med å ta det med ro på dating fronten og bare fokusere på seg selv, man har godt av noen perioder alene og :) syns jeg da. Ikke hoppe fra ett forhold til ett annetAnonymous poster hash: 859ce...951

er det ikke det ene så er det faen meg det andre. Du liker henne ikke altså
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh ok, gikk inn å så nå. Bra at de er i leiligheten hennes også så de ikke skifter miljø så ofte. Hvis hun er sammen med han Robin går det jammen fort mellom typene. Ganske uselvstendig å ikke klare å være singel en måned en gang. Hva med å ta det med ro på dating fronten og bare fokusere på seg selv, man har godt av noen perioder alene og :) syns jeg da. Ikke hoppe fra ett forhold til ett annet

Anonymous poster hash: 859ce...951

Reagerer du like kraftig på bekjente som finner seg nye "ofte"? Ikke alle klarer å være singel over lengre tid. Ikke alt er planlagt heller, noen gang så bare skjer ting fortere enn planlagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...