Gå til innhold

Fortalte om følelsene mine til han..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er 19 og 20 år. Han sa det i starten når vi ikke kjente hverandre, da jeg spurte han egentlig var ute etter, så det er ikke noe med meg. Bare at tidspunktet nå er feil for å innlede et forhold med han.. Greit. Så derfor har jeg ikke tenkt til å skrive noe mer til han nå… og da er jeg bombesikker på at det tikker inn en melding fra han i morgen. Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Bra! Ikke svar på den meldinga du fikk av ham.

Er han intressert i deg som noe mer enn en pulevenn, tar han kontakt med deg.

Er han ikke det, så hører du ikje mer fra ham.

Hvis du ikke gir lyd fra deg nå, så er det du som har kontrollen.....

Anonymous poster hash: f5599...81e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra! Ikke svar på den meldinga du fikk av ham.

Er han intressert i deg som noe mer enn en pulevenn, tar han kontakt med deg.

Er han ikke det, så hører du ikje mer fra ham.

Hvis du ikke gir lyd fra deg nå, så er det du som har kontrollen.....

Anonymous poster hash: f5599...81e

Det skal jeg love deg. Skal ikke skrive en dritt til han mer, heller ikke på bursdagen selvom det frister å gi lyd fra seg.

ts

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 19 og 20 år. Han sa det i starten når vi ikke kjente hverandre, da jeg spurte han egentlig var ute etter, så det er ikke noe med meg. Bare at tidspunktet nå er feil for å innlede et forhold med han..

Greit. Så derfor har jeg ikke tenkt til å skrive noe mer til han nå… og da er jeg bombesikker på at det tikker inn en melding fra han i morgen.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Du er 19 år, og da er du egentlig superheldig! Hvorfor? Fordi du lærer noe nå som det tok meg sikkert 10 år mer enn deg å innse. fordi jeg ikke ville innse det. eller se virkeligheten i øynene.

At man ikke er ute etter noe seriøst nå er noe man sier når man ikke kjenner at dette er noe som man kan se på som seriøst. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, det betyr bare at du ikke er den rette for han. Han ser etter noe annet enn deg og det trenger ikke være noe bedre enn deg, bare noe annet. Derfor er det ogås EKSTREMT viktig at du ikke tar dette personlig men forstår at hva mennesker tiltrekkes av er så enormt variert at vi ikke kan dømme oss selv nedenom og ut bare fordi noen ikke ville ha oss.

Ikke la han få leke med deg, du fortjener bedre enn det. Finn deg en annen som du kan leke med som du ikke har følelser for i såfall. Jeg snakker av erfaring nå, og unner ingen 19'åringer å rote seg inn i slike forhold som jeg rotet meg inn i halve livet!

Du er sikkert en dødsbra dame, du trenger bare å innse det selv, finne ut av og se din verdi og ikke ta til takke med menn som ikke ser verdien i deg! <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...