Gå til innhold

Fortalte om følelsene mine til han..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn. Da var det gjort, og jeg er nesten litt skjelven. Sendte han en melding hvor jeg var helt ærlig om følelsene mine for han - for tankene har gått og kværnet oppi hodet mitt en stund nå. Han er en svært oppegående type, og har sikkert hatt sine mistanker. Han får sikkert helt hetta nå.

Følelsene er sikkert ikke gjengjeldt…. men godt å få det ut også.



Anonymous poster hash: 5cf44...c68
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok det face 2 face sist, å nå er jeg singel. mannfolkfaen. kan de ikke bare si ting til meg FØR je åpner meg opp å blir driti ut? :P



Anonymous poster hash: 1f0e8...cd9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Da var det gjort, og jeg er nesten litt skjelven. Sendte han en melding hvor jeg var helt ærlig om følelsene mine for han - for tankene har gått og kværnet oppi hodet mitt en stund nå. Han er en svært oppegående type, og har sikkert hatt sine mistanker. Han får sikkert helt hetta nå.

Følelsene er sikkert ikke gjengjeldt…. men godt å få det ut også.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Tøft gjort! Du kan være stolt av deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok det face 2 face sist, å nå er jeg singel. mannfolkfaen. kan de ikke bare si ting til meg FØR je åpner meg opp å blir driti ut? :P

Anonymous poster hash: 1f0e8...cd9

Jeg har aldri gjort det, men om jeg skulle, skulle det vært f2f.. Av den grunn at da er det ingen "beviser" på at jeg har sagt noe, det blir mer ord mot ord om det skulle komme tilbake å bite meg i ræven om han er drittsekk liksom :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, dere. Grunnen til at jeg ikke får sagt det f2f, er at han studerer på den andre kanten av landet nå. Skal oppdatere… hvis han i det hele tatt svarer da.

Noen som vil dere erfaringer? Kom det noe godt ut av det, eller forsvant han? Hvordan ble ting mellom dere etterpå?



Anonymous poster hash: 5cf44...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Da var det gjort, og jeg er nesten litt skjelven. Sendte han en melding hvor jeg var helt ærlig om følelsene mine for han - for tankene har gått og kværnet oppi hodet mitt en stund nå. Han er en svært oppegående type, og har sikkert hatt sine mistanker. Han får sikkert helt hetta nå.

Følelsene er sikkert ikke gjengjeldt. men godt å få det ut også.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Jaha, en helt random fyr liksom?

Anonymous poster hash: 20709...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, en helt random fyr liksom?

Anonymous poster hash: 20709...f75

Neinei. Har kjent han siden april.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei. Har kjent han siden april.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

En venn eller en "date"?

Anonymous poster hash: 20709...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar nå. Han svarte: "Ok, jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette… men jeg håper du vil treffe meg en gang i fremtiden! :) Og lykke til med alt!"

En date på en måte… foreldrene hans bor rett i nærheten av meg, så vi har vært på "date" to ganger.

Jeg likte han sykt godt. Han var drømmetypen…



Anonymous poster hash: 5cf44...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Fordi jeg sa at det lureste var at vi ikke treffes mer. Det gjør så vondt.



Anonymous poster hash: 5cf44...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Fordi jeg sa at det lureste var at vi ikke treffes mer. Det gjør så vondt.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Men det går oVER! rICE AND shine GIRL, ta deg en tur på BYEN :vin::vin::blomst::danse::roser::transe::bryllup::pasha::transe::bolledeig::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Anonymous poster hash: 32455...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

..Fordi jeg sa at det lureste var at vi ikke treffes mer. Det gjør så vondt.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Hvorfor sa du det hvis du ikke mener det? :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sa du det hvis du ikke mener det? :klo:

Dette skjønte ikke jeg heller? Høres mer forvirrende enn oppklarende ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Dette skjønte ikke jeg heller? Høres mer forvirrende enn oppklarende ut?

Ja, så jeg skjønner jo godt at hun fikk det svaret hun gjorde. TS: Sa du dette som en slags test på hvor han står? I så fall kan du egentlig skylde deg selv for at dette gikk som det gikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For at jeg ikke skal få mer følelser for han...



Anonymous poster hash: 5cf44...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Fordi jeg sa at det lureste var at vi ikke treffes mer. Det gjør så vondt.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Skjønner godt at TS skrev det. Kanskje en slags måte å beskytte seg selv på? Feks dersom han gutten/mannen er av det slaget som ville brutt kontakten om han fikk en slik erklæring uten å føle det samme, så har hun på en måte kommet ham i forkjøpet.

Blir litt sånn, nå forteller jeg deg dette, i håp om at du føler det samme. Men om du ikke gjør det, så innser jeg at det kan bli vanskelig for oss (på mange måter) å møtes i framtiden.

Anonymous poster hash: 72a50...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at TS skrev det. Kanskje en slags måte å beskytte seg selv på? Feks dersom han gutten/mannen er av det slaget som ville brutt kontakten om han fikk en slik erklæring uten å føle det samme, så har hun på en måte kommet ham i forkjøpet.

Blir litt sånn, nå forteller jeg deg dette, i håp om at du føler det samme. Men om du ikke gjør det, så innser jeg at det kan bli vanskelig for oss (på mange måter) å møtes i framtiden.

Anonymous poster hash: 72a50...3e2

TS her. Ja, det er akkurat det. For hvis jeg fortsetter å treffe han de gangene han kommer hjem, så vil jeg bare få enda mer følelser for han, jo kjipere blir det når han drar.. han flytter ikke hjem før om 3-4 år.

Han sa jo at han håpet at jeg ville treffe han en gang i fremtiden igjen, og han pleier aldri å skrive slikt. Så tolker det som et godt tegn… men må nok prøve å komme meg videre i mellomtiden, selvom jeg har en magefølelse på at vi kommer til å treffes i sommer igjen.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...