Gå til innhold

Fortalte om følelsene mine til han..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her. Ja, det er akkurat det. For hvis jeg fortsetter å treffe han de gangene han kommer hjem, så vil jeg bare få enda mer følelser for han, jo kjipere blir det når han drar.. han flytter ikke hjem før om 3-4 år.

Han sa jo at han håpet at jeg ville treffe han en gang i fremtiden igjen, og han pleier aldri å skrive slikt. Så tolker det som et godt tegn… men må nok prøve å komme meg videre i mellomtiden, selvom jeg har en magefølelse på at vi kommer til å treffes i sommer igjen.

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Jeg skjønner godt hvorfor du skrev det du skrev. Samtidig forstår jeg hans respons. Hvis du gav uttrykk for at mer følelser i kombinasjonen med avstand ikke er bra (for deg), så vil han jo respektere ditt valg om å ikke treffe han mer. Hva skulle han ellers si? For noen fungerer ikke avstandsforhold (om dere en gang skulle komme dit), og han kan ikke endre dine tanker omkring det.

Men hvis dette ble gjort i "panikkens navn", på bakgrunn av at du ikke vet hvordan han føler for deg nå (eller hva han vil føle i fremtiden), så tja. Da har du nok gjort deg selv en bjørnetjeneste.

Kan godt tenkes at hans følelser for deg ville endret seg om dere fortatte å møte hverandre - både den ene og den andre veien. Men om man ikke satser litt, så får man heller aldri vite om det kunne fungert. Noen trenger jo gjerne litt mer tid for å vite om den andre er noe å satse på. Og om man ikke gir den andre muligheten til å finne ut av dette, så kommer man i hvert fall ingen vei.

Nå er det likevel bare du som vet hvordan ting er mellom dere i utgangspunktet, og om du er villig til å risikere å bli (mer) såret på et senere tidspunkt. Kan godt hende du gjorde det rette også. Likevel kan man neppe gå gjennom et helt liv uten å få hjertet sitt knust en eller annen gang (eller flere) - og man overlever det også. Synes ikke du skal være redd for å "hoppe i det" (og fortsette å treffes) hvis den andre er en du virkelig liker.

Den berømmelige komfortsonen er ikke et blivende sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har helt rett. Er det noen vei tilbake nå etter jeg har skrevet det? Føler jeg har dritet meg ut skikkelig nå, og at det bare blir pinlig hvis jeg plutselig vil møte han likevel..? TS



Anonymous poster hash: 5cf44...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett. Er det noen vei tilbake nå etter jeg har skrevet det? Føler jeg har dritet meg ut skikkelig nå, og at det bare blir pinlig hvis jeg plutselig vil møte han likevel..? TS

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Ja det er bare pinlig!

Det du har gjort er så ekstremt typisk, og den beste måten å skremme livshiten ut av noen i en begynnende datingfase.

Hold your horses girls!!!

Selv om du TROR du har funnet mannen i ditt liv etter en date (eller to eller tre eller fire) så er dere fortsatt i en blikjent fase og det du tror du føler er egentlig bare tanker i ditt eget hode som skaper følelser fordi du tror han er sånn og sånn.

Når dere føler disse tingene så MÅ dere for gud skyld ta dere sammen og bli bevisst på VIRKELIGHETEN!!

Når man er i en begynnelse av noe og treffer en fyr så skal energi gå til å la han få snuse på dere, bli kjent med dere, se hvordan dere oppfører dere og bli trygg på dere. Gi han for guds skyld tid til å kjenne på sine følelser før dere overlemper han med deres og legger ansvaret over til han på om dere kan treffe han mer eller ikke.

Jeg håper iallefall at du lærte noe av det og forstår at han står igjen som et stort spørsmålstegn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare pinlig!

Det du har gjort er så ekstremt typisk, og den beste måten å skremme livshiten ut av noen i en begynnende datingfase.

Hold your horses girls!!!

Selv om du TROR du har funnet mannen i ditt liv etter en date (eller to eller tre eller fire) så er dere fortsatt i en blikjent fase og det du tror du føler er egentlig bare tanker i ditt eget hode som skaper følelser fordi du tror han er sånn og sånn.

Når dere føler disse tingene så MÅ dere for gud skyld ta dere sammen og bli bevisst på VIRKELIGHETEN!!

Når man er i en begynnelse av noe og treffer en fyr så skal energi gå til å la han få snuse på dere, bli kjent med dere, se hvordan dere oppfører dere og bli trygg på dere. Gi han for guds skyld tid til å kjenne på sine følelser før dere overlemper han med deres og legger ansvaret over til han på om dere kan treffe han mer eller ikke.

Jeg håper iallefall at du lærte noe av det og forstår at han står igjen som et stort spørsmålstegn!

Helt enig!

Anonymous poster hash: aa9d0...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte ikke klart i går.. JAMEN HVORDAN SKAL JEG ENDRE DET FAKTUM AT JEG SKREV DEN DRITTMELDINGEN TIL HAN DA??? HVORDAN SKAL JEG FÅ SAGT AT JEG VIL SÅ GJERNE SE HAN IGJEN I HØSTFERIEN?

Vet i hvert fall at jeg skal vente et par dager.. har sendt han tilsvarene meldinger i fylla som har vært jævlig kleine, men han har alltid svar hyggelig tilbake…! hva skal jeg gjøre??? ikke sitt der og si jeg har en gjort en feil for faen, det vil jeg ikke høre, det vet jeg selv. JEG VIL HØRE HVA JEG KAN GJØRE FOR Å ORDNE OPP I DETTE!!!!



Anonymous poster hash: 5cf44...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenkte ikke klart i går.. JAMEN HVORDAN SKAL JEG ENDRE DET FAKTUM AT JEG SKREV DEN DRITTMELDINGEN TIL HAN DA??? HVORDAN SKAL JEG FÅ SAGT AT JEG VIL SÅ GJERNE SE HAN IGJEN I HØSTFERIEN?

Vet i hvert fall at jeg skal vente et par dager.. har sendt han tilsvarene meldinger i fylla som har vært jævlig kleine, men han har alltid svar hyggelig tilbake…! hva skal jeg gjøre??? ikke sitt der og si jeg har en gjort en feil for faen, det vil jeg ikke høre, det vet jeg selv. JEG VIL HØRE HVA JEG KAN GJØRE FOR Å ORDNE OPP I DETTE!!!!

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

OK.. Det jeg ville gjort er å holde meg unna frem til Høstferien. Brukt tiden fornuftig til å bli mer bevisst på hvem jeg er og hvordan jeg oppfører meg, slik at jeg ikke driter meg ut igjen. Har du han på Facebook, sånn at han ser hva du holder på med? Er det noen mulighet for at du vil treffe på han ved tilfeldighet i Høstferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.. Det jeg ville gjort er å holde meg unna frem til Høstferien. Brukt tiden fornuftig til å bli mer bevisst på hvem jeg er og hvordan jeg oppfører meg, slik at jeg ikke driter meg ut igjen. Har du han på Facebook, sånn at han ser hva du holder på med? Er det noen mulighet for at du vil treffe på han ved tilfeldighet i Høstferien?

Jeg flytter fra herfra snart, så jeg får nok ikke sett han i høstferien likevel… Kanskje, fordi jeg fremdeles skal jobbe her.

Han har bursdag om litt over 1 uke, tenkte å sende en melding å si gratulerer med dagen da. Men skal ikke gi noe lyd fra meg… Huff. Jeg gremmes virkelig

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter fra herfra snart, så jeg får nok ikke sett han i høstferien likevel… Kanskje, fordi jeg fremdeles skal jobbe her.

Han har bursdag om litt over 1 uke, tenkte å sende en melding å si gratulerer med dagen da. Men skal ikke gi noe lyd fra meg… Huff. Jeg gremmes virkelig

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Du kan fint sende han en melding på bursdagen (for det er bra påskudd til å ta kontakt) og så kan du beklage deg samtidig. "Gratulerer så masse med dagen din, og beklager for at jeg hadde en emosjonell utblåsning til deg for litt siden. Jeg lærte mye om meg selv av det, og det er jo positivt. Håper du får en fantastisk dag og alt du måtte ønske. Fordi du fortjener det. " For eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Takk, dere. Grunnen til at jeg ikke får sagt det f2f, er at han studerer på den andre kanten av landet nå. Skal oppdatere… hvis han i det hele tatt svarer da.

Noen som vil dere erfaringer? Kom det noe godt ut av det, eller forsvant han? Hvordan ble ting mellom dere etterpå?

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Det gikk sakte men sikkert til helsikken ;) Men, en er selv ansvarlig for å få ting til å skje i sitt eget liv. Å bare virre rundt grøten fører kun til at en aldri kommer i mål med noe som helst. Da får en bare ta de smeller som er på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du har helt rett. Er det noen vei tilbake nå etter jeg har skrevet det? Føler jeg har dritet meg ut skikkelig nå, og at det bare blir pinlig hvis jeg plutselig vil møte han likevel..? TS

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Ingenting er pinlig uten at du selv vil at det skal være pinlig. En må da klare å stå for sine meninger, ord og handlinger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er pinlig uten at du selv vil at det skal være pinlig. En må da klare å stå for sine meninger, ord og handlinger?

Hva var vitsen med innlegget ditt? Tror du ikke jeg vet dette fra før av?

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva var vitsen med innlegget ditt? Tror du ikke jeg vet dette fra før av?

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Det virker jo ikke slik når du allerede har bestemt deg for at det blir pinlig å treffe fyren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var en fin ting du skrev i meldingen. Så vet han hva du føler. Og han ble helt sikkert glad over at du viste at du hadde følelser for han. Angre aldri på at man sier pene ting til en annen.

Endret av Berit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo ikke slik når du allerede har bestemt deg for at det blir pinlig å treffe fyren igjen.

Jeg har lyst til å se han igjen, selvsagt. Vi kommer mest sannsynlig til å le av alle meldingene mine.. men det som er flaut, er hvis jeg plutselig sender en melding og si at jeg "vil møte deg likevel" etter hva som ble skrevet.

Men uansett tror jeg holder litt lav profil frem til bursdagen hans .

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir sikkert ikke så imponert når han oppdager at du sier en ting og mener noe annet. Sånne folk er jo umulig å forholde seg til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det var en fin ting du skrev i meldingen. Så vet han hva du føler. Og han ble helt sikkert glad over at du viste at du hadde følelser for han. Ang aldri på at man sier pene ting til en annen.

Tusen takk. Håper han i det minste ble litt smigret. Han ble i hvert fall ikke skremt, som sikkert mange andre ville blitt av å få en slik melding.

En annen ting som er litt sårt, er at han aldri har avvist meg helt, men derimot gir meg håp, og ved å svare med "Håper du fortsatt ønsker å treffe meg i fremtiden" som i hvert fall gir meg håp.. Det gjør det hele litt mer vanskelig, hvis du skjønner. Vet ikke hva eller hvordan jeg skal tolke det.

TS

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å se han igjen, selvsagt. Vi kommer mest sannsynlig til å le av alle meldingene mine.. men det som er flaut, er hvis jeg plutselig sender en melding og si at jeg "vil møte deg likevel" etter hva som ble skrevet.

Men uansett tror jeg holder litt lav profil frem til bursdagen hans .

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Poenget med å holde lav profil er at du faktisk lærer noe av dette og endrer deg. Ingen mann ønsker å bruke tid på en dame som skaper drama annehver uke eller ved annenhver date, fordi hun blir usikker på hva han føler, trenger bekreftelse eller har behov for å avslutte fordi hun føler hun føler for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har lyst til å se han igjen, selvsagt. Vi kommer mest sannsynlig til å le av alle meldingene mine.. men det som er flaut, er hvis jeg plutselig sender en melding og si at jeg "vil møte deg likevel" etter hva som ble skrevet.

Men uansett tror jeg holder litt lav profil frem til bursdagen hans .

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

Jah... Det som er flaut er å ikke kunne stå for det en mener, tenker og føler. Det er lov å angre seg, men da må det følge med en innrømmelse på veien.

Har selv fått et par lignende beskjeder opp gjennom, min respons har alltid vært å miste interessen. Ene og alene fordi jeg ikke gidder å forholde meg til mennesker som ikke klarer å være ærlige med seg selv. Du får håpe han her er mer tilgivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som er litt sårt, er at han aldri har avvist meg helt, men derimot gir meg håp, og ved å svare med "Håper du fortsatt ønsker å treffe meg i fremtiden" som i hvert fall gir meg håp.. Det gjør det hele litt mer vanskelig, hvis du skjønner. Vet ikke hva eller hvordan jeg skal tolke det.

TS

Anonymous poster hash: 5cf44...c68

La han ta initiativ neste gang. Ikke tolk det annet enn det han sa/skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...