Gå til innhold

Tarot 6 september

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er min nåværende kjæreste den rette for meg, eller var eksen min det?

Skrevet

Er min nåværende kjæreste den rette for meg, eller var eksen min det?

3/Sverd.

0%2520%252869%2529.jpg

Ingen av de.

Skrevet

Ok, vi gir oss her. God natt.

God natt! :)

Skrevet

2/Beger.

0%20%2824%29.jpg

Han likerliker deg, men synes han får motstridende signaler fra deg, så han er avventende til du avslører mer av hva du føler.

Hmmm, enten har jeg en flørt jeg ikke vet om, ellers er du ute å sykler. For han jeg tenker på er fullt klar over mine følelser.

Skrevet

Myntesset.

0%2520%252837%2529.jpg

Ja, det vil du. En høst en gang i fremtiden.

Så gøy hehe.

Bare å finne mannen da :)

Skrevet

4/Sverd.

0%2520%252868%2529.jpg

Når helvete fryser til. Du gidder når du gidder og nu som du ikke gidder konsentrerer du deg om det som er viktig.

Haha, beste svaret ever!

Skrevet

Hmmm, enten har jeg en flørt jeg ikke vet om, ellers er du ute å sykler. For han jeg tenker på er fullt klar over mine følelser.

Ser uansett ut som at det blir noe bra ut av det der.

Skrevet

Har du laget mat i natt også? :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Søren.. Jeg som gledet meg til neste tarot-tråd med deg! Uansett kjekt å se tilbake på alt du har svart andre på her inne.

Får spare spørsmålet mitt til neste gang. Men jeg lurer på om du jobber med dette, eller er det kun en hobby? Altså; kan man finne deg på en side hvor en kan betale for at du spår/trekker tarot kort?

Endret av smartbimbo
Skrevet (endret)

Har du laget mat i natt også? :D

Nei, jeg åt kalde pizzarester i natt. Det vistes på ansiktet mitt da jeg såg meg selv i speilet i morgest. :rødme:

Søren.. Jeg som gledet meg til neste tarot-tråd med deg! Uansett kjekt å se tilbake på alt du har svart andre på her inne.

Får spare spørsmålet mitt til neste gang. Men jeg lurer på om du jobber med dette, eller er det kun en hobby? Altså; kan man finne deg på en side hvor en kan betale for at du spår/trekker tarot kort?

Jeg tar betalende klienter for mer gjennomgående lesninger også ja, tar 400kr for det, men ville ikke drømme om å ta betalt for den metoden som jeg bruker på ett-kortstrådene her inne, for det er jo å drikke meg full på Carlsberg, trekke et kort og så skrive ned det første som kommer meg i hodet ihht problemstillingene som presenteres.

Har ingen side for det nei, du får sende en PM hvis du vil.

Endret av Gjest
  • Liker 1
Skrevet

Nei, jeg åt kalde pizzarester i natt. Det vistes på ansiktet mitt da jeg såg meg selv i speilet i morgest. :rødme:

Jeg tar betalende klienter for mer gjennomgående lesninger også ja, tar 400kr for det, men ville ikke drømme om å ta betalt for den metoden som jeg bruker på ett-kortstrådene her inne, for det er jo å drikke meg full på Carlsberg, trekke et kort og så skrive ned det første som kommer meg i hodet ihht problemstillingene som presenteres.

Har ingen side for det nei, du får sende en PM hvis du vil.

Sendt deg en PM. Takk for svaret her :)

Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Elskerne.

0%2520%25287%2529.jpg

Han vil ta kontakt når han har noen gode nyheter og fortelle deg. Dame og nykjøpt hus.

Hei gjest. Takk for spåingen i går kveld. Merkelig nok tok han allerede kontakt med meg i går, og samme i dag - men dessverre ikke med gode nyheter. Han sliter på privaten, mye kaos med kona :/

Ønsker deg en kjempefin søndag og igjen: takk for ditt bidrag :)

Skrevet

Hei gjest. Takk for spåingen i går kveld. Merkelig nok tok han allerede kontakt med meg i går, og samme i dag - men dessverre ikke med gode nyheter. Han sliter på privaten, mye kaos med kona :/

Ønsker deg en kjempefin søndag og igjen: takk for ditt bidrag :)

Vær så god.

Skrevet

Er dette riktig, eller er det meningen jeg skal møte noen andre?

Stavkongen.

0%2520%252864%2529.jpg

Du vil treffe en fyr, en karismatisk type som snakker buksene dine av.

Når møter jeg denne karismatiske fyren?

Sverdknekten.

0%2520%252876%2529.jpg

Du har allerede truffet ham, men du ignorerer ham.

Huh? Jeg vet ikke at jeg ignorerer noen.. Bor han langt unna kanskje?

3/Sverd.

0%2520%252867%2529.jpg

Nei, han er nære og kjører lastebil.

Vil jeg noen gang oppleve ekte kjærlighet?

Begeresset.

0%2520%252823%2529.jpg

Ja, det får du. Blir ikke lenge til heller.

Du skal nå få tilbakemelding :)

Denne karismatiske fyren som jeg allerede har truffet, men ignorerer.. Når jeg spurte om han bor langt unna, så tenkte jeg på en som jeg kanskje litt ignorerer, på den måten i alle fall, for jeg føler ikke det samme som han gjør, men jeg har ikke møtt han. Vi har bare snakket sammen i noen år.. Han kjører heller ikke lastebil.. må det være lastebil, eller kan det være noe annet stort som ligner? :P

For tingen er at på lørdag så hadde jeg ignorert en fyr. Jeg tenkte på over lengre tid, vet ikke om du også gjorde det? Men jeg hadde møtt han like før jeg kom hjem og så denne tråden, og da overså jeg han helt og holdent. Han ble litt forvirret og måtte ringe meg etterpå for å høre hva som skjedde. Om jeg var sint på han. Dette var like før jeg oppdaget tråden her..

Han kjører buss.. derfor spurte jeg om det kunne være buss.. det fikk jeg ikke noe svar på. Han har kjørt i alle fall trailer også..

Så i går.. da møtte jeg han igjen. Og omsorgen hans.. måten han hentet en jakke og la rundt skuldrene mine når jeg frøs, måten han holdt meg på og sa at jeg ikke skulle fryse sammen med han og måten han kysset meg i panna.. da føltes det jo litt som ekte kjærlighet..

Vi har holdt på lenge.. nærmer seg året. Vi er ikke sammen, men vi er mye mer enn bare venner.

Er det liksom han som er den rette? Du har tidligere sagt at jeg blir gift og jeg kjenner denne fyren. Jeg trives sammen med han, slapper av sammen med han. Det er kun denne mannen her jeg gjør det med.. Av de jeg kjenner og har kontakt med.

Ja, det var tilbakemeldingen fra meg denne gangen :P

Skrevet

Er dette riktig, eller er det meningen jeg skal møte noen andre?

Når møter jeg denne karismatiske fyren?

Huh? Jeg vet ikke at jeg ignorerer noen.. Bor han langt unna kanskje?

Vil jeg noen gang oppleve ekte kjærlighet?

Du skal nå få tilbakemelding :)

Denne karismatiske fyren som jeg allerede har truffet, men ignorerer.. Når jeg spurte om han bor langt unna, så tenkte jeg på en som jeg kanskje litt ignorerer, på den måten i alle fall, for jeg føler ikke det samme som han gjør, men jeg har ikke møtt han. Vi har bare snakket sammen i noen år.. Han kjører heller ikke lastebil.. må det være lastebil, eller kan det være noe annet stort som ligner? :P

For tingen er at på lørdag så hadde jeg ignorert en fyr. Jeg tenkte på over lengre tid, vet ikke om du også gjorde det? Men jeg hadde møtt han like før jeg kom hjem og så denne tråden, og da overså jeg han helt og holdent. Han ble litt forvirret og måtte ringe meg etterpå for å høre hva som skjedde. Om jeg var sint på han. Dette var like før jeg oppdaget tråden her..

Han kjører buss.. derfor spurte jeg om det kunne være buss.. det fikk jeg ikke noe svar på. Han har kjørt i alle fall trailer også..

Så i går.. da møtte jeg han igjen. Og omsorgen hans.. måten han hentet en jakke og la rundt skuldrene mine når jeg frøs, måten han holdt meg på og sa at jeg ikke skulle fryse sammen med han og måten han kysset meg i panna.. da føltes det jo litt som ekte kjærlighet..

Vi har holdt på lenge.. nærmer seg året. Vi er ikke sammen, men vi er mye mer enn bare venner.

Er det liksom han som er den rette? Du har tidligere sagt at jeg blir gift og jeg kjenner denne fyren. Jeg trives sammen med han, slapper av sammen med han. Det er kun denne mannen her jeg gjør det med.. Av de jeg kjenner og har kontakt med.

Ja, det var tilbakemeldingen fra meg denne gangen :P

Takk for tilbakemelding og ja det kan være buss. Jeg tror det kan være den her mannen, men du har fri vilje også da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...