Gjest Peanut Skrevet 6. september 2014 #241 Skrevet 6. september 2014 Liker sterk likør.. Om mulig, kan jeg bli generalisert?
kari2 Skrevet 6. september 2014 #243 Skrevet 6. september 2014 Takk for svar. Om du har tid og lyst; kommer jeg til å få en jobb jeg trives med?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #244 Skrevet 6. september 2014 Blir eg gravid iløpet av året? Du mangler 26 innlegg.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #245 Skrevet 6. september 2014 Liker sterk likør.. Om mulig, kan jeg bli generalisert? Måtehold. Du skal kose deg i vinter vennen. Nyt selskapet også.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #246 Skrevet 6. september 2014 Takk for svar. Om du har tid og lyst; kommer jeg til å få en jobb jeg trives med? 2/Staver. Ja, ser virkelig slik ut.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #247 Skrevet 6. september 2014 Silfen laget virkelig mote med sin generalize me. 2
Gjest Peanut Skrevet 6. september 2014 #248 Skrevet 6. september 2014 Måtehold. Du skal kose deg i vinter vennen. Nyt selskapet også. Tusen takk! Det ser jeg frem til! ^^,
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #249 Skrevet 6. september 2014 Noen flere? Helst noen som ikke har fått kort tidligere i kveld.
Polly Ester Skrevet 6. september 2014 #250 Skrevet 6. september 2014 Jeg har ikke fått kort denne runden og lurer på om du kan "generalize me"
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #251 Skrevet 6. september 2014 Jeg har ikke fått kort denne runden og lurer på om du kan "generalize me" 9/Mynter. Har du noen nisser du skulle ha kostet ut av huset samtidig med høstrengjøringen?? Bli kvitt alt som sinker deg vennen. Det er ikke feigt, det er å ta ansvar for eiga liv det. 1
Pomelo Skrevet 6. september 2014 #252 Skrevet 6. september 2014 Har ikke fått kort i dag Har ikke noe konkret spørsmål. Generalize me 1
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #253 Skrevet 6. september 2014 Har ikke fått kort i dag Har ikke noe konkret spørsmål. Generalize me Stavesset. Smi mens liket er varmt, vennen. 1
Polly Ester Skrevet 6. september 2014 #254 Skrevet 6. september 2014 9/Mynter. Har du noen nisser du skulle ha kostet ut av huset samtidig med høstrengjøringen?? Bli kvitt alt som sinker deg vennen. Det er ikke feigt, det er å ta ansvar for eiga liv det. Takk Gjest. Jeg vet ikke helt hvem/hva disse nisser skulle være... tenker og tenker... Har forresten begynt å spå med Lenormand og tatt litt pause fra Tarot. Lenormand er morsomme kort å spå med. Tenker nok det er de jeg kommer til å bruke dersom jeg får til å lage en prøvekanintråd snart.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #255 Skrevet 6. september 2014 Takk Gjest. Jeg vet ikke helt hvem/hva disse nisser skulle være... tenker og tenker... Har forresten begynt å spå med Lenormand og tatt litt pause fra Tarot. Lenormand er morsomme kort å spå med. Tenker nok det er de jeg kommer til å bruke dersom jeg får til å lage en prøvekanintråd snart. Lenormand er rett på sak, ikke noe dill dall der, med min direkte tone og snakke på kan de lage rabalder. Dog opplever jeg dem ikke som enklere divinatorisk verktøy enn Tarot. Gleder meg uansett til din prøvekanintråd. 1
Pomelo Skrevet 6. september 2014 #256 Skrevet 6. september 2014 Stavesset. Smi mens liket er varmt, vennen. Så spennende med tarot! Takk for kort!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #258 Skrevet 6. september 2014 Kan jeg bli generalisert? Sverddronningen. Samarbeid er bedre enn konkurranse i høst, vennen. Det er ikke det samme som at du ikke kan markere deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå