Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #261 Skrevet 6. september 2014 Når gidder jeg å pule igjen? 4/Sverd. Når helvete fryser til. Du gidder når du gidder og nu som du ikke gidder konsentrerer du deg om det som er viktig.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #262 Skrevet 6. september 2014 Ååh!Generalize me? 7/Sverd. Tenk på deg selv og hva du vil du nå, du har lov til det.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #264 Skrevet 6. september 2014 Kan du generalisere meg og? Myntknekten. Ting går tregt hos deg for tiden, men du har selv ansvaret for å øke tempoet. Hvis du vi.
GammelKaktus Skrevet 6. september 2014 #265 Skrevet 6. september 2014 Ja, det har du rett i. Tusen takk
Frk.K Skrevet 6. september 2014 #266 Skrevet 6. september 2014 Kan du se hvordan livet mitt er om 1 år fra nå? :D
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #267 Skrevet 6. september 2014 Kan du se hvordan livet mitt er om 1 år fra nå? :D Eremitten. Fremdeles søkende. 1
Gjest Skrevet 6. september 2014 #268 Skrevet 6. september 2014 Tenk at jeg endelig muligens rakk en tarottråd! Kan du si noe om hva jeg har i vente framover?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #269 Skrevet 6. september 2014 Tenk at jeg endelig muligens rakk en tarottråd! Kan du si noe om hva jeg har i vente framover? Sverdpasjen. Du får deg noen artige nyheter og du vet da korledes du skal håndtere idiotien.
Gjest Skrevet 6. september 2014 #270 Skrevet 6. september 2014 Sverdpasjen. Du får deg noen artige nyheter og du vet da korledes du skal håndtere idiotien. Takk. Tror jeg. Og klem.
Kjibba Skrevet 6. september 2014 #271 Skrevet 6. september 2014 Du mangler 26 innlegg. OK, då har eg misforstått
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #272 Skrevet 6. september 2014 OK, då har eg misforstått Du må ha minst 200 innlegg, når du har nådd det så gir du meg beskjed om nummeret på innlegget du stilte spørsmålet. du har 25 innlegg igjen, så det her går i kveld.
Kjibba Skrevet 6. september 2014 #273 Skrevet 6. september 2014 Du må ha minst 200 innlegg, når du har nådd det så gir du meg beskjed om nummeret på innlegget du stilte spørsmålet. du har 25 innlegg igjen, så det her går i kveld. OK
esmer Skrevet 6. september 2014 #275 Skrevet 6. september 2014 Tredje gang jeg stiller spørsmål på en uke.. hehheh.. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å bli kjæreste en gang i fremtiden med han jeg har i tankene?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #276 Skrevet 6. september 2014 Tredje gang jeg stiller spørsmål på en uke.. hehheh.. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å bli kjæreste en gang i fremtiden med han jeg har i tankene? Rettferdighet. Hvis det er rettferdig at du blir ilag med han sånn som ståa er mellom dere i dag, så er svaret ja, hvis ikke nei.
esmer Skrevet 7. september 2014 #277 Skrevet 7. september 2014 Rettferdighet. Hvis det er rettferdig at du blir ilag med han sånn som ståa er mellom dere i dag, så er svaret ja, hvis ikke nei. Tusen takk Gjest Men vet ikke om jeg skjønte det med rettferdighet Hvorfor skulle det ikke være rettferdig? Mener du rettferdig for andre som er betatt av han?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2014 #278 Skrevet 7. september 2014 Tusen takk Gjest Men vet ikke om jeg skjønte det med rettferdighet Hvorfor skulle det ikke være rettferdig? Mener du rettferdig for andre som er betatt av han? Myntesset. Myntesset. Rettferdighet for deg naturligvis.
esmer Skrevet 7. september 2014 #279 Skrevet 7. september 2014 Myntesset. Myntesset. Rettferdighet for deg naturligvis. Tilbakemelding: Åå, nå skjønner jeg Er vell ikke rettferdig ut fra måten han har behandlet meg på Tusen takk skal du ha gjest, troor jeg skal be deg se på utdanning og helse neste gang du spår
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2014 #280 Skrevet 7. september 2014 Tilbakemelding: Åå, nå skjønner jeg Er vell ikke rettferdig ut fra måten han har behandlet meg på Tusen takk skal du ha gjest, troor jeg skal be deg se på utdanning og helse neste gang du spår Takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå