Gå til innhold

Finner ikke mannen tiltrekkende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig! Mange kvinner sier at de er selvstendige, men sannheten er at de tror selvstendighet handler om at de kan betale regningene sine selv. Samtidig klarer de ikke ta en eneste avgjørelse uten å ha forhørt seg med 5 venninner om hva de synes. Når de får en sms fra en flørt løper de inn på KG for å spørre om råd til hva de skal skrive for å få det resultatet de er ute etter.

Det handler om usikkerhet, ofte pga oppvekst i ett samfunn der man er redd for å gjøre noe som setter en i dårlig lys. Man blir så opptatt av hva andre mener og tenker at man ikke tør stole på seg selv. Man vet heller ikke hva som er best for en selv, fordi man har mistet sin egen identitet mens man har prøvd å tilfredstille alle andres behov.

Her du nok inne på noe!

Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg har møtt en mann som jeg ikke synes er så veldig tiltrekkende, men sånn som jeg kjenner han så er han utrolig hyggelig og har en fin personlighet. Vi deler også interesser og er like på mange områder. Jeg synes det er litt smålig og overfladisk av meg å skulle avvise ham pga utseende ene og alene, så derfor avventer jeg og ser hvordan det går fremover. Per nå er vi helt i startfasen og jeg har ikke fått noen følelser for ham enda så jeg får se. Han fortjener jo noen som synes han er fin på samme måte som jeg også ønsker å bli sammen med en som synes at jeg er fin og ikke bare bra nok. Så ja, jeg har egentlig ikke noe råd, jeg ville bare si at det er flere av oss.

Anonymous poster hash: f427e...d0e

Godt (eller nei, egentlig ikke) at jeg ikke er alene...

Du liker verken utseendet hans eller personligheten..

Gjør ham en tjeneste og ikke kom i kontakt med han..

Jeg liker personligheten hans, jo.

Anonymous poster hash: b258c...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kjent med en mann som rent utseendemessig IKKE er min type overhodet, det eneste jeg finner tiltrekkende er høyden. Noen ganger blir jeg sint på meg selv for at jeg egentlig syns han er mindre fin å se på... Men han driver med en idrett og gjør det ganske bra, har et utrolig stort nettverk og alle kjenner han i det idrettsmiljøet han er i. Personlighetsmessig er han helt OK, hverken mer eller mindre. Men allikevel så finner jeg karen interessant og på en eller annen måte tiltrekkende. Er dette helt feil, eller er det normal? :fnise:

Anonymous poster hash: b258c...7cb

Du liker personligheten hans ja? .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Du liker personligheten hans ja? .....

Hadde jeg ikke likt den, så hadde jeg ikke skrevet "helt OK".

Anonymous poster hash: b258c...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke likt den, så hadde jeg ikke skrevet "helt OK".

Anonymous poster hash: b258c...7cb

"Helt OK" i mine øyne betyr at personligheten hans er helt grei, men ikke noe mer enn det. Men mulig du legger mer i det enn meg og den andre brukeren som har kommentert:) jeg tenker hvertfall at hvis du ikke finner han fysisk tiltrekkende, så bør du ihvertfall være veldig begeistret for personligheten hans i det minste (og det bør man jo uansett om han ser bra ut eller ei), men "helt ok" høres ikke spesielt entusiastisk ut..

Anonymous poster hash: 9974b...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Helt OK" i mine øyne betyr at personligheten hans er helt grei, men ikke noe mer enn det. Men mulig du legger mer i det enn meg og den andre brukeren som har kommentert:) jeg tenker hvertfall at hvis du ikke finner han fysisk tiltrekkende, så bør du ihvertfall være veldig begeistret for personligheten hans i det minste (og det bør man jo uansett om han ser bra ut eller ei), men "helt ok" høres ikke spesielt entusiastisk ut..

Anonymous poster hash: 9974b...3d8

Tenker det samme. Hvis du hadde hatt de rette følelsene hadde du nok ikke måtte spurt her inne heller. For å få et forhold til å vare må du like personligheten hans bedre enn "helt ok", og aller helst finne han litt tiltrekkende utseendemessig (ikke at han trenger å være verdens kjekkeste, men ofte kan man jo synes en person blir kjekkere/penere når man liker personligheten h*ns veldig godt..)

Anonymous poster hash: 87d7f...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Jeg har blitt kjent med en mann som rent utseendemessig IKKE er min type overhodet, det eneste jeg finner tiltrekkende er høyden. Noen ganger blir jeg sint på meg selv for at jeg egentlig syns han er mindre fin å se på... Men han driver med en idrett og gjør det ganske bra, har et utrolig stort nettverk og alle kjenner han i det idrettsmiljøet han er i. Personlighetsmessig er han helt OK, hverken mer eller mindre. Men allikevel så finner jeg karen interessant og på en eller annen måte tiltrekkende. Er dette helt feil, eller er det normal? :fnise:

Anonymous poster hash: b258c...7cb

Du nevner lite om hva du syns er helt ok(hverken MER eller mindre)med ham. Du nevner ingenting om hvorfor du syns han er interessant eller tiltrekkende"på en eller annen måte".

Det du nevner etter å ha skrevet at du egentlig syns han er lite tiltrekkende,er at han er kjent i idrettsmiljøet og har stort nettverk. Hvis det er det du vil stase på vil utvikle seg til noe mer,tror jeg det blir feil ja.

Normalt kan det sikkert likevel være. Staus teller,-i større og mindre grad.

Men nå kan det jo hende du ser noe mer i ham enn det som kom frem i Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA - sånn her har jeg det ofte! Ender som regel ikke godt. Kan gå i flere måneder å tenke nøyaktig samme tanken, men tilslutt har det alltid vippet over til at jeg absolutt mister interesse:-) Det er på en måte en spennende jakt, for det er så blandede følelser.



Anonymous poster hash: 66ccb...d6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en sånn typisk når du får han, mister du lysten-type, vil jeg tro!



Anonymous poster hash: 66ccb...d6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en sånn typisk når du får han, mister du lysten-type, vil jeg tro!

Anonymous poster hash: 66ccb...d6c

Det er ikke sikkert. En mann med stort nettverk og høy sosial status er tiltrekkende selv uten utseende. Men suger personligheten, vil mannen miste den ekstra goden den sosiale statusen gir han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Høres ut som om du er mer opptatt av hva andre mener og hvordan han tar seg ut enn hvordan du selv opplever han.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en sånn typisk når du får han, mister du lysten-type, vil jeg tro!

Anonymous poster hash: 66ccb...d6c

Du er faktisk ikke på noe der, tror jeg, dessverre... Utrolig kjipt.

Høres ut som om du er mer opptatt av hva andre mener og hvordan han tar seg ut enn hvordan du selv opplever han.

:)

Nja, jo, kanskje..

Anonymous poster hash: b258c...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg.

Som mann må jeg si at jeg har fått en smule dårligere kvinnesyn etter å ha hengt her inne en stund. Man må dog ikke la seg lure helt, fordi det er jo en utvalgsskjevhet (bias) i disse kategoriene, siden kun de med problemer poster her.

På diskusjon.no (som har en høy andel menn) finner du liknende tråder som her, men de er av litt forskjellig karakter. Her er det mer "Burde jeg gjøre dette?", mens man finner mer "Er interessert i en jente, hvordan får jeg henne?" på diskusjon

Jeg har selv opplevd bedre "resultater" med kvinner når jeg selv bestemmer mye, f.eks "La oss gå dit", "Nå kan vi gjøre dette". Å stille spørsmål som "Hva skal vi gjøre?" gir noen ganger vage svar fra jenter.

Ut ifra dette er det jo ikke så rart at (noen) menn får dårligere kvinnesyn av å henge her på forumet.

Anonymous poster hash: 7f8e9...0ae

Som kvinne rister jeg selv på hodet i blant av innleggene her inne. Men jeg tror snittalderen her inne er relativt ung og at både menn og kvinner

som ikke til vanlig er spesielt usikre kan bli det i enkelte livssituasjoner og da søke råd her inne.

Jeg tenker ellers:

- Noen er som du sier svært usikre og klarer ikke ta en avgjørelse uten å høre andres mening.

- Noen vet hva de vil, men liker likevel å dele sine tanker og følelser omkring noe.

Anonymous poster hash: fb7d3...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...