Gå til innhold

Han klarer ikke komme i meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje noen kan hjelpe?

Jeg og min samboer har veldig lyst til å prøve å få barn.

Han klarer imidlertid ikke komme inni meg. Han får det ikke til. Når vi har samleie har vi det til jeg kommer, deretter onanering til han kommer.

Hvordan løser vi dette? Kan jeg bli gravid ved å ta sæd på fingrene og føre det opp i skjeden?

Kan jeg få kjøpt en sprøyte av noe slag som kan være egnet?

Anonymous poster hash: 84266...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan han ikke bare onanere seg ferdig også sprute inn i deg idet han kommer?



Anonymous poster hash: c6874...9f2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som ikke går.. Han blir helt slapp og får ikke til å komme.

Jeg tror noe av problemet er at han har trang forhud og dermed ikke er så følsom. (Får ikke blottet penishodet)

For å komme trenger han dermed hard friksjon (mer enn min skjede kan gi!).

Så vi må finne en annen løsning..

Anonymous poster hash: 84266...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at han er klar til å bli far? Kan nesten virke som litt prestasjonsangst/ønsker ikke sædavgang pga han ikke vil bli far.

Anonymous poster hash: 01069...311

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i flere år og han har aldri kommet inni meg. Det har altså alltid vært sånn.

Vi har snakket sammen og ønsker dette begge to.

Spørsmålet er om vi kan klare det likevel, eller om vi må bestille time til assistert befruktning.

Hadde vært kjekt å høre om noen har prøvd med sprøyte e.l.

Anonymous poster hash: 84266...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme problemet, bare at her skyldes det nedsatt følsomhet etter omskjæring. Han har kommet i meg kanskje 5 ganger fordelt på 4 år.

Anonymous poster hash: 48c12...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi noe felles ja! Hva tenker dere å gjøre tror du?

Mvh TS

Anonymous poster hash: 84266...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har to prolapser i ryggen, som aldri kommer til å bli bra. Noen dager er ryggen helt vrang. Selv om han vil ha sex, så kan smertene i ryggen gjøre at han bruker lang tid eller ikke får det til.

Første gangen vi prøvde skjedde dette, vi hadde sex, men ryggen ble for vond. Da runka vi til han merka at han kom, og da putta han den inn, akkurat tidsnok.

(Huff, detta blei nesten litt mye info. Sorry. Men jeg blei ihvertfall gravid da.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver litt med den runke og så bare putte den i meg når det er like før, men har ikke hatt noe hell. Leser meg litt opp på hjemmeinseminasjon. Ser mange lesbiske driver med det. Om ikke det gir noe resultat før jul så blir det nok en tur til legen.

Anonymous poster hash: 48c12...921

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasser din egen hånd nede ved skjeden din og lag en "runkering". Da penetrerer han deg med max friksjon igjennom "runkeringen" du har laget med hånden din og kommer inn i deg.



Anonymous poster hash: c07c7...3ca
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han til legen da, de kan ordne trang forhud.



Anonymous poster hash: 06b87...a9f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvis han ikke har noen fysiske plager så er dette et tegn på at han ikke finnes klar til å bli far. Tanken på å få barn med deg skremmer, av ukjente grunner, vettet av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du er ikke alene om dette, vi har det på samme vis.

Og det har ikke noe med om mannen er klar eller ikke. Vi er gift og har vært sammen lenge, og han ønsker barn mer enn meg, så ikke der de ligger.

Jeg har vært på apoteket å kjøpt sprøyter og sterile glass. Han kommet i glasset så sprøyer jeg det inn i meg. Mulig det høres rart ut, men det er det eneste som fungerer for oss mtp å få barn.

Jeg ble gravid på andre forsøk, men det endte i en SA. Nå er vi i prøveperiode 8.

Hvis det ikke hat blitt noe mer action til våren så oppsøker vi hjelp.

Så det er bare å kjøre på :)

Ps. Greit å se at det ikke er bare vi som sliter med dette..

Anonymous poster hash: 35fd4...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han ikke har noen fysiske plager så er dette et tegn på at han ikke finnes klar til å bli far. Tanken på å få barn med deg skremmer, av ukjente grunner, vettet av ham.

Utrolig hvor mye du vet om andre menn altså....

Anonymous poster hash: 9e14b...07c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke har noen fysiske plager så er dette et tegn på at han ikke finnes klar til å bli far. Tanken på å få barn med deg skremmer, av ukjente grunner, vettet av ham.

Har du i det hele tatt lest det ts skriver?

Hun sier at han alltid har vært sånn. Det er ikke noe som plutselig kom da de bestemte seg for å få barn. Derfor er det lite sansynlig at det er grunnen.

Anonymous poster hash: 4eff3...103

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har ikke noe med frykt for barn å gjøre. Flere menn enn man tror sliter med dette. Jeg ville tatt en tur til legen eller ordnet det på en av de andre måtene som blir foreslått her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har du i det hele tatt lest det ts skriver?

Hun sier at han alltid har vært sånn. Det er ikke noe som plutselig kom da de bestemte seg for å få barn. Derfor er det lite sansynlig at det er grunnen. Anonymous poster hash: 4eff3...103

Tja. Hvordan har han vært med andre kvinner? Så lenge han spruter over alt unntatt i henne så er det en mental greie basert på frykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Hvordan har han vært med andre kvinner? Så lenge han spruter over alt unntatt i henne så er det en mental greie basert på frykt.

Du har ingen forutsetninger til å sette en så sikker diagnose.

Det kan være hundrevis av grunner.

Anonymous poster hash: 9e14b...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han har så trang forhud at han ikke får blotter hoder, trenger han jo en operasjon uansett. Send ham til legen!

Anonymous poster hash: a3673...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...