Arwen Skrevet 6. november 2004 #21 Del Skrevet 6. november 2004 Nydelig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 6. november 2004 #22 Del Skrevet 6. november 2004 kjolen er utorlig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 6. november 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 6. november 2004 Ting som er i orden til nå: ¤ Brud og Brudgom ¤ Forlovere ¤ Kirken kl 14:00 ¤ Ringer ¤ Kjole - kommer fra Florida i januar ¤ Toastmaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 7. november 2004 Forfatter #24 Del Skrevet 7. november 2004 Nå har jeg lagt ut det monogrammet vi kanskje skal bruke på trykksakene. Skriv gjerne hva du synes Monogrammet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 8. november 2004 #25 Del Skrevet 8. november 2004 Nå har jeg lagt ut det monogrammet vi kanskje skal bruke på trykksakene. Skriv gjerne hva du synes Monogrammet lekkert, hvilken font er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. november 2004 #26 Del Skrevet 8. november 2004 Nå har jeg lagt ut det monogrammet vi kanskje skal bruke på trykksakene. Skriv gjerne hva du synes Monogrammet Kjempefint! Dere har samme forokstaver som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 9. november 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 9. november 2004 lekkert, hvilken font er det? Det er fonttype Harrington, laget den i Powerpoint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 11. november 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 11. november 2004 Her er kirken vi skal vies i Kongsberg kirke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 12. november 2004 #29 Del Skrevet 12. november 2004 Så fint monogram dere har da Kunne tenkt meg det jeg også,men jeg har ikke kunskap til og lage slikt jeg :-? Kirken dere skal vies i er kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 12. november 2004 Forfatter #30 Del Skrevet 12. november 2004 Så fint monogram dere har da Kunne tenkt meg det jeg også,men jeg har ikke kunskap til og lage slikt jeg :-? Kirken dere skal vies i er kjempeflott Hvilke bokstaver vil du ha med da, så kan jeg prøve de i photoshop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 12. november 2004 #31 Del Skrevet 12. november 2004 Hvilke bokstaver vil du ha med da, så kan jeg prøve de i photoshop? Vil du :-) Bokstavene er E(mitt) og H(samboer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 12. november 2004 #32 Del Skrevet 12. november 2004 Her er kirken vi skal vies i Kongsberg kirke kjempe flott kirke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 12. november 2004 Forfatter #33 Del Skrevet 12. november 2004 Vil du :-) Bokstavene er E(mitt) og H(samboer) Da har jeg prøvd å lage et monogram med bokstavene dine. Det ligger her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 13. november 2004 #34 Del Skrevet 13. november 2004 Ååååhhh....Tusen takk.Du er vel en knupp. :blomst_opp: Kjempefin Jeg sender deg pm med mailadresse jeg slik at du kan sende det til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2004 #35 Del Skrevet 16. november 2004 Monogra er gøy! Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 24. november 2004 Forfatter #36 Del Skrevet 24. november 2004 Da har jeg bestilt sminking på parfymeriet. Hun mente vi måtte begynne ca kl 10:00. Så jeg må huske å ta kontakt i begynnelsen av juli for prøvetimene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 24. november 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 24. november 2004 Ting som er i orden til nå: ¤ Brud og Brudgom ¤ Forlovere ¤ Kirken kl 14:00 ¤ Ringer ¤ Kjole - kommer fra Florida i januar ¤ Toastmaster ¤ Sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. november 2004 #38 Del Skrevet 27. november 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen. Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre planlegger dagen. Ha fortsatt en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #39 Del Skrevet 19. desember 2004 Blir ikke oppdatert her alt for ofte, men nå er jeg ihvertfall ferdig med eksamener for i år og kan endelig nyte juleferien! Det har vært en slitsom høst! Når det gjelder bryllupsplaner og bryllupsreisen, så får vi låne huset og bilen til "søstern" i Florida gratis mens de ferierer i Norge. Det er kjempesnilt og vi kommer til å spare mange penger på å bo der. Huset deres ble bygget ifjor og ligger ca 30min unna strendene på den ene siden og DisneyWorld på den andre :ekstra kul: Amerikanerne skulle bestille billetter i januar, så da vet de hvilken dato de kommer, men en gang i uka før den 6.august blir det helt sikkert, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. desember 2004 #40 Del Skrevet 19. desember 2004 Leela. Nydelig kjole. Så heldige dere er som får gratis overnatting på bryllupsreise da! Høres ut som du har det meste under kontroll, skal bli spennende å følge deg framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå