Gå til innhold

¤-06.08.05-¤

leela

Anbefalte innlegg

To par til har sagt ja, dvs at vi er oppe i 28 gjester.

Kjolen er fortsatt ikke på vei.. :roll:

Kanskje den kommer før sommerferien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at flere har takket ja så langt, ikke fullt så gøy at ikke den kjolen kan sendes avgårde! :roll:

Har du fått noen god forklaring for HVORFOR det tar sånn tid for henne å komme seg på posten!??

Litt kjekt å få kjolen i god tid da...

*bust bust*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at flere har takket ja så langt, ikke fullt så gøy at ikke den kjolen kan sendes avgårde! :roll:

Har du fått noen god forklaring for HVORFOR det tar sånn tid for henne å komme seg på posten!??

Litt kjekt å få kjolen i god tid da...

*bust bust*

Nja.. hun er vel opptatt da.. Eneste mulighet hun har for å sende den er på lørdag og det er jo bare en lørdag i uka :roll:

Klem fra Leela som ikke har fått med seg "bust,bust"-greiene, men vil gjerne ha forklaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. hun er vel opptatt da.. Eneste mulighet hun har for å sende den er på lørdag og det er jo bare en lørdag i uka :roll:

Klem fra Leela som ikke har fått med seg "bust,bust"-greiene, men vil gjerne ha forklaring ;)

Da tomias fortsatt var arb.ledig, fant Betty ut at det ville være mye lettere å buste seg til på håret, så alle hårstråene går i kryss! Da slapp vi å krysse fingre, og vil krysse masse mer hele tiden! :ler:

Klem fra bustetrollet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tomias fortsatt var arb.ledig, fant Betty ut at det ville være mye lettere å buste seg til på håret, så alle hårstråene går i kryss! Da slapp vi å krysse fingre, og vil krysse masse mer hele tiden! :ler:

Klem fra bustetrollet!

Aha :ler: Takk for info'n :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag var det akkurat fire måneder igjen, per dags dato er ikke kjolen sendt.. :roll:

Har jeg lov å være utålmodig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag var det akkurat fire måneder igjen, per dags dato er ikke kjolen sendt.. :roll:

Har jeg lov å være utålmodig nå?

*bust bust bust bust bust*

:eeeh:

Toria legger alle krefter til og krysser virkelig alt for at kjolen blir sendt imorgen!!! (for det var lørdager hun hadde muligheten, sant!?)

Det går nok bra dette! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg venter på kjolen..

..så kan jeg ikke slutte å tenke på en leilighet vi kanskje kanskje skal flytte til..! Jeg vet det ikke kanskje ikke blir noe, og da blir jeg skuffa, men jeg har SÅ lyst på den!! Den vi bor i nå er på 48kvm og var helt ny når vi flytta inn for snart to år siden. Jeg er veldig glad i den og særlig at den ligger i sentrum, men denne andre leiligheten er 80kvm og er bare borti gata her...

Den andre har veranda, to soverom, større bad og to stuer, noe som mangler i vår nåværende :roll:

Men jeg tror den blir for dyr for oss, den er ikke taksert ennå, vi kjenner hun som flytter ut idag.

Åh..! Jeg vil flytte! Tenk å ha veranda!! Sukk.

Og mens jeg venter på taksering, venter jeg på mail fra USA om at kjolen er sendt. Hun sender bare mail fra jobb, og der begynner hun enten 8 eller 8:30, og de er seks timer etter oss, dvs kl 14 eller 14:30.

Hater å vente jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG fikk hikke!?!???

:hoho:

Den var god!!! :wink:

Håper du får en mail og at det står at kjolen er send!

*bust bust*

P.S.

Buster for leilighet også jeg - vet akkurat hvordan du har det. Var jo nettopp på flyttefot selv, og det ekstra soverommet er bare en sann glede å ha, de kvm utgjør faktisk en hel liten stor forskjell!

Så...

*bust bust bust bust bust bust bust bust bust bust bust bust bust*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Your dress is on it's way.......I sent it express mail and it is supposed to arrive in 3-5 days!!! I also insured it for

$700.00.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har vi levert inn ringene våre, og skal ikke ha de på før ringpåsettelsen i kirken!

Begge skal tas inn endel og graveres med;

Mitt navn ∞ hans navn 06.08.05

Hans navn ∞ mitt navn 06.08.05

Min får også en diamant :)

¤¤¤¤¤¤¤

Jeg var også innom og snakket med hun som skal sminke meg, hun ville begynne med prøvetimene ca fire uker før, så jeg skulle komme innom igjen i midten av juni. Bestilte også hudpleietime med dyprens av ansiktet 9.juni. Hun sa det var viktig at det ble gjort såpass lang tid i forveien. Jeg lurer også på om jeg skal bestille fransk manikyr der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting som er i orden til nå:

¤ Brud og Brudgom

¤ Forlovere

¤ Brudepike ~ 7år gammel søster

¤ Kirken kl 14:00

¤ Ei venninne skal synge i kirken

¤ Ei annen venninne skal lese i kirken

¤ Hotell der selskapet skal holdes

¤ Brudesuite

¤ Ringer ~ er levert til gravering (+diamant)

¤ Kjole ~ er ferdigsydd og på vei fra Florida ~ forventes om få dager :hoppe:

¤ Toastmaster

¤ Frisør

¤ Sminke ~ hudpleietime 9.juni kl 12:00

¤ Gjesteliste

¤ Tre venninner skal åpne pakker

¤ Bil og sjåfør for dagen

¤ Bestilt torsolette

¤ Bestemt ferdig menyen på hotellet

¤ Bestilt fotograf

¤ Invitasjonene er ferdige og sendt

Ting som ikke er i orden:

¤ Bestille bryllupskake

¤ Lage festprogram ~ norsk og engelsk

¤ Lage kirkeprogram ~ norsk og engelsk

¤ Kjøpe/leie antrekk til brudgommen

¤ Brenne cd'er til selskapet

¤ Kjøpe slør og brudesko

¤ Bestille brudebukett

¤ Kjøpe brudepikekjole

¤ Bestemme solosang i kirken

¤ Bestille flybilletter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ringer! :wink:

Og ellers er det jo mye som er gjort, og ikke fullt så mye igjen - selv om det jo må gjøres. Vi ligger nokså likt vi tror jeg, med unntak av ringene, for så langt har faktisk ikke vi kommet! :tunge1:

Gleder meg skikkelig til kjolen kommer, og regner med du kommer farende inn her for å fortelle!??

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei hei :vinke:

Virker som dere har alt under kontroll nå, artig å se ka som er ordnet allerede.

Kirken dere har valgt er jo bare nydelig... likte lyskronene veldig godt.

Gifter meg ikke så lenge etter og tror vi er kommet sånn passe likt i planlegginga... men det skal bi utrollig gøy å følge videre.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Åh, ja, nå er jeg så spent som det går an!!

Jeg sporer pakken på nett og må sjekke ca hvert minutt for å se om den har kommet videre...!

Den siste meldinga sier at kjolen har kommet til Norge :hoppe: og den blir kjørt gjennom tollen nå... :o

Håper den kommer seg smertefritt gjennom der ihvertfall!

Men uansett hvor lang tid kan det ta for at den kommer til meg nå?! Jeg bor litt over en time fra Oslo, den kommer vel uansett ikke idag, men kanskje imorra? Kan jeg håpe på det?

Ja, håper det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...