Gå til innhold

Ikke mange sommerfugler på første date.. Kommer det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på date i går for første gang med en fyr. Vi hadde det utrolig gøy, lo mye og snakket hele tiden. Jeg liker han godt, det vil si at jeg trives godt med han. Men gjør det noe om ikke sommerfuglene er helt der? Jeg har lyst til å være med han igjen, og det vet jeg han vil også.

"Problemet" er vel utseendet hans.. Det er ingenting feil med han, han er en flott fyr! Men han er noen år mindre enn meg og han ser liten ut. Det er bare det... Kan nevne at jeg er i midten av 20 årene og han er helt i begynnelsen.

Vi klaffer godt sammen, jeg vil se han igjen, han er jo søt og snill og god, han er pen.. Men det at han ser så mye mindre ut enn meg plager meg litt, og da får jeg ikke de sommerfuglene som jeg ønsker...

Tanker? :( kommer det til å gå over? Kan jeg endre tankegang? Jeg vet at folk kommer til å snakke.. Jeg bryr meg ikke, men jeg kommer jo til å bry meg litt.

Anonymous poster hash: 8bd3d...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får automatisk respekt for folk som velger på tvers av normer. Når jeg ser høye, flotte jenter med lave menn. Superkjekke gutter med mindre pen jente osv. Det oser selvtillit av slikt. De tør å leve sine liv og bryr seg mindre om saueflokken.



Anonymous poster hash: 307d1...ef4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...