Gå til innhold

Prøve på nr 2, men venter på mensen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har slutta å fullamme gutten vår på 7mnd, og merker godt at kroppen er i gang med hormoner igjen!

Fikk litt lysrosa utflod på papiret i noen dager forrige uke, og lurer på om dette kan være el blødning eller en ultra lett mens?

Har hatt litt mensmurringer idag, så merker godt noe er på gang mtp mensen ja..

Noen her som har hatt noe lignende rosa aktig utflod først etter fødsel før mensen kom skikkelig i gang? Og hvor lang tid tok det ca?

Vi ønsker å prøve på nr 2 nå snart, men vil ha mensen tilbake noen ganger først, så jeg er sikker på at kroppen er skikkelig "klar" igjen.

Anonymous poster hash: e987d...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Optimalt sett så er vel ikke kroppen klar for en ny graviditet før det har gått 2 år etter siste.

Men hvis du vil ha barn nå så er det jo bare å prøve, en venninne av meg fikk ikke mensen tilbake før 7 måneder etter hun sluttet å amme.



Anonymous poster hash: 71af1...5fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen tilbake 14mnd etter fødsel;) ammet en god del fram til dette, men ikke om natten. Den kom da jeg begynte i jobb igjen.

Jeg ville bare hatt ubeskyttet sex om jeg var dere. Trenger ikke vente flere sykluser. Det er helt normalt å bli gravid på første eggløsning etter fødsel. Før var sikkert det normalen;)

Anonymous poster hash: fd6f5...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...