Gå til innhold

musa til kg-damene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er musa deres? Er den dyp/kort/vid/trang?

Er veldig store forskjeller merker man, hvis man er for stor eller liten, så er det greit så lenge dama er flink på oralsex. Hva syns dere menn og kvinner? :)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

http://www.side2.no/aktuelt/du-vil-ikke-tro-hva-hun-har-puttet-i-vaginaen/3727865.html

:laugh:

Anonymous poster hash: fc56c...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gjest_KnightOwl

Musa vår?

Musa til alle KG damene?

Tror du vi har en felles mus på deling, siden du snakker om musa vår? :klo:

Jeezes :klaske:

Selvsagt.

Her er den.

Er du ikke med og passer den?

I tilfelle er det på tide du tar din del av ansvaret.

pet-fancy-mouse.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt.

Her er den.

Er du ikke med og passer den?

I tilfelle er det på tide du tar din del av ansvaret.

Hun har jo selvsagt fritak, fordi musen er redd for katter... Det burde være ganske innlysende. :klaske:

Hva heter denne musen? Den var jo veldig søt, da.

Sender dere den på rundgang, rundt til alle Kg-damene, eller er det et spesielt sted i landet den bor permanent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_KnightOwl

Hun har jo selvsagt fritak, fordi musen er redd for katter... Det burde være ganske innlysende. :klaske:

Hva heter denne musen? Den var jo veldig søt, da.

Sender dere den på rundgang, rundt til alle Kg-damene, eller er det et spesielt sted i landet den bor permanent?

Det må du nesten spørre damene om. Jeg har bare fått bilde tilsendt på PM så jeg skulle bli intressert i å bli kjent privat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du nesten spørre damene om. Jeg har bare fått bilde tilsendt på PM så jeg skulle bli intressert i å bli kjent privat.

Ak, ok.

Så det var sånn det var.

Men, hvorfor har ingen sendt PM av musen sin til meg?

Liker dere meg ikke godt nok?

:tristbla:

Skuff, as. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du nesten spørre damene om. Jeg har bare fått bilde tilsendt på PM så jeg skulle bli intressert i å bli kjent privat.

Jeg fikk denne. Synes den er pen.

http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/electronics/electronics/image0/trust_optisk_mus_1000_dpi-10783724-frntl.jpg

Anonymous poster hash: 1aecb...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jenta trang når hun ikke er opphisset eller kåt.. Har snakker vi om når hun er kåt og det renner av henne. Og jo har vært med ei dame som jeg kunne fiste, og hun var ikke trang;) Det sier seg vel selv når man får plass til en knyttneve ++. :)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Dette er bare teit, en kvinne som du kan fiste har høyst sannsynlig velutviklet musklatur i underlivet, noe som faktisk er vel så nytelsesverdig som at hun er trang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare teit, en kvinne som du kan fiste har høyst sannsynlig velutviklet musklatur i underlivet, noe som faktisk er vel så nytelsesverdig som at hun er trang.

Ja men hun er ikke trang;) Er opphissende på en annen måte å ha sex med ei vid dame, fordi da kan man leke med store dildoer og med fisting.;) Men er jo ikke samme følelsen når kuken er inni da, som når dama er trang.:)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om det med banan. Jeg kjenner en banan som ikke turte å kle av seg skallet og motta oralsex, fordi den var redd for å bli spist.

(Hvor dum går det an å bli, man må jo risikere litt for å oppnå ekstrem nytelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hun er ikke trang;) Er opphissende på en annen måte å ha sex med ei vid dame, fordi da kan man leke med store dildoer og med fisting. ;) Men er jo ikke samme følelsen når kuken er inni da, som når dama er trang. :)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Ei dame som både kan klemme og melke en penis, og også få inn en hånd eller en stor dildo, er det jeg snakker om. Ikke ei som ikke har muskler. Tranghet i seg selv gir ikke nødvendigvis nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Den ser ut som en mus! :kul:

... Men vet ikke om det er spissmus, markmus eller klatremus :vetikke:

Tror du skal være glad du ikke har klatremus iallefall .....Tenk deg hver gang den ville opp i trærne!!! :sjokk:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ei dame som både kan klemme og melke en penis, og også få inn en hånd eller en stor dildo, er det jeg snakker om. Ikke ei som ikke har muskler. Tranghet i seg selv gir ikke nødvendigvis nytelse.

Jeg trodde de fleste vaginaer var istand til å klemme en god del jeg :klo: ....selvfølgelig er noen mer "trent" der nede enn andre...men det er vel ikke mange som er så vide at det føles som å dyppe pikken i en bøtte med såpevann vel?? :nigo:

merkelig konsept det der.......Gi meg heller en litt "vid" mus enn en for trang en spør du meg......For intenst når man må bruke kraft for å komme seg inn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...