Gå til innhold

musa til kg-damene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

melder du deg som frivillig til å knulle alle på KG?

Anonymous poster hash: 25f21...277

Hehe jepp;)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe nei er jo stort sett bare kvinner som setter krav til at menn skal ha heste- kuk størrelse. Alt under 16 cm er for dårlig.. Har ikke disse damene tenkt på at størrelsen deres varier like mye? :) Enten så er det iq- en deres som er lav, eller så forventer de at mannen skal ene og alene ha ansvaret for hennes og hannes nytelse. Burde være to personer som begge har ansvar for begges nytelse. :)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Er dette uvanlig mener du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mener at hver enkelt kvinne skal svare for seg selv. ;) PS:vær ærlige da:P

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Og hvorfor vil du ha damene til å beskrive kjønnet sitt?

Runkemateriale?

Anonymous poster hash: 1aecb...726

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hva er det som går av mennesker som starter sånne tråder :P

Anonymous poster hash: ef500...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Bruke en banan å mose den med musa, hehe;) Eller kjenne med fingrene. Får du lett inn mere enn to fingrer, ja da er det ikke trangt. Eller så kan du prøve med dildoer i forskjellige størrelser å se hvor mye friksjon du får. Eller få en som har knullet masse damer til å gi en rangering fra 0- 10, der 10 er trangest osv osv;) Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Har fått'n sånn halvstiv og rimelig klar nå?

Tror du virkelig vi kjører sporenstreks til Kondomeriet og kjøper alle variasjoner av didoen og vibratorer for så å detaljfortelle hvilken størrelse som passer hver og en av oss best?

Hvor mange fingre man får inn har mye å gjøre med hvor store fingre som forsøkes dyttet inn, hvor kåt damen er (jo kåserer jo trangere. Husk at blodet går til kjønnsorganet hos både kvinner og gutter).

Spørsmålet ditt er like presist som "Hvor lang er en tråd?"

Runk deg ferdig nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jepp;)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Du er neppe gamle karen så det får vel bli med drømmen.

Anonymous poster hash: 1aecb...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe nei er jo stort sett bare kvinner som setter krav til at menn skal ha heste- kuk størrelse. Alt under 16 cm er for dårlig.. Har ikke disse damene tenkt på at størrelsen deres varier like mye?:) Enten så er det iq- en deres som er lav, eller så forventer de at mannen skal ene og alene ha ansvaret for hennes og hannes nytelse. Burde være to personer som begge har ansvar for begges nytelse.:)Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Kjære kjære TS. Du må ikke høre på dette tullet som skrives på KG hverken om kvinners underliv eller menns underliv. Etter hvert når du har fått deg litt erfaring så vil du se at kvinner ikke vil ha en penis på 25 cm både i lengde og omkrets tenkte jeg å si og menn vil heller ikke ha en unormalt trang vagina fordi det gjør vondt. For eksempel da så har min samboer en penis som jeg tror er ganske gjennomsnittlig i størrelse. Aldri har jeg hatt bedre sex i alle fall.

Så mitt råd er enkelt å greit at du kanskje bør holde deg unna KG om du sluker alt som skrives her :) Jeg vil tro de fleste mennesker her inne er like normale i kroppen som meg og deg :)

Anonymous poster hash: ef500...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er musa deres? Er den dyp/kort/vid/trang?

Er veldig store forskjeller merker man, hvis man er for stor eller liten, så er det greit så lenge dama er flink på oralsex. Hva syns dere menn og kvinner? :)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Det hadde du likt og visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe variasjon på hvor mange fingre som går inn der etter om man sitter på dass og putter inn tampongen en mandags morgen eller om man har ligget og blitt grundig behandlet med fingre og tunge av verdens mest sexy mann i en halvtime.

Når du lærer deg dette med fingring ordentlig, så vil du fort merke at det først kan være litt trangt å bare putte inn en finger, mange menn begynner gjerne med det. Men gjør du ting riktig så vil du etterhvert få inn to, og selv om dette virker trangt med en gang så kan du - om du er flink og trykker på de rette knappene - kanskje komme opp i tre. Noen får jo til og med inn hele hånda om de bruker mye tid, kjærlighet og glidemiddel, og gjerne liker litt smerte. Det betyr ikke at hullet til dama er like stort som en knyttneve på daglig basis.



Anonymous poster hash: 4b75e...107
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette uvanlig mener du?

Ja her inne så virker det som det er menn som har ansvaret for å gi dama nytelse. På tide at de late damene som tror de er guds gave til menn, begynner å gi en liten innsats selv..;) Er ikke mannen sin oppgave å tilfredsstille kvinnen, men skal være gjensidig. Går ikke ann å klage på mannens penis når glufsa er slapp og utrent. Skjønner du hva jeg mener?:)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe variasjon på hvor mange fingre som går inn der etter om man sitter på dass og putter inn tampongen en mandags morgen eller om man har ligget og blitt grundig behandlet med fingre og tunge av verdens mest sexy mann i en halvtime.

Når du lærer deg dette med fingring ordentlig, så vil du fort merke at det først kan være litt trangt å bare putte inn en finger, mange menn begynner gjerne med det. Men gjør du ting riktig så vil du etterhvert få inn to, og selv om dette virker trangt med en gang så kan du - om du er flink og trykker på de rette knappene - kanskje komme opp i tre. Noen får jo til og med inn hele hånda om de bruker mye tid, kjærlighet og glidemiddel, og gjerne liker litt smerte. Det betyr ikke at hullet til dama er like stort som en knyttneve på daglig basis.

Anonymous poster hash: 4b75e...107

Selvfølgelig er jenta trang når hun ikke er opphisset eller kåt.. Har snakker vi om når hun er kåt og det renner av henne. Og jo har vært med ei dame som jeg kunne fiste, og hun var ikke trang;) Det sier seg vel selv når man får plass til en knyttneve ++.:)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære TS. Du må ikke høre på dette tullet som skrives på KG hverken om kvinners underliv eller menns underliv. Etter hvert når du har fått deg litt erfaring så vil du se at kvinner ikke vil ha en penis på 25 cm både i lengde og omkrets tenkte jeg å si og menn vil heller ikke ha en unormalt trang vagina fordi det gjør vondt. For eksempel da så har min samboer en penis som jeg tror er ganske gjennomsnittlig i størrelse. Aldri har jeg hatt bedre sex i alle fall.

Så mitt råd er enkelt å greit at du kanskje bør holde deg unna KG om du sluker alt som skrives her :) Jeg vil tro de fleste mennesker her inne er like normale i kroppen som meg og deg :)

Anonymous poster hash: ef500...816

Hehe ja er det jeg også mener. Men hvorfor skal folk være så usaklige her inne da?:) Man er vel her for å diskutere reelle problemstillinger, ikke for å slenge mest mulig dritt og lage kvalme? Hvis dette var tilfellet hvorfor henger folk her inne? bare for å ta igjen på verden fordi man selv har et kjipt liv?;)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er neppe gamle karen så det får vel bli med drømmen.

Anonymous poster hash: 1aecb...726

36 år, så mest sannsynlig eldre enn deg, og har mere erfaring.:)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 år, så mest sannsynlig eldre enn deg, og har mere erfaring. :)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Ånei, du. Eldre enn meg er du definitivt ikke og neppe mer erfaring.

Du gir uansett inntrykk av å være adskillig yngre enn 36 mtp innleggene dine.

Anonymous poster hash: 1aecb...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått'n sånn halvstiv og rimelig klar nå?

Tror du virkelig vi kjører sporenstreks til Kondomeriet og kjøper alle variasjoner av didoen og vibratorer for så å detaljfortelle hvilken størrelse som passer hver og en av oss best?

Hvor mange fingre man får inn har mye å gjøre med hvor store fingre som forsøkes dyttet inn, hvor kåt damen er (jo kåserer jo trangere. Husk at blodet går til kjønnsorganet hos både kvinner og gutter).

Spørsmålet ditt er like presist som "Hvor lang er en tråd?"

Runk deg ferdig nå.

Du må tåle at noen snakker på vegne av menn her inne som føler at kvinner skal ha rett til å tråkke på menn og deres seksualitet, ved å si at de har for liten eller ikke strekker til seksuelt.. Dette burde du ha vist da siden du har vært så lenge på dette forumet. Har hatt mange bra diskusjoner med deg tidligere, men hvis du syns det jeg sier er urimelig, så fortell meg gjerne hvorfor..:) Du har selv lest tusen tråder der dette er tema. Når menn setter fokus på kvinner og deres underliv, ja da er hel..te løs..:P

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, du. Eldre enn meg er du definitivt ikke og neppe mer erfaring.

Du gir uansett inntrykk av å være adskillig yngre enn 36 mtp innleggene dine.

Anonymous poster hash: 1aecb...726

Fordi vi to er uenig??

Merkelig hvordan hersketekknikk du prøver å bruke.. Biter ikke på meg.

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Whitestripes

Hehe ja er det jeg også mener. Men hvorfor skal folk være så usaklige her inne da? :) Man er vel her for å diskutere reelle problemstillinger, ikke for å slenge mest mulig dritt og lage kvalme? Hvis dette var tilfellet hvorfor henger folk her inne? bare for å ta igjen på verden fordi man selv har et kjipt liv? ;)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Og hvor er den relle problemstillingen i HI?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor er den relle problemstillingen i HI?

Problemstillingen er at det må være to for å danse tango.. Istedet for at dere kvinner legger skylden på at mannen har for dårlig utstyr, eller suger i senga, så må det to til for å få bra sex. Det vil si at i alle tilfeller der damer klager på utstyret, så vil ca halvparten av gangene være HUN som er problemet eller en kombinasjon av begge to.:) Så vennlig slutt å prat om mannen, og heller gjøre noe selv for å bli trangere.:) Så enkelt er det. Hvorfor er det greit å rakke ned på menn, men ikke se lengre enn sin egen nese?

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Problemstillingen er at det må være to for å danse tango.. Istedet for at dere kvinner legger skylden på at mannen har for dårlig utstyr, eller suger i senga, så må det to til for å få bra sex. Det vil si at i alle tilfeller der damer klager på utstyret, så vil ca halvparten av gangene være HUN som er problemet eller en kombinasjon av begge to. :) Så vennlig slutt å prat om mannen, og heller gjøre noe selv for å bli trangere. :) Så enkelt er det. Hvorfor er det greit å rakke ned på menn, men ikke se lengre enn sin egen nese?

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Hvis du leser HI, er det ingen problemstilling der, og det er den jeg etterspør. At du tolker fritt, får du ta for egen regning.

Jeg har heller aldri skjønt dette maset om at damen må være så trang som mulig for at sexen skal være god. Å være for trang kan rett og slett være et problem, fordi det da gjør vondt for kvinnen, og mannen må gjerne streve for å få den inn, og i tillegg være veldig forsiktig hele veien. Det må være menn med veldig liten penis som er overfokusert på trangest mulig mus.

At sex er et samspill og at begge skal både gi og ta er en selvfølge. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av størrelsen på penisen til mine seksualpartnere, de fleste størrelser gjør nytten sin, så sant man ikke har mikro-eller gigapenis. Det viktigste for et godt seksuelt forhold er kjemi, tenning, kommunikasjon og at man har noenlunde likt tenningsmønster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her inne så virker det som det er menn som har ansvaret for å gi dama nytelse. På tide at de late damene som tror de er guds gave til menn, begynner å gi en liten innsats selv.. ;) Er ikke mannen sin oppgave å tilfredsstille kvinnen, men skal være gjensidig. Går ikke ann å klage på mannens penis når glufsa er slapp og utrent. Skjønner du hva jeg mener? :)

Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5

Her inne ja... Tror nok veldig mange folk ute i den virkelige verden har fin gjensidig sex, eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...