AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #41 Skrevet 4. september 2014 .... Eller få en som har knullet masse damer til å gi en rangering fra 0- 10, der 10 er trangest osv osv;) Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5 Ok neste gang jeg skal knulle skal jeg be om rangering på musa fra 0-10.. HVIS han har knulla mangee da så klart.. Ellers tror jeg er trang for det har jeg hørt og får en finger inn når jeg er våt går det med to..Anonymous poster hash: a69e0...d9f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #42 Skrevet 4. september 2014 Her inne ja... Tror nok veldig mange folk ute i den virkelige verden har fin gjensidig sex, eller? Ja får virkelig håpe det. Men desverre gjenspeiler nok dette en del av den norske holdningen. Men håper jeg tar feil.Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #43 Skrevet 4. september 2014 Hvis du leser HI, er det ingen problemstilling der, og det er den jeg etterspør. At du tolker fritt, får du ta for egen regning. Jeg har heller aldri skjønt dette maset om at damen må være så trang som mulig for at sexen skal være god. Å være for trang kan rett og slett være et problem, fordi det da gjør vondt for kvinnen, og mannen må gjerne streve for å få den inn, og i tillegg være veldig forsiktig hele veien. Det må være menn med veldig liten penis som er overfokusert på trangest mulig mus. At sex er et samspill og at begge skal både gi og ta er en selvfølge. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av størrelsen på penisen til mine seksualpartnere, de fleste størrelser gjør nytten sin, så sant man ikke har mikro-eller gigapenis. Det viktigste for et godt seksuelt forhold er kjemi, tenning, kommunikasjon og at man har noenlunde likt tenningsmønster. Her prøver du igjen å legge skylden på mannen. Du sier det ikke er noe digg hvis jenta er trang. Dette er tull.. Vi snakker ikke her om så trang at det gjør ondt for jenta. Men at hun er skikkelig godt trent der nede og kan melke mannen, og at det er god friksjon når hun ikke strammer. Så sier du det kun er et problem kun hvis mannen har mikropenis eller veldig stor. Hehe gjelder ikke det hvis dama er veldig vid eller for trang?? Skjønner hva jeg mener. Må være likt fokus på musa til damer som pikken til mannen. Så tenk på det neste gang dere kritiserer MENN men ikke damer..Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5
Uredd Skrevet 4. september 2014 #44 Skrevet 4. september 2014 Jeg tror TS egentlig sier at han er desperat og at hvilken som helst mus er bedre enn ingen mus. 1
Gjest Whitestripes Skrevet 4. september 2014 #45 Skrevet 4. september 2014 Her prøver du igjen å legge skylden på mannen. Du sier det ikke er noe digg hvis jenta er trang. Dette er tull.. Vi snakker ikke her om så trang at det gjør ondt for jenta. Men at hun er skikkelig godt trent der nede og kan melke mannen, og at det er god friksjon når hun ikke strammer. Så sier du det kun er et problem kun hvis mannen har mikropenis eller veldig stor. Hehe gjelder ikke det hvis dama er veldig vid eller for trang?? Skjønner hva jeg mener. Må være likt fokus på musa til damer som pikken til mannen. Så tenk på det neste gang dere kritiserer MENN men ikke damer.. Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5 Jeg skylder ingenting på mannen. Du er jo bare aldeles sneversynt, og jeg tipper at du ikke er særlig erfaren. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #46 Skrevet 4. september 2014 Jeg skylder ingenting på mannen. Du er jo bare aldeles sneversynt, og jeg tipper at du ikke er særlig erfaren. Har du hatt sex med over 20 stk? isåfall så vet du at det burde holde til å ha greit med erfaring med forskjellige damer..Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5
Gjest Whitestripes Skrevet 4. september 2014 #47 Skrevet 4. september 2014 Har du hatt sex med over 20 stk? isåfall så vet du at det burde holde til å ha greit med erfaring med forskjellige damer.. Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5 Å ha hatt sex med mange forskjellige damer betyr ikke at du er noen god elsker. Jeg har erfart at mange menn tror de er gode i senga fordi de har hatt så mange damer, også viser det seg at de ikke er i nærheten av å være så god som en mann som har hatt mye sex med en og samme dame i mange år. Hvor mange man har hatt sex med er temmelig irrelevant, erfaring, trygghet og evne til samspill trenes best opp med en fast partner. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #48 Skrevet 4. september 2014 Å ha hatt sex med mange forskjellige damer betyr ikke at du er noen god elsker. Jeg har erfart at mange menn tror de er gode i senga fordi de har hatt så mange damer, også viser det seg at de ikke er i nærheten av å være så god som en mann som har hatt mye sex med en og samme dame i mange år. Hvor mange man har hatt sex med er temmelig irrelevant, erfaring, trygghet og evne til samspill trenes best opp med en fast partner. Ja vet det. har hatt 4 langvarige forhold (14 år til sammen) Resten var en litt vill periode da jeg var singel.Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5
flexi Skrevet 4. september 2014 #49 Skrevet 4. september 2014 (endret) Å ha hatt sex med mange forskjellige damer betyr ikke at du er noen god elsker. Jeg har erfart at mange menn tror de er gode i senga fordi de har hatt så mange damer, også viser det seg at de ikke er i nærheten av å være så god som en mann som har hatt mye sex med en og samme dame i mange år. Hvor mange man har hatt sex med er temmelig irrelevant, erfaring, trygghet og evne til samspill trenes best opp med en fast partner. Godt poeng Det blir som med levere bilen på service detta , du bytter ikke til nytt verksted om du er fornøyd med det du bruker. Skikkelig service og til pris som er ok betale Endret 4. september 2014 av flexi 1
Gjest Hummels Skrevet 4. september 2014 #50 Skrevet 4. september 2014 Musa mi er liten, grå, liker ost, sier pip og bor på loftet.
Uredd Skrevet 4. september 2014 #51 Skrevet 4. september 2014 Musa mi er liten, grå, liker ost, sier pip og bor på loftet. Men Baby_Blue. Medmindre du er KG dame blitt tror jeg ikke det teller...
Gjest Whitestripes Skrevet 4. september 2014 #52 Skrevet 4. september 2014 Musa mi er liten, grå, liker ost, sier pip og bor på loftet. Det minnet meg på at jeg fant en død mus i klesskapet på loftet her en dag
Gjest Hummels Skrevet 4. september 2014 #53 Skrevet 4. september 2014 Men Baby_Blue. Medmindre du er KG dame blitt tror jeg ikke det teller... Svarte uansett jeg. Har jo ei mus jeg også. På loftet.
Gjest Hummels Skrevet 4. september 2014 #54 Skrevet 4. september 2014 Det minnet meg på at jeg fant en død mus i klesskapet på loftet her en dag Jeg har rotte på loftet også som av og til bråker noe sinnsykt!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #55 Skrevet 4. september 2014 Stappe en banan inn . og hva skal skje med med bananen ? Anonymous poster hash: 914b2...21b
Zevs Skrevet 4. september 2014 #56 Skrevet 4. september 2014 Stappe en banan inn . og hva skal skje med med bananen ? Anonymous poster hash: 914b2...21b Den blir pappa? 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #57 Skrevet 4. september 2014 Den blir pappa? Hadde det bare vært så vell;)Anonymous poster hash: 6cdc4...cd5
Gjest Whitestripes Skrevet 5. september 2014 #58 Skrevet 5. september 2014 Jeg har rotte på loftet også som av og til bråker noe sinnsykt! Å fyameg! Det er verre
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #59 Skrevet 5. september 2014 Jeg har rotte på loftet også som av og til bråker noe sinnsykt! Har du én har du garantert flere. Anonymous poster hash: 1aecb...726 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #60 Skrevet 5. september 2014 Å ha hatt sex med mange forskjellige damer betyr ikke at du er noen god elsker. Jeg har erfart at mange menn tror de er gode i senga fordi de har hatt så mange damer, også viser det seg at de ikke er i nærheten av å være så god som en mann som har hatt mye sex med en og samme dame i mange år. Hvor mange man har hatt sex med er temmelig irrelevant, erfaring, trygghet og evne til samspill trenes best opp med en fast partner. Sinnssykt godt poeng!! En mann kan gjerne være sjarmerende osv så han får mange til sengs men om han bare tømmer seg i hver og en av dem så lærer han vel ingenting! Har han ikke selvinnsikt så har han egentlig heller ikke erfaring. Eller han vil ikke klare å dra nytte av den da Anonymous poster hash: a69e0...d9f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå