Gå til innhold

Grått hår på menn- hot?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TS her, så mange hyggelige svar! Så klart noen foretrekker mørkt hår men meget lovende at jeg ikke blir utelukket som grålugg.. Farging er etter mitt syn risikofyllt, fallhøyden er stor og ettervekst er trist.

Anonymous poster hash: a962b...e68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er hot= hot.

Jeg mener ikke å være frekk,men jeg gjør det enkelt for deg. Grått hår og briller kan funke for en som allerede er dritpen, men oss gjennomsnittlige er ofte nødt til å fikse på utseende underveis.

Så hvis du allerede er kjempe pen så kan det være at du kler grått hår. Men grått hår i seg selv er ikke hot.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde Ruby, du har så klart rett. Tittelen på tråden kunne i stedet vært: Hvem ville du valgt av to like gamle, like kjekke menn, der den ene hadde grått hår?

Jeg er fortsatt ved godt mot..

Mvh

TS

Anonymous poster hash: a962b...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er hot= hot.

Jeg mener ikke å være frekk,men jeg gjør det enkelt for deg. Grått hår og briller kan funke for en som allerede er dritpen, men oss gjennomsnittlige er ofte nødt til å fikse på utseende underveis.

Så hvis du allerede er kjempe pen så kan det være at du kler grått hår. Men grått hår i seg selv er ikke hot.

yepp, blir mye av det samme som dette:IMmmP8A.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som er hot= hot.

Jeg mener ikke å være frekk,men jeg gjør det enkelt for deg. Grått hår og briller kan funke for en som allerede er dritpen, men oss gjennomsnittlige er ofte nødt til å fikse på utseende underveis.

Så hvis du allerede er kjempe pen så kan det være at du kler grått hår. Men grått hår i seg selv er ikke hot.

Enig i dette. Men det er selvsagt forskjell på hvor negative faktorer er.

Det at en mann er lav, overvektig, har en krokete nese eller liknende er negativt i seg selv, men den rette mannen kan få alt til å fungere. F.eks. kan en mann på 190cm som generelt er i god form og har et klassisk kjekt ansikt ha noe mage uten at det påvirker hans attraktivitet veldig mye.

Grått hår er ikke negativt i seg selv, men det er et tegn på aldring. Og ettersom samfunnet generelt er fokusert rundt det å se yngre ut, er det negativ i den forstand.

Men som TS selv sier tenker man på alternativene. Han er i en alder der grått hår ikke er unaturlig og evt. fiksing på håret kan slå verre ut. Det er ikke som å f.eks. ha noen ekstra kilo, da å komme i bedre form alltid er positivt - uansett.

Jeg vil se grått hår er ganske "neutral" attraktivitetsmessig etter en viss alder - det skjer med så og si alle, og det er ikke attraktivt i seg selv men heller ikke direkte uattraktivt. Et klassisk kjekk mann (av typen George Clooney, ikke "guttepen" som Jude Law) er fortsatt kjekk.

TS, eneste rådet jeg vil gi er at dersom du vil endre det så er du forberedt på å punge ut noe og finne en som er erfaren og dyktig nok til å få til et bra resultat. Det vanlige er å bare legge inn andre toner av enten blondt eller lys brunt, eller en "salt & pepper" effekt, slik at håret blir mindre helgrått men fortsatt har grå elementer. Se f.eks. på Kevin Costner som er 60.

Anonymous poster hash: d9392...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...