Gå til innhold

pupper som ødelegger ALT

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Atter en gang beviser slike tråder at kvinner lager problemer i hodet sitt for ingenting,og etterpå så oppmuntrer de hverandre til å kaste titusener ut av vinduet på kirurgi de overhode ikke trenger.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

fant bilde som virker ganske riktig:

http://images.sodahead.com/polls/002388227/5928363233_1446_answer_1_xlarge.jpeg

Anonymous poster hash: fd40e...88a

Verden er så rar.... Evt mennesket i den.

Slike pupper har jeg alltid hatt lyst på, og jeg måtte lære meg å like de jeg har slik at tanken på mindre pupper ikke skulle dominere rekken med "hvis jeg så sånn ut, DA ville jeg vært så fornøyd så..".

Håper virkelig du klarer å snu dette tankesettet ditt, for disse puppene er jommen ikke verst :)

Endret av Stjernesol
  • Liker 2
Skrevet

skjønner deg så godt! Har selv små pupper, og synes heller det ikke er noe kult.. Synes jeg ser så rar ut. Det er liksom mage, også er puppene bare litt større. når jeg trener og sånt synes jeg det er utrolig praktisk, men det er så mange kjoler jeg ikke kan gå med fordi det ser rett og slett ikka bra ut. Det gjør også at jeg blir mer usikker på meg selv. Hater når gutter tar på "puppene" mine mens vi har sex ...

Anonymous poster hash: ca157...bd3

Anonymous poster hash: ca157...bd3
Skrevet

Første bud er at du begynner å like deg selv.

Anonymous poster hash: 5bbff...533
Skrevet

Ryddet for bilder med kopirett.

Stjernesol, mod.

Skrevet

Dette kan du bruke til å luke bort menn du ikke trenger i livet ditt. Dersom du får noen klager fra menn om puppene dine, vet du at de ikke er verdt det! Jeg har selv kjempesmå pupper, egentlig samme som hun på det bildet. Jeg har kun fått negative kommentarer fra andre jenter, som sier høyt at "du har jo ingenting", "du er helt flatbrystet" osv. Men ikke en eneste gutt har klaget! Finn heller en som liker deg for den du er, og ikke for størrelsen på puppene dine :)

Anonymous poster hash: 6d6a3...7f9

Dette fordi mange jenter er bitcher og baksnakker og mobber folk.. Som du hører er der ikke vanlig at gutter sier til ei jente sånne sårende ting som at desverre du har for små pupper osv, selv om mange gutter liker større. Men jenter hører vi jo her inne på forumet har store krav til hvordan gutten må være og minstemål på pikken hannes..

Anonymous poster hash: b6a93...1de

Gjest Aminosyre
Skrevet

Hei! Denne tråden gjorde meg virkelig litt trist. Jeg er en slank dame på 26 år som nok har like små pupper som TS, og skal ærlig innrømme at dette til tider har plaget meg, men kjære TS, som så mange andre her sier, så er jeg faktisk enig i at du bare må jobbe litt med selvtilliten din. Små, petite damer er like fine som litt større formfulle. Har enda til gode å høre en mann klage eller virke misfornøyd over kroppen min, men om man virkelig leter nøye etter negativitet, så finner man det vel mest sannsynlig? Vi lever i en verden hvor unge, plettfrie damer tar silikon over en lav sko, og det vil ikke jeg være en del av. Vil heller ikke at min kjære datter på 7 år, etterhvert skal få vite at mammaen var så misfornøyd med seg selv at hun måtte legge seg under kniven. Tror det er på tide at vi som er unge begynner å tenke over signalene vi sender ut til genrasjonen som kommer etter oss, for det kan synes som om vi har klart å gjøre utseendet til noe som er viktigere enn personligheten. Og dessuten nekter jeg å tro at menn er så overfladiske som mange her inne tenker og mener.

Skrevet

Jeg kan fortelle deg at det garrantert ikke er puppene dine som gjør at du ikke får deg kjæreste. Så slå fra deg den tanken med det samme, ettersom den antageligvis hindrer deg i å se den virkelige grunnen.

Var det mitt innlegg etter Ts du siktet til? For jeg har kjæreste...

Anonymous poster hash: eed38...fec

Skrevet

Atter en gang beviser slike tråder at kvinner lager problemer i hodet sitt for ingenting,og etterpå så oppmuntrer de hverandre til å kaste titusener ut av vinduet på kirurgi de overhode ikke trenger.

Du vet mye om hvordan det er å ha pupper som er ødelagt av graviditet/fødsel? Utifra nicket ditt trodde jeg du var mann..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du vet mye om hvordan det er å ha pupper som er ødelagt av graviditet/fødsel? Utifra nicket ditt trodde jeg du var mann..

Mann og lidenskapelig opptatt av og interessert i kvinnebryst.

Skrevet

Ts her. Setter pris på alle svar, Tusen takk. Har lyst til å være stolt over kroppen min.. men kan nok ta tid. Som en annen dame skriver over så vil heller ikke jeg være en sånn type rollemodell for datteren min at når vi ikke liker kroppen vår så fikser vi bare på det på operasjons bordet. For hennes skyld vil jeg prøve å jobbe med dette. Går til psykolog men litt flaut å ta opp Puppe problemer når temaene vi snakker om går i veldig tunge traumatiske ting..

Datteren min vil jo mest sannsynlig arve mine små pupper. Da blir det teit om jeg har silikon og samtidig skal overbevise henne om å akseptere seg selv.

Og du som skrev *liker ikke når gutter tar på "puppene" mine under sex*

Akkurat sånn jeg føler det, at det er ikke puppene mine, men "puppene" mine..

Klarer ikke skjønne at dere menn som sier hu på bildet var deilig virkelig mener det.. Trodde aldri på eksen min ds han sa han likte mine.. men kanskje jeg burde tro det. Så mange gidder vel ikke juge for ikkeno?

Skrevet

Ts her. Setter pris på alle svar, Tusen takk. Har lyst til å være stolt over kroppen min.. men kan nok ta tid. Som en annen dame skriver over så vil heller ikke jeg være en sånn type rollemodell for datteren min at når vi ikke liker kroppen vår så fikser vi bare på det på operasjons bordet. For hennes skyld vil jeg prøve å jobbe med dette. Går til psykolog men litt flaut å ta opp Puppe problemer når temaene vi snakker om går i veldig tunge traumatiske ting..

Datteren min vil jo mest sannsynlig arve mine små pupper. Da blir det teit om jeg har silikon og samtidig skal overbevise henne om å akseptere seg selv.

Klarer ikke skjønne at dere menn som sier hu på bildet var deilig virkelig mener det.. Trodde aldri på eksen min ds han sa han likte mine.. men kanskje jeg burde tro det. Så mange gidder vel ikke juge for ikkeno?

Akkurat. Menn kan kanskje skryte av damer med store pupper, men bryr seg egentlig veldig lite.

Den største puppefrustrasjonen til menn er manglende tilgang heller enn størrelsen.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Klarer ikke skjønne at dere menn som sier hu på bildet var deilig virkelig mener det.. Trodde aldri på eksen min ds han sa han likte mine.. men kanskje jeg burde tro det. Så mange gidder vel ikke juge for ikkeno? Anonymous poster hash: fd40e...88a

Du skal ikke se bort fra at de traumatiske tingene du allerede får hjelp til å bearbeide medvirker til at du ser ekstra negativt på din egen kropp. Uansett, de aller fleste menn liker pupper. Disse menn er mer opptatt av tilgangen til pupper og at eieren liker at puppene får oppmerksomhet, enn hva de er opptatt av størrelse og for. Dessuten, en mann som faller for deg, han faller for hele deg. Pupper innkludert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...