Gå til innhold

pupper som ødelegger ALT

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og det er likt min kjære sine :)

hilsen meg med silikon eksen ;)

Anonymous poster hash: b0fc9...ce5
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mange andre nevner så ligger dette i hodet ditt. Jeg har små pupper selv og jeg har blitt mobbet mye gjennom årene, har også vurdert silikon. Men om du trener resten av kroppen, spesielt rumpa, så er det ikke mange menn som "klager" på puppestørrelsen, det er jo kroppen generelt som gjelder :) Det jeg gjør er å late som jeg er fornøyd med de, under sex osv. Ikke gjemmer dem altså. Lar ikke puppene stoppe meg, og har ikke fått annet enn positive tilbakemeldinger fra kjærester.

Anonymous poster hash: 43cd7...bf4
Skrevet

Ja hun var dritdeilig :P

Anonymous poster hash: b0fc9...ce5
Skrevet

Dette kan du bruke til å luke bort menn du ikke trenger i livet ditt. Dersom du får noen klager fra menn om puppene dine, vet du at de ikke er verdt det! Jeg har selv kjempesmå pupper, egentlig samme som hun på det bildet. Jeg har kun fått negative kommentarer fra andre jenter, som sier høyt at "du har jo ingenting", "du er helt flatbrystet" osv. Men ikke en eneste gutt har klaget! Finn heller en som liker deg for den du er, og ikke for størrelsen på puppene dine :)

Anonymous poster hash: 6d6a3...7f9
  • Liker 3
Skrevet

"Blokker det ut og nyter fitta".....

Bahahahahahahaha, best ever :skratte:

Anonymous poster hash: 669e0...15b
Skrevet

Dette kan du bruke til å luke bort menn du ikke trenger i livet ditt. Dersom du får noen klager fra menn om puppene dine, vet du at de ikke er verdt det! Jeg har selv kjempesmå pupper, egentlig samme som hun på det bildet. Jeg har kun fått negative kommentarer fra andre jenter, som sier høyt at "du har jo ingenting", "du er helt flatbrystet" osv. Men ikke en eneste gutt har klaget! Finn heller en som liker deg for den du er, og ikke for størrelsen på puppene dine :)

Anonymous poster hash: 6d6a3...7f9

Samme med ei jeg kjenner. Hun har kjempe små pupper. Jentene mobber og klager på puppene hennes for at de er så små. De har store pupper. Guttene har aldri klaget på puppene hennes, de har bare siklet etter henne. For hun er ei nydelig jente. Puppene er perfekte selv om de er små. Hun har nå fått seg kjæreste (synd for meg :(). De med store pupper som mobbet henne holder nå mer kjeft. De har ikke kjærester, har bare vert uheldig med menn. Eneste de opplever akkurat nå er ons og menn som lurer de. Jeg kaller det hevn for at de mobber andre for kroppen deres. Sure drittkjerringer som tror de er så deilig pga de har store pupper. Tror at alle gutter bare er opptatt av pupper. Rart at det er flest jenter som klager på jenter med små pupper. Hvorfor? xD

• Liker 2
Skrevet

De fleste menn er rumpegutt da! Det er egentlig veldig få som er puppegutt, i følge mange undersøkelser.

Anonymous poster hash: 3e86d...ad9
Gjest Lille-pus
Skrevet

"Blokker det ut og nyter fitta"..... Bahahahahahahaha, best ever :skratte:Anonymous poster hash: 669e0...15b

Synes ikke det er det minste festelig jeg, men meg om det.

TS, en time hos fastlegen tror jeg vil kunne gi ett av to resultat:

- og fastlegen har sett pupper i alle fasonger, størrelser og varianter opptil flere ganger.

Skulle det være slik at han/hun mener du alt er helt vanlig og du ikke kvalifiserer til offentlig operasjon så mistenker jeg at akkurat det vil booste selvfølelsen.

Skulle det være motsatt så blir du nok henvist til en spesialist på sykehuset for utredning.

Jeg sier det slik fordi jeg vet at det er så hjertelig ekte og så godt ment når så mange forteller at dette kun er psykisk, men den beste og viktigste byggestenen i prosessen med å få tryggheten på plass er bekreftelsen.

Og bekreftelsen kommer fra 'andre'. Det er der fastlegen og evalueringen vil gi den viktigste byggestenen.

Gjest illywhack
Skrevet

Jeg synes det er for mye fokus på dette. Det finnes damer som er smellfeite, og relativt ulekre i forhold til "idealkvinnen", som har menn som elsker dem. Det er fordi det handler om hvem man er, ikke hvordan man ser ut i forhold til Kate Upton.

Selvfølgelig betyr utseende noe på tiltrekning, men det er ikke store pupper, knebøyrumpe, digge lår og innovermage som betyr noe.

Jeg er sikker på dette: du har et veldig pent ansikt, og er skikkelig søt. Du har sikkert vakkert hår som beveger seg flott i vinden, og veldig snille øyne. Jeg tipper du har en trillende latter som smitter, og at når du leker med barnet ditt, ståler du. Jeg er sikker på at du har slike små, søte jentehender som er skikkelig mye fordi du bruker håndkrem (det er få menn som ikke elsker en myk kvinnehånd over skjeggstubbene, og som føler seg mandige med sine store hender som holder rundt dine små). Huden din er også myk, fordi du bruker bodylotion, og kroppen din er formfull og herlig, slik en kvinnekropp er (tynn eller tykk, kvinnekroppen er flott, pupper eller ei!). Du har definerte legger, og lakkede negler. Du har glimt i øyet, og kan svare for deg om noen sier deg i mot. Du kan ta vare på deg selv, og ser noe godt i alle. Du smiler, tuller og koser deg når du kan, og er alvorlig når du må.

Og det er dette folk legger merke til. Samboeren min har alltid kommentert på disse tingene - latter, hår og hender, ansiktsutrykk, kommentarer og berøring. Om han kan gni pikken sin mellom puppene mine eller ei, har aldri betydd noe. Kan han det, så fint det, men hvis ikke finnes det mange andre ting man kan gjøre uavhengig av puppestørrelse.

Jeg er sikker på du er vakker, sterk og snill. Litt mammamage har du, men hvis det er noen trøst synes samboeren min at muffinsmagen min egentlig er ganske koselig, litt å ta i.

Vær snill mot alle du møter, og ignorer de som ikke er interesserte fordi du ikke er pefekt. Det finnes garantert mange der ute som blir hodestups forelsket i de små tingene, og det er det som er ekte!

Det er lett å si at du ikke skal fokusere på det, for jeg kjenner følelsen av å mene at man er uattraktiv. Men husk på de små tingene - det er i alle fall det jeg forelsker meg i!

Skrevet

Hvis du er så deprimert over brøa dine, så tar du operasjon!! mange gjør det i dag. Det er jo vanlig nå.

Anonymous poster hash: 36e4b...6ea
Skrevet

Ja, skal man det? Sier du det samme til mennesker som synes lårene er for feite? "Man skal jo føle man har fine lår, fettsug de". Rumpeløft, ja, man skal jo føle at man har fin rumpe. Botox? Seff, man skal jo føle at man har fint ansikt. Hvor skal det i såfall stoppe? Tenk hvis det faktisk gikk an å "føle" at man har pupper, selv om de er kjempesmå? Å faktisk være fornøyd med seg selv? Det går faktisk an. Og man bør heller etterstrebe en slik følelse, fremfor en time hos kirurgen. Anonymous poster hash: 94f95...401

Nå sa jeg aldri noe om kirurgi, men en lege kan fort ha gode tips. Kan jo hende det også bare er noen samtaler som skal til.

Skrevet

Hvis du er så deprimert over brøa dine, så tar du operasjon!! mange gjør det i dag. Det er jo vanlig nå.

Anonymous poster hash: 36e4b...6ea

Æsj.

Anonymous poster hash: bfc3b...568

• Liker 2
Skrevet

De viktigste egenskaper pupper kan er å sitte på en kvinne man er glad i.

Egentlig er jo alt over en munnfull bortkastet... :fnise:

Skrevet

Små pupper er finfint. Så lenge du har brystvorter så er alt i orden for de fleste av oss ;)

Skrevet

En mann som elsker deg, bryr seg ikke om størrelsen på puppene dine

Noen ganger vil man ha sex uten å ha funnet den som elsker en ennå.

Jeg forstår problemstillingen din godt, TS (er der selv). Det er lettere å ha det gøy med menn når man føler seg på topp.

De eneste to løsningene jeg ser er å 1) finne en måte å få opp puppe-selvtillitten på og 2) superspare til silikon.

Begge er vanskelig.

Hva om du setter av et par tusen kroner hver måned, jobber ekstra/får en helgejobb for et par måneder eller noe?

Plutselig får du råd!

Gjest krokodillen
Skrevet

vet ikke om denne hører til på singel eller sex forumet men..Jeg 25 om ett par år. har hatt et langvarig forhold (destruktivt) Og ellers litt flørter - ons , alle i fylla. problemet nå er at jeg tør såvidt snakke med menn. mange viser interesse for meg og jeg snakker litt men så vil de møtes og da trekker jeg meg unna. Siden jeg var tenåring skjønte jeg at kroppen min var annerledes enn mange jenter, hadde bare ikke pupper. ja mindre enn to egg rett og slett.. for noen år siden sa en venninne : Oi er glad jeg har de puppene jeg har jeg, du kan jo bli tatt for en gutt forifra! Nesten da.' (nei hun mente det virkelig og syntes synd på meg)Noen gutter sier at puppene mine er ok, men jeg tror ikke på dem, tror de bare blokker det ut og nyter fitta.. nå etter jeg fikk barn så har jeg jo litt mer akkurat foran på magen enn før pluss strekkmerker og DA med de små puppene i tillegg! Føler meg bare så deprimert :( Hvordan skal jeg tørre , jeg har jo så lyst å møte noen, men er blitt til at jeg setter alle i friend zonen selvom jeg ikke vil det egentlig.Og jeg overdriver ikke eller noe, de ER virkelig små.. som på et barn ;S Bruker jo BH med skikkelig pushup da så da ser det ut som jeg har litt men det er jo også kjipt når jeg eventuelt skal kle av meg foran noen, liksom "hvor ble det av puppene?" ikkesant .. Var så flaut da en ons en gang sa han ville titfucke meg, jeg bare eh ok.. det var så kleint da vi begge så jo at det ikke var vits etter han sa det. har sett mange menn med større enn meg. selvom de ikke var så veldig feite. Jeg er 23 og er ellers veldig pen (får jeg høre ofte) , Tar vare på de rundt meg, osv osv føler jeg ER en god jente da, men puppene ødelegger.. resten av "feilene" med kroppen kan jeg takle men pupper er liksom grunnleggende for en jente :( Har ikke råd til sillikon nå, kanskje om noen år men vil jo ikke sette alt på vent til jeg Kanskje en vakker dag får råd Anonymous poster hash: fd40e...88a

Mange tenker nok som du. Men du er ung enda. Sjansen for at du " vokser " det av deg er relativt stor. Det som er et stort problem i dag er ikke nødvendigvis en big deal om noen år. Vent med siliconen noen år til

Skrevet

Jeg har ikke like små pupper som TS beskriver, men ikke spesielt store heller. Mine er helt ødelagte etter graviditet/amming, fulle av dype strekkmerker, fått heng, blitt veldig "tomme", er egentlig mest hud med strekk erker som bare henger. Det ser mildt sagt helt grusomt ut og jeg er 26 år. Det er så ille at det holder på å ødelegge forholdet fordi jeg ikke vil vise dem frem og føler meg superukomfortabel med dem.

Hadde jeg hatt puppene til hun på bildet hadde jeg vært overlykkelig i forhold til hvordan mine ser ut. Og her hjelper det ikke å prøve å innbille meg om at det ikke betyr noe hvordan de ser ut, fordi for meg gjør det virkelig det.

Anonymous poster hash: eed38...fec

Skrevet

Jeg har ikke like små pupper som TS beskriver, men ikke spesielt store heller. Mine er helt ødelagte etter graviditet/amming, fulle av dype strekkmerker, fått heng, blitt veldig "tomme", er egentlig mest hud med strekk erker som bare henger. Det ser mildt sagt helt grusomt ut og jeg er 26 år. Det er så ille at det holder på å ødelegge forholdet fordi jeg ikke vil vise dem frem og føler meg superukomfortabel med dem.

Hadde jeg hatt puppene til hun på bildet hadde jeg vært overlykkelig i forhold til hvordan mine ser ut. Og her hjelper det ikke å prøve å innbille meg om at det ikke betyr noe hvordan de ser ut, fordi for meg gjør det virkelig det.

Jeg vil bare legge til at jeg ikke har råd til å kjøpe nye pupper til 45.000.- kr på en stund, så er tvunget til å leve med dem en stund til..

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan fortelle deg at det garrantert ikke er puppene dine som gjør at du ikke får deg kjæreste. Så slå fra deg den tanken med det samme, ettersom den antageligvis hindrer deg i å se den virkelige grunnen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...